Souscheffunktion til Brev- og integrationsløsninger

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Har du ledelseserfaring og kunne du tænke dig at videreudvikle den ved at prøve kræfter med souschefopgaver? Motiveres du af at holde overblik over samt drive komplekse processer, og vil du indgå i et stærkt team, hvor vi sammen koordinerer drift, videreudvikling og modernisering af de systemer, der understøtter systemintegration i Skatteforvaltningen?

Om os og vores samfundskritiske opgave
I kontoret Brev- og integrationsløsninger har vi dels ansvaret for dels de systemer vi anvender til system- til systemintegration, dels for de systemer der anvendes til breve og andre meddelelser fra Skatteforvaltningen til samtlige borgere og virksomheder i Danmark. Ift. integrationsløsningerne søger vi nu en souschef, hvor du vil få en unik mulighed for at bidrage til skabelsen af den bedst mulige integrationsplatform for fremtidens skattevæsen.

I kontoret vil du møde mange forskellige medarbejdere i forskellige roller, og vi tror på, at vores styrke er vores faglige tyngde, tætte samarbejde og høje krav til kvalitet. Vi gør meget ud af sammenholdet for at skabe det bedste fundament for vores arbejde, hertil er du med fordel både opsøgende og ønsker at indgå i et godt kollegaskab, hvor overskud til at hjælpe hinanden, samt bidrage med feedback er en naturlighed.

Integrationsløsninger – dit nye team
Som souschef i Brev- og integrationsløsninger får du en selvstændig og ledende rolle, hvor du, i samarbejde med kontorchefen, er ansvarlig for omfattende leverancer, som understøtter dataudvekslingen til og fra Skatteforvaltningen, og dermed finansieringen af velfærdsstaten. Du er med til at sikre leverancer til rette tid samt kvalitet inden for den aftalte økonomiske ramme, og du er ligeledes med til at sikre, at dit fagområde understøtter de strategiske integrationsløsninger.

Du kommer blandt andet til at:

  • Have leveranceansvar for integrationsplatformen
  • Udføre leverandørstyring, herunder kontraktforhandlinger, indkøb, forlængelser, evalueringer samt leverandørstyregruppedeltagelse
  • Sikre god dialog med eksisterende og potentielle kunder/projekter på integrationsplatformen
  • Indgå i et stærkt ledelsesteam, som vægter sparring højt.
Ud over dine faglige opgaver, vil du skulle understøtte personalelederen med varetagelse af souschefopgaver i forbindelse med den daglige personaleledelse, herunder blandt andet afholdelse af 1:1-samtaler, løbende prioritering og styring af den daglige opgaveløsning. Dit team består for nuværende af et hold på 15 personer, men der forventes yderligere rekrutteringer. Alle arbejder på et højt vidensniveau, hvor de har rigtig god forståelse for vores løsninger samt et godt samarbejde med vores interne og eksterne samarbejdspartnere.

Din baggrund
Du kommer med en relevant videregående uddannelse, og du har erfaring med at arbejde i en teknisk tung organisation. Du er fagligt nysgerrig på dit område og holder dig opdateret på udviklingen, så du til stadighed kan inspirere dit team og jeres interessenter. Da produktet er teknisk af natur, finder du arkitektur og teknologi spændende, og går ikke af vejen for at dykke ned i disse detaljer.

For at skabe de bedste forudsætninger, ser vi gerne, at du har erfaring med:

  • Ledelse af medarbejdere, herunder ansættelse, udvikling mv.
  • Projektledelse i en offentlig kontekst/ PRINCE2.
  • Integrationsarkitektur og -teknologier. Du er familiær med API’er, kender de gængse integrationsmønstre. Vores integrationsplatform, DUPLA, er bl.a. baseret på Spring Cloud, Kafka, Keycloak og Backstage, hvorfor erfaring med en eller flere af disse teknologier er en fordel.
  • At bygge solide driftsplatforme med moderne DevOps toolchains. Derfor kender du også til ITIL og de dertil knyttede driftsprocesser.
  • Traditionelle såvel som agile udviklingsmetoder.
  • Indkøb og leverandørstyring, herunder udbudsprocesser, leverandørforhandlinger, -samarbejde og kontraktudarbejdelse.
Som person er du helhedsorienteret, struktureret, imødekommende og besidder gode faciliterings- og kommunikationsevner. Du formår at skabe en fælles forståelse mellem tekniske medarbejdere og forretningsmæssige ressourcer, hertil i stand til at navigere i et arbejdsrum med mange forskellige interessenter.

Det er naturligt for dig at sikre og fastholde et godt overblik, og du trives med at drive mange opgaver fremad. Samtidig motiveres du af at arbejde sammen med kolleger med forskellige baggrunde og kompetencer.

Kontakt og ansættelsesvilkår
Send din ansøgning, samt CV og evt. dokumentation for uddannelse og kompetencer via linket ”Søg stillingen” Ansøgningsfristen er d. 07.01.2024.

Hvis du vil høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte ledelsesstøtte, Asta Snej Borup, tlf.nr.: 72375932 eller kontorchef, Morten Kvist, tlf.nr.: 72376401.

Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende overenskomst for akademikere i staten (AC), overenskomst for kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere (HK) eller overenskomst for Fuldmægtige m.fl. (DTS) i Skatteministeriet. Ansættelsesområdet er Skatteministeriet med tilhørende institutioner.

Der vil forud for ansættelsen blive indhentet straffeattest.

Dit arbejdssted er Osvald Helmuths Vej 4, 2000 Frederiksberg.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Frederiksberg Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Skatteforvaltningen, Frederiksberg OHV, Osvald Helmuths Vej, 2000 Frederiksberg

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 07-01-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5961911

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet