BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vil du være med til at styre kontrakter i en af Danmarks største it-organisationer? Har du kendskab til indkøbsaftaler i staten? Vil du være med til at sikre, at der er den rette bemanding på samfundskritiske IT-projekter? Kontrakt og Økonomiteamet på Gældsdomænet søger lige nu en ny kollega, og måske er det dig vi leder efter.
Du bliver ansat i Udviklings- og Forenklingsstyrelsen (UFST), som er en af de syv styrelser i Skatteforvaltningen. Du kommer til at arbejde i vores Kontrakt og økonomiteam, der understøtter hele Gældsdomænet, dvs. både Gældsstyrelsen (GÆLDST) og UFST-Gæld.
Bliv en del af kontrakt- og økonomiteamet
Du bliver en del af et velfungerende team, der har til opgave at styre konsulentkontrakter og økonomi, samt understøtte den samlede porteføljestyring ved at sikre overblik over ressourcer på gældsområdet.
Med vores kontraktstyring bidrager vi til, at der er den nødvendige bemanding til udviklingsopgaverne i det overordnede IT-Roadmap. En stigende opgavemængde samt et nyt krav om øget fokus på styring af resultater i kontrakterne gør, at vi nu har brug for en ny kollega.
Din opgave vil bl.a. blive indgåelse af kontrakter gennem forskellige indkøbsaftaler. Denne opgave medfører bred kontakt til kontorchefer og underdirektører i både UFST og GÆLDST, dialog med centrale økonomifunktioner og kontakt til kolleger, der sidder tættere på IT-udviklingen.
Herudover vil du blive involveret i teamets øvrige opgaver, hvor vi bl.a. styrer tidsregistrering og faktureringsproces vedr. konsulenterne og styrer økonomien for vores område.
Selvstændig, udadvendt og serviceminded profil
Vi forestiller os, at du har nogle års erfaring med indkøb og kontrakter og/eller er uddannet jurist eller erhvervsjurist. Det vil være en fordel, men ikke et krav, hvis du har erfaring fra en lignende stilling i et departement eller en styrelse.
Dine opgaver vil primært være:
- Udarbejdelse af udbudsmateriale til indkøb af konsulentassistance
- Gennemførelse af udbud
- Kontraktstyring – bidrage til overblik over ophør og indgåelse af kontrakter
- Opfølgning på leverancer med leverandøren
- Administrative fællesopgaver i teamet omkring konsulenterne, bl.a. vedr. tidsregistrering, onboarding, rettighedsstyring, bestilling af udstyr mv.
- Er god til at skabe relationer og kan begå dig på alle niveauer i organisationen
- Kommunikerer godt i skrift og tale
- Har en proaktiv og selvstændig tilgang til de forskelligartede opgaver
- Arbejder struktureret og kan håndtere korte deadlines
- Har et veludviklet servicegen og at du gerne vil bidrage til udviklingen af kontoret.
Du kan se frem til varierende og udfordrende arbejdsopgaver samtidig med, at der er gode muligheder for læring, sparring og kompetenceudvikling. Der er fleksibilitet i hverdagen til at få arbejde og familie til at hænge sammen, og vi har stor fokus på den sunde travlhed.
Vi sidder indtil videre tre kolleger i kontrakt- og økonomiteamet og vi har et rigtig godt samarbejde og kollegaskab, hvor vi drøfter dagens opgaver og udfordringer. Vi glæder os til at byde dig velkommen om bord!
Arbejdspladsen ligger centralt på Frederiksberg med ca. 100 meter til Flintholm station med nem adgang til tog og metro. Vi har en god kantineordning, gratis adgang til fitnessrum og fri parkeringskælder til medarbejderne.
Kontakt og ansættelsesvilkår
Send din ansøgning, CV, eksamenspapirer og eventuelt yderligere materiale via linket ”Søg stillingen” senest torsdag den 21. september 2023.
Har du spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte chefkonsulent Henrik Schnoor Hansen på telefon 72 37 28 07.
Vi afholder samtaler løbende. Eventuelle 2. samtaler vil blive afholdt ultimo september.
Der kan indgå en person og logisk analyse i rekrutteringsprocessen. Der vil forud for ansættelsen blive indhentet straffeattest og foretaget restancetjek, for så vidt angår restancer til det offentlige.
Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende overenskomst for akademikere i staten (AC), overenskomst for kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere (HK) eller overenskomst for Fuldmægtige m.fl. (DTS) i Skatteministeriet. Ansættelsesområdet er Skatteministeriet med tilhørende institutioner.
Ansættelse vil være pr. 1.november 2023 eller efter nærmere aftale.
Dit arbejdssted vil være Osvald Helmuths Vej 4, 2000 Frederiksberg
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Frederiksberg Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Skatteforvaltningen, Frederiksberg OHV, Osvald Helmuths Vej 4, 2000 Frederiksberg
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 21-09-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=5001&ProjectId=172164&DepartmentId=9414&MediaId=2872&SkipAdvertisement=true
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5905098