BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vil du bidrage til forebyggelse af intern svindel? Og vil du have indflydelse på løsning af it-adgangs-, brugerstyrings- og sikkerhedsopgaver, og projekter med høj samfundsrelevans? Vil du arbejde i en kompleks organisation med fleksibilitet, udvikling og stor variation i opgaverne? Så har vi et spændende job som IAM-medarbejder til dig!
Vi har ansvaret for adgangsstyring og forebyggelse af svindel, og behandler flere tekniske projekter inden for brugerstyring og sikkerhedsområdet. Vi har brug for en medarbejder, der kan bidrage til området for styring af privilegerede adgange. Du skal være med til at udvikle og modne adgangsstyringsområdet sammen med de nuværende 18 kolleger og kontorchefen.
Teamet er ansvarligt for implementering af et PAM-værktøj samt processerne herfor. Du får medansvar for en række brugerstyrings-, autorisations- og sikkerhedsopgaver af både operationel og taktisk karakter, ligesom du er med til at sikre fremdrift på projekter og at sikkerhedsrisici imødegås. I den forbindelse skal du rådgive og samarbejde med interne og eksterne samarbejdspartnere, herunder indgå i revisioner som gennemføres af Rigsrevisionen.
Du får et tæt samspil med de afdelinger, som har ansvar for operationel it-sikkerhed, infrastruktur, drift, udvikling og brugeradministration.
Du udvikler dig fagligt og får et stort ansvar
Dine arbejdsopgaver vil variere og du skal blandt:
- opbygge et dybt kendskab til vores PAM-løsning
- implementere PAM-løsningen samt processer hertil som projektdeltager
- sikre videreudvikling på området for privilegerede rettigheder og sikre sammenhæng til øvrige adgangsstyringsprocesser og systemer
- rådgive og medvirke til implementering af effektiv adgangsstyring
- skabe overblik over brugeradgange og rettigheder på tværs af systemkomplekser
- medvirke på andre projekter inden for brugerstyring, der kan modne adgangsstyringen
- sikre overholdelse af interne og eksterne krav og regler ift. sikkerhed og compliance samt best practice for PAM og IAM.
Du har muligvis arbejdet med operationel it-sikkerhed eller kommer med en baggrund som it-arkitekt eller lignende. Derudover har du relevant erhvervserfaring fra arbejdet med en IAM-løsning / brugerstyringsområdet, fx Credential and Identity Management (CIM), Privileged Access Management (PAM), Identity Rights Management (IRM), Access Control (AC) og Identity and Access Management (IAM/IdAM). Du har gerne erfaring med et PAM-værktøj eks. Cyberark, samt Omada Identity, AD og Azure.
Du formår at sætte dig ind i teknisk komplekse områder og har gerne erfaring fra både Windows-systemer, SAP eller mainframe.
Det er yderligere en fordel, hvis du:
- har blik for både det tekniske og forretningsmæssige perspektiv og forståelse for den strategiske kontekst
- kan optræde som rådgiver overfor andre teams, kontorer og styrelser i Skatteforvaltningen, samt leverandører i kraft af en naturlig autoritet
- trives med at samarbejde med kolleger med mange forskellige fagkompetencer
- tager ansvar og individuelt ejerskab på opgaverne samt får afsluttet dine opgaver.
Vi er åbne for, hvilken uddannelsesbaggrund du kommer med. Det må gerne være en længerevarende uddannelse, men du kan også komme med en anden baggrund, så længe din profil matcher stillingen.
Din nye arbejdsplads
Vi er uformelle, dynamiske og sparrende, har fokus på din trivsel og udvikling i en hverdag med højt fagligt niveau og interessante opgaver. Og så motiverer det os, at vi er med til at løfte vigtige samfundsmæssigt kritiske opgaver.
Vi er en organisation med plads til de ambitiøse. Du har mulighed for at få ansvar og indflydelse hurtigt, samt at skabe et interessant og meningsfuldt arbejdsliv. Vi bestræber os på at give plads til mennesker, der forstår opgaven, og som vil være med til at tage det næste store skridt i offentlig teknologiudvikling.
”Min vision er, at det skal være let at gøre det rigtige,” siger kontorchef Suzette Wagner og fortsætter, ”Det komplekse arbejde vi har med at gøre, betyder at vi bruger tid på at implementere vores læring og forbedre vores daglige arbejde. At vi hele tiden bliver dygtigere, hver især og i den grad også som team.”
Kontakt og ansættelsesvilkår
Send din ansøgning med CV og eksamensbevis hurtigst muligt via linket ”Søg stillingen” senest den 28. juni 2024. Samtaler gennemføres løbende.
Har du spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte kontorchef Suzette Wagner på telefonnummer 72 37 31 90.
I forbindelse med ansættelsessamtalerne kan der blive anvendt person- og logiktest. Forud for ansættelsen indhenter vi straffeattest og referencer.
Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende overenskomst for akademikere i staten (AC), overenskomst for kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere (HK) eller overenskomst for Fuldmægtige m.fl. (DTS) i Skatteministeriet.
Dette er et genopslag.
Du bliver ansat i Skatteministeriet med tilhørende institutioner. Dit arbejdssted bliver indtil videre Osvald Helmuths Vej 4, 2000 Frederiksberg - tæt på Flintholm Station.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Frederiksberg Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Skatteforvaltningen, Frederiksberg OHV, Osvald Helmuths Vej, 2000 Frederiksberg
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 28-06-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6063706