Teamleder til drift og vedligehold

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Denne stilling er hos Frederiksberg Kommune

 

Frederiksberg Kommune søger en ambitiøs teamleder, der vil være med til at sætte faglig og ledelsesmæssig retning for vores driftsteam, da vores nuværende teamleder er blevet tilbudt et attraktivt job uden for Frederiksberg Kommune.

Vi søger dig, der har erfaring med planlægning, analyse, styring og eksekvering af drift og vedligehold. Som leder er du åben, lyttende og som viser tillid til dine medarbejdere. Du kommer til at indgå i en faglig og social stærk enhed, hvor du bidrager med egen erfaring, så vi sammen sikrer vedligehold og optimal drift af de kommunale ejendomme på Frederiksberg.

Du skal sammen med støtte fra 2 fagkoordinatorer understøtte enhedschefen i at udvikle og optimere Ejendomsservice og Drift som en samlet enhed sammen med de øvrige tre teamledere, der har ansvaret for selvstændige teams af håndværkere og viceværter.

Som teamleder bliver du personaleleder og faglig sparringspartner for 18 tekniske rådgivere og driftskonsulenter i driftsteamet, der sammen sikrer koordinering og gennemførelse af energi- og vedligehold og daglig drift og service på den kommunale ejendomsportefølje. Vi dækker både projekt-, bestiller-, controller- og udfører funktioner med et årligt budget for akutte og planlagte arbejder på +100 mio. kr. Teamet har samtidig en række udviklingsopgaver inden for databaseret ejendomsdrift, energieffektiviseringer og kundeservice.

Vi vil se det som en fordel, hvis du har en teknisk baggrund som fx bygningskonstruktør, ingeniør eller anden erfaring fra det byggetekniske område. Du har erfaring med at lede vedligehold og drift af større ejendomsportefølje og du er vant til at rumme forskelligheden blandt brugere og lejere. Det er samtidig en fordel men ikke et krav, hvis du har erfaring fra en politisk ledet organisation.

Vi forventer
Du er en synlig personaleleder, der viser tillid, inddrager medarbejderne og sætter fælles retning
Du skaber tydeligehd om prioriteringen af opgaver og ressourcer og sikrer fremdrift og sparring for teamets drifts- og vedligeholdelsesopgaver
Du er servicemindet og kan skabe en god dialog med alle niveauer i organisatioen
Du er kommunikativ stærk også skriftligt, da du skal udarbejde skriftlige oplæg til mange forskellige aktører.
Du har evnen til at tænke strategisk og drive udviklings- og forandringsprojekter inden for Facility Management med fokus på ejendomsdrift og porteføljestyring
Du er forhandlingsvant og kan sikre fremdrift på projekter gennem solide forhandlinger, der skaber løsninger og fremdrift på projekterne.
Du har tillige et godt greb om kvalitet, tids- og økonomistyring på projekterne.
Vi tilbyder muligheden for at præge udviklingen inden for drifts- og ejendomsområdet. Du bliver en del af en social og dynamisk arbejdsplads, hvor du får mulighed for stor indflydelse på udformningen af arbejdsdagen og en bred berøringsflade med spændende udviklingsopgaver. Du vil som teamleder referere til enhedschefen for Ejendomsservice og Drift.

Løn og ansættelsesvilkår er i henhold til gældende overenskomst med mulighed for forhandling af individuelle tillæg efter kvalifikationer og erfaring. Starttidspunktet for ansættelsen forventes at være den 1. maj 2024.

Capax Recruitment assisterere Frederiksberg Kommune i denne rekruttering. Kontakt Marianne Petersen for yderligere information. 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Frederiksberg Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

CAPAX RECRUITMENT ApS, Orient Plads, 2150 Nordhavn

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 13-05-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6015281

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet