BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Har du sans for at koordinere processer med et bredt samarbejde, og kan du lave skarpe beslutningsoplæg med udgangspunkt i store mængder information? Så er du måske vores nye kollega.
Du arbejder selvstændigt, sikrer fremdrift og skaber overblik
Du bliver en del af Kontor for Økonomi og Ledelsessekretariat for fagområdet Told og Infrastruktur i et team, som understøtter fagområdets direktørkreds, samarbejdet om it-udviklingsopgaver mellem fagområdet og Toldstyrelsen samt en række øvrige koordinations- og styringsopgaver.
Du får ansvar for at håndtere bestillinger om blandt andet årsplaner og pipeline for it-udviklingsopgaver, som besluttes i samarbejde mellem Udviklings- og Forenklingsstyrelsen og Toldstyrelsen. Du skal derfor kunne tilrettelægge og styre processer med en række milepæle og tage selvstændigt ansvar for at indhente, bearbejde og formidle bidrag fra mange dele af organisationen. Du løser dine opgaver i tæt samarbejde og sparring med dine kollegaer og får en bred kontaktflade på tværs af skatteforvaltningen.
Dine primære opgaver bliver at:
- være tovholder på bestillinger og tilrettelægge processer for indhentning af bidrag
- planlægge og facilitere formelle beslutningsmøder mellem Udviklings- og Forenklingsstyrelsen og Toldstyrelsen
- skrive og følge op på sager om portefølje og planer for de kommende år
- formidle kompleks information til direktører og kontorchefer
Du følger opgaven hele vejen med skarpt blik for samarbejdsproces og slutprodukt
Du har en relevant længevarende videregående uddannelse. Vi stræber efter at have en bred faglig profil på tværs af teamet, så vi altid har kompetencerne til at løse opgaverne. Du får oplæring i og sparring om de konkrete opgaver, og derfor er det din profil som generalist og din nysgerrighed på opgaverne, vi er på udkig efter.
Du har formentlig erfaring fra en lignende generaliststilling, men nyuddannede kan også komme i betragtning.
Det vigtigste er, at du:
- arbejder struktureret, målrettet og vedholdende
- kan håndtere mange og komplekse informationer
- kan kommunikere både skriftligt og mundtligt
- kan samarbejde med og håndtere mange forskellige interessenter
- er en nysgerrig, venlig og imødekommende kollega
Udviklings- og Forenklingsstyrelsen varetager drift og udvikling af it- og dataløsninger i tæt samarbejde med fagstyrelser og departement i Skatteministeriets koncern.
Du bliver en del af et Økonomi- og ledelsessekretariat for fagområdet, som skal sikre den samlede styring af områdets komplekse opgaveportefølje. Vi sætter kollegial sparring og trivsel højt, og vi går langt for at hjælpe hinanden. Der er fleksibilitet i hverdagen til at få arbejde og familie til at hænge sammen, og du har mulighed for at gøre en positiv forskel. Herudover tilbyder Udviklings- og Forenklingsstyrelsen også en bred vifte af kulturelle tilbud samt forskellige muligheder for idræt.
Kontakt og ansættelsesvilkår
Ansøgning med CV og eksamensbevis bedes sendt via linket ”Søg stillingen” senest den 7. april 2024.
Spørgsmål besvares gerne af souschef Nina Birkkjær Delfour på 72374399 eller kontorchef Andreas Stubberup Nielsen på 72376376.
Der kan indgå en logisk test og en personanalyse i ansættelsesforløbet, og der vil forud for ansættelsen blive indhentet straffeattest.
Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende overenskomst for akademikere i staten (AC), overenskomst for kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere (HK) eller overenskomst for Fuldmægtige m.fl. (DTS) i Skatteministeriet.
Du bliver ansat i Skatteministeriet med tilhørende institutioner. Dit arbejdssted bliver Osvald Helmuths Vej 4, 2000 Frederiksberg.
Læs mere om at arbejde i Udviklings- og Forenklingsstyrelsen på www.ufst.dk/job-og-karriere.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Frederiksberg Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Skatteforvaltningen, Frederiksberg OHV, Osvald Helmuths Vej, 2000 Frederiksberg
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 07-04-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6019059