BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Er du struktureret, grundig og en dygtig skriftlig formidler? Er du nysgerrig på informationssikkerhed og har du lyst til at opbygge en faglighed inden for dette område? Har du erfaring indenfor økonomistyring og hertil lyst til at arbejde med kontraktstyring med nogle af Danmarks største it-kontrakter? Så er du måske vores nye kollega.
Du bliver ansat i kontoret Sikkerhedsstandarder og Portefølje i Udviklings- og Forenklingsstyrelsen. Vores kontor sætter politikker og krav for sikkerhed og databeskyttelse i Skatteministeriets koncern, sikrer porteføljestyring og topledelsesbetjening på sikkerhedsområdet, og endelig varetager vi compliance og leverandørtilsyn. Vi er 18 kolleger i kontoret fordelt på tre teams for hhv. Porteføljestyring, Leverandørtilsyn og Compliance. Vi søger nu en ny kollega til Leverandørtilsyns-teamet.
I Leverandørtilsyn arbejder vi med ekstern revision af leverandører bl.a. gennem forskellige typer revisionserklæringer, herunder opfølgning på økonomi- og kontraktstyring som du bliver ankerperson for. Teamet består af 5 medarbejdere og 1 teamlead.
Du får en central rolle i forhold til håndtering og opfølgning på økonomien vedrørende revisionserklæringerne, herunder generel økonomiopfølgning i kontoret. Ydermere ser vi gerne at du kan opbygge en systematik omkring vores opfølgning på kontrakter og implementering af diverse sikkerhedskrav. Du bliver en del af en portefølje af kritiske it-kontrakter, hvor vil deltage i diverse interne og eksterne møder ud fra et kontraktstyringsperspektiv, sikre udvikling, vedligehold og optimering af det samlede kontraktoverblik på tværs af de tre ovenstående områder. Stillingen lægger op til at du kan være med til at udvikle området med et strategisk fokus.
Det er en oplagt chance for dig, som er struktureret, grundig og ambitiøs, og som har lyst til at opbygge en karriere inden for disciplinerne informationssikkerhed og kontraktstyring med nogle af Danmarks største it-kontrakter, samt økonomiopfølgning.
Du bliver en del af et stærkt kollegialt og fagligt miljø med mulighed for at blive uddannet på området og opbygge dine kompetencer sammen med dygtige kolleger.
Som ansvarlig for kontrakt- og økonomiopfølgning, vil dine opgaver bestå i:
- Månedlige budgetopfølgninger for kontoret generelt.
- Rapportering på økonomi vedrørende revisionserklæringer på tværs af de tre ovenstående områder (GPDR, GITK, Applikationskontroller).
- Opfølgning på konsulentkontrakter.
- Bidrage til at opbygge, rådgive, udfordre og understøtte Leverandørtilsynsteamet indenfor IT kontraktstyring.
- Bidrage til, at relevante revisionserklæringer bliver bestilt, gennemført og leveret til tiden i samarbejde med kollegaer fra teamet.
Sans for struktur, nysgerrighed og skriftlig formidling er nøgleord
Du er grundig og foretrækker struktur i din opgaveløsning. Du er en udadvendt, fleksibel og samarbejdsorienteret person, som er i stand til at møde organisationen, hvor den er. Du kan begå dig på alle niveauer i en kompleks organisation med mange interessenter. Service og gå-på-mod er nøgleord i teamet, hvor det er vigtigt for os at være en aktiv, positiv medspiller i sikringen af de mange vigtige data, som Skatteministeriets koncern har ansvar for,
Du har en videregående uddannelse på bachelor- eller kandidatniveau fx fra IT-universitet, Københavns Universitet, CBS eller lignende. Vi lægger vægt på at du har nogle års erfaring fra en lignende stilling eller område.
Uanset din faglige baggrund ønsker vi, at du:
- Er præcis i dine skriftlige formuleringer og trives med at en stor del af dine leverancer er på skrift.
- Gerne erfaring med Excel og SAP.
- Har et ”service-gen”, da mange af vores kollegaer er afhængige af, at vi yder god og hurtig service.
- Excellerer i at arbejde struktureret, omhyggeligt og med sans for planlægning, koordinering og opfølgning.
- Har interesse inden for informationssikkerhed og er interesseret i at opbygge – eller styrke – din faglighed på dette område.
- Udstråler gejst og engagement i samspillet med organisationen og dine nærmeste kollegaer.
- Kan balancere at arbejde både selvstændigt og tværfagligt om opgaverne.
- Tager initiativ, viser ansvar, og at du følger opgaverne til dørs.
Kontakt og ansættelsesvilkår
Send din ansøgning sammen med CV og eventuelt yderligere materiale via linket ”Søg jobbet” senest d. 14 juni 2024. Samtaler afholdes løbende. Opstart 1. august 2024.
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte kontorchef Anne-Hedvig på telefon 72376541 eller teamlead Anne Sophie Rex på telefon 72372451.
Du skal være opmærksom på, at der eventuelt til samtalerne kan anvendes test.
Forinden ansættelse, indhentes der reference samt straffeattest.
Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende overenskomst for akademikere i staten (AC), overenskomst for kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere (HK) eller overenskomst for Fuldmægtige m.fl. (DTS) i Skatteministeriet.
Ansættelsesområdet er Skatteministeriet med tilhørende institutioner. Dit arbejdssted vil indtil videre være Osvald Helmuths Vej 4, 2000 Frederiksberg.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Frederiksberg Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Skatteforvaltningen, Frederiksberg OHV, Osvald Helmuths Vej, 2000 Frederiksberg
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 14-06-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6058658