BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Har du erfaring med at lede digitale projekter og bygge bro mellem velfærdsteknologiske løsninger og behov hos borgere? Kan du både forme nye projekter og implementere dem efterfølgende? Så er du måske vores nye kollega.
Som en del af kontoret for digitalisering og uddannelse, vil du stå for udviklingen og implementeringen af en række digitaliserings- og velfærdsteknologiprojekter. Du vil indgå i programmet ”Bæredygtig Rehabilitering” som har fokus på det gode seniorliv, borgerens egne ressourcer og netværk, samt digitalisering og velfærdsteknologier som sikrer borgernes mulighed for at blive i egen bolig.
Dine opgaver kommer til at spænde over alt fra planlægning og afholdelse af styre- og koordinationsgruppemøder til understøttelse af fremdrift i projekterne og projektledelse.
Dine arbejdsopgaver vil være:
- Projektledelse af Min Dialog, som er borgernes nye digitale indgang til sundhedsområdet.
- Udvikling og projektledelse af nye digitale og velfærdsteknologiske projekter.
- Implementering i samarbejde med sundheds- og omsorgsområdet.
- Borger- og medarbejderinddragelse i udviklingsarbejdet.
- Udarbejdelse af politiske indstillinger, strategier og business cases.
- Kommunikation og vejledning i it-systemer til forskellige målgrupper.
Vi forventer, at du har erfaring med projektledelse og implementering af velfærdsteknologiløsninger og digital udvikling, samt viden om og erfaring fra sundheds- og omsorgsområdet. Vi ser gerne at du har en relevant uddannelsesbaggrund f.eks. inden for sundhedsantropologi.
Vi søger derfor en person med erfaring i:
- Projektledelse af digitale forandringsprojekter.
- Medarbejder- og borgerinddragelse i udviklingen på sundheds- og omsorgsområdet.
- Test og vurdering af digitale systemer og teknologiske redskaber, der kan understøtte det rehabiliterende arbejde i ældreplejen.
- Formidling af komplekse emner til forskellige målgrupper og fagligheder.
- Ledelsesbetjening i en politisk styret organisation og strategisk udvikling.
- Samarbejde med private leverandører om udvikling af digitale løsninger.
- Implementering af digitale løsninger til det offentlige.
Det er vigtigt for os, at du:
- Kan omsætte strategier til virkelighed og skabe værdi for borgere og medarbejdere.
- Kan navigere blandt mange interessenter og finde fælles løsninger på svære udfordringer.
- Har borgeres og medarbejdernes hverdag for øje, når der skal findes nye løsninger på centrale udfordringer.
- Har lyst til at understøtte og løfte videns- og kompetenceniveauet indenfor digitalisering og teknologier hos sundheds- og omsorgsmedarbejdere.
- Arbejder systematisk og struktureret.
Løn- og ansættelsesvilkår:
Lønnen fastsættes ud fra dine erfaringer og kvalifikationer efter gældende overenskomst og forhandling mellem kommunen og den relevante faglige organisation. Der kan være tale om både en fast og en midlertidig stilling.
Vil du høre mere om stillingen, så kontakt kontorchef, Morten Stelling på mail: most03@frederiksberg.dk.
Ansøgningsfrist er d. 28. januar 2024.
Frederiksberg er en levende by med et dynamisk bysamfund. Byens sjæl bygger på vores historie og klassiske arv og er med til at præge den spændende udvikling af Frederiksberg som en grøn, sund og pulserende del af Hovedstaden.
Vi er en moderne kommune, der betjener 104.305 borgere. Frederiksberg Kommune ønsker at fremme ligestillingen og opfordrer derfor alle kvalificerede til at søge uanset alder, køn, religion, etnisk tilhørsforhold eller handicap.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Frederiksberg Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Frederiksberg Kommune, Smallegade 1, 2000 Frederiksberg
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 28-01-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5970078