Studentermedhjælper til spændende IT-projekter hos Toldstyrelsen

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Har du lyst til at være en del af et dynamisk arbejdsmiljø med fokus på it-projekter, hvor vi med et stærkt forretningsfokus udvikler fremtidens it-løsninger til Toldstyrelsen? Så er det måske dig, vi søger som student til vores kontor.

Med stillingen opnår du en bred indsigt i ledelse og styring af komplekse IT-projekter, som leverer vigtige løsninger til Toldstyrelsen. Du får mulighed for at indgå i samarbejder på tværs af fagligheder i et miljø med spændende og udfordrende arbejdsopgaver, hvor der er gode muligheder for personlig og faglig udvikling.

Alsidige opgaver med en bred kontaktflade
Du bliver ansat i kontoret PMO og Product Management, der består af flere teams, som blandt andet har ansvaret for porteføljestyring, ekstern rapportering og opstart af nye projekter. Du får derfor en række professionelle og kvalitetsbevidste kolleger med forskellig uddannelses- og erhvervsmæssig baggrund, hvilket skaber et dynamisk og kreativt arbejdsmiljø, hvor vi prioriterer læring og arbejdsglæde højt. Stemningen er god, omgangstonen uformel og selvom vi har travlt, spiller vi hinanden gode. Vi bor i moderne kontorfaciliteter på Frederiksberg lige ved Flintholm Station.

Vi tænker, at du skal hjælpe med følgende opgaver:

  • Assistere med at indhente input til diverse rapporter.
  • Hjælpe kontorchefen med opsamling på møder, præsentationer mm.
  • Samle og formidle ledelsesinformation.
  • Hjælpe med facilitering af workshops.
  • Hjælpe med diverse ad hoc-opgaver inden for porteføljestyring.
  • Bistå med organisering og strukturering på SharePoint og andre hjemmesider.
Om dig
Vi forestiller os, at du er i gang med en relevant videregående uddannelse inden for IT eller samfundsvidenskab, og at du har nogle år tilbage på studiet. Derudover er det vigtigt, at du har gå-på-mod og er nysgerrig på at lære.

Vi lægger vægt på, at du har en selvstændig og struktureret tilgang til opgaverne. Det er desuden en fordel, hvis du kender til Office-pakken herunder Word, Excel og Outlook.

Kontakt og ansættelsesvilkår
Send en ansøgning, CV, eksamenspapirer og eventuelt yderligere materiale via linket ”Søg stillingen” senest 16. juni. Stillingen er til tiltrædelse snarest muligt. Samtaler afholdes løbende.

Har du spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte souschef Emil Nannestad på 7237 2636 eller kontorchef Pia Groth på 4241 9207.

Arbejdstiden vil være 15 timer ugentligt i gennemsnit med mulighed for fleksibilitet i eksamensperioder.

Der vil forud for ansættelsen blive indhentet straffeattest.

Løn og ansættelsesvilkår sker i henhold til Fællesoverenskomsten mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes organisation – Det Statslige Område og Cirkulære om organisationsaftalen for Kontorfunktionærer, laboranter, IT-medarbejdere (HK) i Staten. Ansættelsesområdet er Skatteministeriet med tilhørende institutioner.





INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Frederiksberg Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Skatteforvaltningen, Frederiksberg OHV, Osvald Helmuths Vej, 2000 Frederiksberg

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 16-06-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6057739

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet