BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Københavns Kommune, Teknik- og Miljøforvaltningen søger ny medarbejder – landinspektør, jurist, ingeniør, landskabsarkitekt e. lign. til vejområdet.
Vejmyndigheden søger en akademisk medarbejder med interesse for veje, trafik og byrum, som vil bidrage til vores tværfaglige arbejde med at forme byens rum.
Hvis du er en engageret og udadvendt person med overblik, personlig gennemslagskraft og evne til at kommunikere både mundtligt og skriftligt med professionelle rådgivere og private borgere samt har interesse for at arbejde i en politisk ledet organisation, hvor vi sammen arbejder for København, så søg denne stilling i Tilladelse til Vejændring.
Vi lægger vægt på at have en bred sammensætning af faggrupper, hvor vi udnytter vores forskellige faglige baggrunde, så vi kan finde den bedste løsning på de ofte modsatrettede hensyn.
I vores daglige arbejde repræsenterer vi hele forvaltningen over for ansøgerne, der ønsker at indrette og anvende de københavnske veje og pladser på en ny måde. Vores mål er at give dem så god en proces som muligt, hvor vi i dialog med ansøger, de berørte interessenter samt resten af forvaltningen finder løsninger, der er til gavn for byen, borgerne og virksomhederne.
Det betyder, at du skal være god til at tale med andre mennesker og sætte dig ind i deres behov. Derfor skal du have lyst til at samarbejde med, lytte til og forstå forvaltningens andre fagområder, så du kan afveje og sammenskrive de relevante hensyn og vurderinger i de tilladelser, godkendelser og afslag, som du udarbejder på kommunens vegne.
Du skal have lyst til at arbejde i en politisk ledet organisation, hvor formelle demokratiske processer en del af det, vi sammen gør for København. Det stiller store krav til kvalitet i processer og til de dokumenter, du skal udarbejde. Vi forventer derfor, at du skriver på dansk og kan formulere dig bedre end de fleste akademikere.
Opgaverne, der er meget forskellige, kan fx være:
- besvarelse af henvendelser fra borgere og politikere
- deltagelse i kommunens tværfaglige fora om tilgængelighed, trafiksikkerhed, bustrafik, varelevering, metroudbygning m.v.
- forberedelse af sager til politisk beslutning
- formelle høringer og dialog til oplysning af sager
- matrikulære opgaver på vejområdet herunder ændring af vejstatus, vejregister og GIS
- myndighedsbehandling af vejforhold i forbindelse med byggetilladelser
- sagsbehandling, godkendelse, koordinering og opfølgning på private bygherrers anlægsprojekter på offentlige veje og private fællesveje
- sagsbehandling og stillingtagen til diverse ansøgninger om forskellige typer permanent og længerevarende råden over vejareal
- varetagelse af vejområdet i byudviklingsprojekter afledt af lokalplaner
Udfordrende og tværfaglige arbejdsgange i et inspirerende og uformelt miljø med fokus på læring og kompetenceudvikling. Du indgår i tæt samarbejde med gode kolleger, hvor det sociale er en del af det faglige fællesskab om arbejdet. Jobbet rummer mange udviklingsmuligheder og udfordringer både fagligt og personligt. Derudover tilbyder vi flextid med en gennemsnitlig arbejdsuge på 37 timer, idet vi lægger vægt på et afbalanceret forhold mellem arbejdsliv og familieliv.
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst, afhængig af dine kvalifikationer og efter forhandling med den forhandlingsberettigede organisation.
Spørgsmål?
Hvis du har spørgsmål om stillingen, er du meget velkommen til at kontakte enhedschef Søren Kastoft på 2270 6534.
Du kan læse mere om København Kommune, Teknik- og Miljøforvaltningen på www.kk.dk og www.tmf.kk.dk
Søg via linket senest tirsdag den 15. august 2023
Vi forventer at holde ansættelsessamtaler med udvalgte kandidater en eller to uger efter annoncens udløb.
Om Teknik- og Miljøforvaltningen
Teknik- og Miljøforvaltningen varetager myndighedsopgaver og servicerer borgere og erhvervsliv, blandt andet inden for miljøområdet, lokalplanlægning, byfornyelse, byggesagsbehandling og trafikområdet. Desuden er det Teknik- og Miljøforvaltningen, der står for renholdelse, vedligeholdelse og udvikling af byens veje og parker, foretager parkeringskontrol og driver de københavnske kirkegårde. Vi beskæftiger ca. 2.400 medarbejdere og administrerer et bruttobudget på knap 4,1 mia. kr.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Frederiksberg Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Københavns Kommune, Borups Allé 177, 2400 København NV
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 15-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1518&ProjectId=192604&DepartmentId=19633&MediaId=4780&SkipAdvertisement=true
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5856148