BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Kunne du tænke dig et studiejob, hvor du kommer tæt på ledelsen af et driftskontor, samtidig med du kommer tæt på et af de største it-udviklingsprogrammer i Danmark og EU? Er du interesseret i at prøve kræfter med at arbejde i en styrelse og arbejde med it-opgaver inden for drift og systemforvaltning? Så kan det være, at du er vores nye studentermedhjælper!
Du bliver en del af kontoret OSM2 Drift, som består af tekniske profiler, som alle indgår i driften af systemet OSM2. OSM2-systemet håndterer den nationale efterlevelse af EU-Momsregler, hvilket har betydet en stor lettelse i administrationen af moms for dansk erhvervsliv, mere fair konkurrence på tværs af EU, samt nedbringelse af svindel med moms.
Dine arbejdsopgaver
Dine primære opgaver vil være at bistå kontorchefen i aktuelle administrative opgaver. Det vil blandt andet være:
- Kalenderstyring, mødebooking og koordinering af arrangementer mm.
- Journalisering og elektronisk varemodtagelse (bogføring)
- Opdateringer og vedligehold af dokumenter og lister.
- Tildeling/sletning af medarbejder adgange samt gennemførsel af adgangskontrol
- Referatskrivning.
- Opdateringer og vedligehold af dokumenter og lister.
- Journalisering og elektronisk varemodtagelse (bogføring) i
- Tildeling/sletning af medarbejder adgange samt gennemførsel af adgangskontrol
- Kontrolopgaver.
- Oprettelse af medarbejdere i Skatteforvaltningens systemer.
- Håndtering af mails i PMO-postkasse.
I kontoret vægter vi samarbejde om opgaverne højt, og vi har en uformel omgangstone og fokus på at hjælpe hinanden. På den måde sikrer vi, at vi hele tiden kan spille hinanden gode. Du vil have en studentermedhjælper kollega i området, som har været i OSM2 længere tid. Du bliver også en del af vores Studenternetværk. Netværket fungerer som et forum for videndeling og erfaringsudveksling på tværs af Udviklings- og Forenklingsstyrelsen. Her får du mulighed for at udvide dit netværk og lære studerende fra forskellige uddannelser at kende og andre kontorer.
Om dig
Du er i gang med en relevant videregående uddannelse, præcis hvilken er ikke afgørende, men det er en fordel, hvis du har interesse for IT og har flair for administrative opgaver.
Vi læggervægt på, at du har et veludviklet servicegen og kan agere støtte til medarbejderne både i og udenfor kontoret. Det er et krav, at du har erfaring med administrative opgaver, ligesom du skal beherske Office-pakken herunder Outlook til mødebookinger.
Kontakt og ansættelsesvilkår
Vi holder samtaler løbende, så søg stillingen allerede i dag ved at sende din ansøgning med CV, eksamenspapirer og eventuelle udtalelser via linket ”Søg stillingen”. Ansøgningsfristen er tirsdag d. 24. oktober 2023.
Ønsker du at vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte kontorchef Jacob Brok på tlf. 7237 0613.
Du ansættes på overenskomstvilkår i henhold til overenskomst for kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere (HK). Der vil forud for ansættelsen blive indhentet straffeattest og referencer.
Arbejdstiden er i gennemsnit 15 timer fordelt på 2 eller 3 dage om ugen. Der vil være mulighed for fleksible arbejdstider i eksamensperioder.
Du bliver ansat i Skatteministeriet med tilhørende institutioner. Lokationen vil være på Osvald Helmuths Vej 4, 2000 Frederiksberg.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Frederiksberg Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Skatteforvaltningen, Frederiksberg OHV, Osvald Helmuths Vej, 2000 Frederiksberg
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 24-10-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5920538