BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vil du arbejde med koordinering, styring og compliance i et kontor med stor variation i opgaverne? Er du struktureret, skriftligt stærk og har sans for detaljen? Og kan du lide at arbejde på tværs af organisationen med mange forskellige interessenter? Så er du måske vores nye barselsvikar i Digitale Kanaler og Design.
I kontoret Digitale Kanaler og Design i Udviklings- og Forenklingsstyrelsen udvikler vi hjemmesider til fremtidens skattevæsen. Vi søger en service level manager, der har interesse for brugercentreret design, stabil drift og høj kvalitet i sin tilgang til kontorets udviklingsopgaver. Hvis du brænder for at udvikle fremtidssikre løsninger og har lyst til at være en del af såvel den daglige drift som videreudvikling via større og mindre projekter – så er det dig, vi søger. Vi vil gerne byde velkommen til en barselsvikar, som kan hjælpe os frem til april 2025.
Bliv en del af Digitale Kanaler og Design
Du bliver ansat i kontoret Digitale Kanaler og Design, der arbejder for at levere løsninger, der understøtter Skatteforvaltningens myndighedsansvar og slutbrugernes forventninger til digital interaktion med den offentlige forvaltning gennem enkle, sammenhængende og sikre webløsninger som skat.dk.
Du kommer til at varetage en bred vifte af opgaver på tværs af kontoret med direkte reference til kontorchefen, som du vil have et tæt samarbejde med. Dine arbejdsområder omfatter:
- Styregruppebetjening samt betjening af samarbejdsfora
- Udarbejdelse af forelæggelser og notater til styregrupper samt Skatteministeriets departement.
- Fællesoffentlige initiativer.
- Høringssvar og –koordination.
- Koordinering og gennemførelse af udbud og årlige risikovurderinger.
- Styring af budget og varemodtagelse af fakturaer.
- Kontorets WorkZone-superbruger (journalisering) samt ansvarlig for forankring heraf i kontoret.
- Ad hoc-opgaver med korte frister i forhold til at understøtte kontorchefen og kontorets to souschefer.
Vi lægger vægt på, at du er en dygtig, skriftlig formidler, og at du kan formulere dig formelt og korrekt. Du kan have en kommunikationsbaggrund, men der kan også være andre veje til stillingen. Du trives med skriftlige leverancer i form af forelæggelser, notater og PowerPoint-præsentationer. Du formår både at have øje for detaljen og at bevare det forkromede overblik. Du har gode koordinationsevner, kan tilrettelægge skarptskårne processer, tager ansvar for dine opgaver og følger dem til dørs.
Som person er du åben, servicemindet og samarbejdsorienteret. Det er en fordel, hvis du har erfaring fra den offentlig sektor, men det er ikke et krav. Det vigtigste er, at du har et stort drive og trives med en omskiftelig hverdag og forskelligartede opgaver.
Høj trivsel og god work-life-balance
Vi tilbyder gode arbejdsforhold og stor fleksibilitet. Vi lægger vægt på selvstændighed i vores opgaveløsning og kombinerer det med et tværgående samarbejde i kontoret og på tværs af Skatteministeriets koncern. Vi har fokus på trivsel og godt kollegaskab samt balance mellem arbejds- og privatliv. Selvom vi har travlt, er stemningen god, og vi har en uformel omgangstone.
Hvorfor skal du vælge os?
Du bliver en del af et tværgående kontor med stor spredning i faglige kompetencer. Vi tilbyder en spændende og alsidig arbejdsplads med politisk bevågenhed og mange berøringsflader i både Udviklings- og Forenklingsstyrelsen og de øvrige styrelser i Skatteministeriets koncern. Du får mulighed for at sætte dit eget præg på opgaverne og skabe faglig udvikling. Vores opgaver er svære, så vi kan love, at du bliver udfordret og udvikler dig fagligt.
”Det fede ved at være i Digitale Kanaler og Design er, at jeg arbejder tæt sammen med mange fagligheder. Det betyder, at vi kommer hele vejen rundt om problemerne. Der er f.eks. både ekstremt nørdede udviklere, der ved alt om det, der sker inde i maven på systemerne, og UX’ere, der er superskarpe på, hvordan slutbrugerne møder Skatteministeriets løsninger. At have den bredde af kompetencer samlet i ét kontor er meget værdifuldt. Desuden har vi det rigtig godt og sjovt sammen, hvilket er noget, jeg personligt vægter meget højt.” – Tobias, projektleder
Kontakt og ansættelsesvilkår
Ansøgning, CV og eksamensbevis skal sendes via linket ”Søg stillingen” senest den 16. maj 2024. Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte souschef Line Kjær Sigaard på tel. 72 37 28 59 eller kontorchef Jesper Hammerich Lux på tel. 72 37 21 13.
Vi afholder samtaler løbende, så søg jobbet allerede i dag. Der vil være en logisk test og en personlighedsprofil i ansættelsesforløbet.
Der er tale om en midlertidig ansættelse. Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til den til enhver tid gældende overenskomst for akademikere i staten (AC), overenskomsten for kontorfunktionærer, laboranter og IT-medarbejdere (HK) eller overenskomsten for fuldmægtige m.fl. (DTS) i Skatteministeriet. Der vil forud for ansættelsen blive indhentet straffeattest og referencer.
Startdato og arbejdssted
Ansættelse er snarest muligt. Du bliver ansat i Skatteministeriet med tilhørende institutioner. Dit arbejdssted bliver Osvald Helmuths Vej 4, 2000 Frederiksberg.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Frederiksberg Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Skatteforvaltningen, Frederiksberg OHV, Osvald Helmuths Vej, 2000 Frederiksberg
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 16-05-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6041015