Erhvervsskolerne er (næsten) på alles læber lige nu, for vi skal uddanne flere faglærte håndværkere. Det kræver stærk kommunikation til mange forskellige målgrupper: potentielle elever, forældre, faglærere, virksomheder, politikere og alle dem, vi endnu ikke har tænkt på. På TEC er vi på en vild rejse: Vi har fået en splinterny visuel identitet og en helt ny hjemmeside – tænk nye farver, nye designs,...
Copenhagen Business School (CBS) invites applications for two 3-year postdoctoral positions in Governance of Corporate Responsibility, located at the Department of Management, Society and Communication (MSC).
Copenhagen Skills søger en dygtig og selvstændig underviser til
Vil du være med på holdet af kontorelever på Copenhagen Business School? Så har du chancen nu!
Er du en erfaren platformsejer med stærk teknisk forståelse? Har du lyst til at arbejde med løsninger i et komplekst it-landskab og sikre, at vores web-platform kontinuerligt forbedres og tilpasses efter brugernes behov? Trives du med at teste, sikre integrationer og få styr på de tekniske løsninger, så kom og vær med på vores videre digitale rejser og bliv platformsejer for vores nye webunivers, der...
En stilling som ekstern lektor inden for erhvervsjura med særligt henblik på undervisning indenfor immaterialret ved CBS Law er ledig til besættelse den 1. september 2025.
A position as part-time lecturer in Leadership and Change Management, with a special emphasis on education in change-related communication is available at the Department of Management, Society and Communication for appointment on 01 October 2025.
Vil du spille en nøglerolle i udviklingen af essentielle it-løsninger til gavn for hele samfundet? Brænder du for detaljerne i projektstyring, samtidig med at du nyder en bred kontaktflade på tværs af en stor organisation? Så er du måske vores nye kollega i kontoret i Udviklings- og Forenklingsstyrelsen. Vi søger dig, der har kendskab til projektstyringsmetoder og -værktøjer i en politisk styret offentlig...
Har du et skarpt øje for IT-systemers muligheder og risici? Brænder du for at sikre stabil drift og være med til aktivt at præge udviklingen af ARS platformen? Er du glad for at dykke ned i det tekniske og samtidig være i tæt kontakt med forretningen? Så kom med på ARS-teamet i Kontor for Motor i UFST.
The Department of Organization is seeking a highly motivated Student Assistant to join our growing research area focusing on the organizational and societal impact of large-scale funding. This position offers the opportunity to contribute to two exciting research projects that aim to develop new theoretical insights into how funding and changes in field-level financial structures shape organizational...
Trives du med at være tæt på strategiske beslutninger i en stor og samfundsvigtig organisation? Er du god til at opbygge relationer og får energi af en bred samarbejdsflade? Vil du være med til at sikre, at rektors dagligdag forløber gnidningsfrit? Er du dén, der både har overblikket og styr på detaljerne, og vil du være med til at understøtte et højt niveau for betjeningen af CBS’ bestyrelse? Så er...
Akutklinikken søger en behandlersygeplejerske til ansættelse i en fast stilling pr. 1. august 2025 eller efter aftale.
Har du lyst til at bruge dine faglige kompetencer som elektriker, el-installatør eller el-ingeniør til at uddanne næste generation? Brænder du for både det praktiske håndværk og for at dele din viden – og kunne du tænke dig at arbejde i et miljø, hvor vekselstrøm og Karen Blixen diskuteres over frokost? Så har vi måske det perfekte job til dig.
Vil du være med på et dynamisk team og arbejde i spændende køkkener på både skoler, børnehaver og kantiner?
Brænder du for elektrikerfaget, og vil du være med til at præge el-branchens teknologiske udvikling og sikre fremtidens behov for en grøn og digital fremtid? Har du lyst til at koble teoretisk viden sammen med det praktiske arbejde? Kan du forestille dig at skifte jobbet som elektriker, installatør eller el-ingeniør ud med et arbejdsliv, der byder på undervisning, relationer og kollegial sparring?...