Studentermedhjælper til personaleadministrative opgaver på uddannelsesområdet

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Kunne du tænke dig at få erfaring med offentlig administration og lære mere om arbejdet i en politisk styret organisation? Vi giver dig mulighed for at få erfaring med administration og udvikling inden for velfærdsuddannelserne og søger dig, der har mod på at løse vigtige opgaver bl.a. i vores elevadministration.

Du er måske i gang med en uddannelse inden for offentlig administration, kontor eller HR – og allervigtigst, så kan du se dig selv arbejde i kommunalt regi med opgaver inden for administration og udvikling heraf. Vi søger dig, der har lyst til at supplere dit studie med konkret erfaring, og er klar til at lære en masse nyt og omsætte dine nye kompetencer til elevområdet, hvor vi årligt ansætter cirka 150 nye elever.

Om os
I kontoret for SSA Sekretariat & Uddannelse (ca. 20 medarbejdere) arbejder vi syv dedikerede medarbejdere med opgaver inden for SOSU-elevadministration, kvalitet i oplæringsforløb, udviklingsopgaver inden for rekrutterings- og fastholdelsesdagsordenen, personaleadministration, kompetenceudvikling og styring af elevområdet. Det er en politisk vigtig dagsorden at få rekrutteret og uddannet flere SOSU-assistenter og -hjælpere, og vi arbejder derfor målrettet med initiativer, som sikrer flere uddannede hænder til ældre- og omsorgssektoren. Det arbejde håber vi, at du har lyst til at løfte sammen med os.

Du vil bl.a. komme til at arbejde med:

  • Administration i forbindelse med rekruttering, herunder bidrage til stillingsopslag, indkalde og sende afslag i forbindelse med ansættelse mv.
  • Indberette ferie, sygdom og øvrigt fravær
  • Indhente refusion for skole- og oplæringsperioder
  • Vurdere om eleverne kan være berettiget til voksenelevløn iht. overenskomst
  • Journalisering – herunder kontrol af modtagne straffe- og uddannelsesaftaler
  • Opfølgning på og journalisering af prøvetidsvurderinger
  • Andre ad hoc-opgaver

I din opgaveløsning vil du løbende være i kontakt med eleverne og medarbejdere på social- og sundhedsskolen (Diakonissestiftelsen), og du vil samarbejde med kollegaer i teamet, men også bredere ud i organisationen. 

Vi sørger for at give dig et introduktionsforløb, der klæder dig godt på til at varetage dine opgaver i Frederiksberg Kommune. Vi regner ikke med, at du skal kunne løse alle opgaver selvstændigt når du starter. Men du skal have lyst til at lære og tage ansvar for at løse opgaverne i takt med, at din erfaring og viden på området vokser. Vi regner med, at du har styr på Office-pakken, og at du derudover har mod på at lære nye systemer at kende. Du har som minimum bestået dit første år på studiet. Derudover lægger vi vægt på, at du:

  • Er struktureret og god til at skabe overblik
  • Har mod på og lyst til at lære nyt – og tage kontakt til mennesker, du ikke kender
  • Er initiativrig og kan lide at få tingene gjort
  • Er imødekommende og god til at samarbejde med mange forskellige mennesker
  • Er god til at kommunikere og kan arbejde selvstændigt med dine opgaver.


Hos os bliver du en del af et hyggeligt team som prioriterer godt humør og masser af grin. Fagligheden er høj og engagementet stort – og vi hjælper hinanden med at komme i mål. Gensidig fleksibilitet og tillid er nøgleord hos os, og vi tilrettelægger sammen dit arbejde, så du også kan prioritere dit studium.

Hvis du vil vide mere – har spørgsmål eller lyst til at få yderligere information om stillingen, er du velkommen til at kontakte personalekonsulent, Leila Chéhadé på tlf. 2898 3305 eller kontorchef Morten Stelling på tlf. 2898 5916.

Send os en kort motiveret ansøgning og dit CV via vores hjemmeside senest mandag d. 22. april. Vi afholder ansættelsessamtale d. 25. eller 26. april. Ansættelse sker hurtigst muligt.

Løn og ansættelsesvilkår
Stillingen er på 15 timer om ugen. Der er mulighed for flere timer i ferieperioder. Ansættelsen sker efter gældendende overenskomst, og i henhold til aftale med den forhandlingsberettigede organisation og Frederiksberg Kommune.


Frederiksberg er en levende by med et dynamisk bysamfund. Byens sjæl bygger på vores historie og klassiske arv og er med til at præge den spændende udvikling af Frederiksberg som en grøn, sund og pulserende del af Hovedstaden.
Vi er en moderne kommune, der betjener 104.305 borgere. Frederiksberg Kommune ønsker at fremme ligestillingen og opfordrer derfor alle kvalificerede til at søge uanset alder, køn, religion, etnisk tilhørsforhold eller handicap.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Frederiksberg Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Frederiksberg Kommune, Smallegade, 1, 2000 Frederiksberg

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 22-04-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6023014

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet