BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Har du solid erfaring med service? Vil du bidrage med at skabe gode rammer for medarbejderne og lejerne i vores to huse? Så er du måske vores nye facility assistent
”I dette job vil du være med til at skabe et miljø, hvor vores kollegaer og lejere kan levere den bedst mulige service til medlemmerne. Du er med til at få hverdagen til at hænge sammen og bliver en del af en ny afdeling, som du kan være med til at sætte dit præg på,” fortæller teamchef for Facility Services Keld Granhøj.
Du får nu muligheden for at være med til at varetage vores to fine bygninger på Frederiksberg, hvor du sørger for, at vores mål for service & facility bliver indfriet.
Dine primære opgaver vil bl.a. være at servicere kollegaer og lejere i husene ved:
- Udskiftning og vedligeholdelse af lyskilder i hele huset
- Tilsyn og vedligeholdelse af VVS
- Håndtering og sortering af affald
- Diverse interne flytninger
- Opstilling og klargøring af mødelokaler
- Styring af varme og ventilation via CTS
- Hjælp med opsætning og vedligehold af printere, TV og Pc’er
- Tilsyn med AV-udstyr
- Håndtering af post og pakker
- Ad hoc-opgaver
Hvem er du
”Vi går ikke så meget op i din uddannelse. Det vigtigste er, at du er professionel, sympatisk og har en god situationsfornemmelse. Skulle der være gemt en lille handy person i dig, vil det også være en fordel,” afslutter Keld
Vi ser gerne, at du:
- kommer med en grundig erfaring i at yde service, og ønsker at gøre en forskel for vores kollegaer og lejere.
- du er god til at samarbejde og ansvarlig over for dine opgaver
- du er en god problemknuser og er struktureret
- er vant til at arbejde med it-systemer f.eks. Office365/Outlook
Dit nye team og arbejdsplads
Du kommer ind i et professionelt team, hvor vi prioriterer en åben dialog og plads til forskellighed. Vi arbejder med at videre udvikle vores services, og du vil derfor være med på denne spændende og foranderlige fremtid.
Din arbejdstid vil primært være kl. 08:00-15:30 mandag til torsdag, fredag kl. 08:00-15:00, men vi forventer fleksibilitet ved behov ligesom vi tilbyder dig.
Du får 19 gode og dygtige kollegaer, som alle understøtter driften på forskellig vis, og syntes det er sjovt at arbejde med Facility Services.
I facility drift er I to medarbejdere, som arbejder tæt sammen om at drive ejendommene m.m. I fordeler opgaver og hjælper hinanden med stort som småt.
Vi tilbyder
Stillingen er på 37 timer pr. uge og ønskes besat hurtigst muligt. Du ansættes i Facility Services med reference til teamchefen for Facility services Keld Granhøj.
Vi tilbyder gode løn- og ansættelsesforhold.
Vil du vide mere om stillingen,…
er du velkommen til at kontakte chefen for Facility services Keld Granhøj på telefon 60 80 10 90 eller kgr@dm.dk
Vil du vide mere om forholdene som ansat i DM, kan du kontakte tillidsrepræsentant Sidse Rølle Jakobsen på telefon 38 15 66 52 eller srj@dm.dk
Ansøgning
Send dit CV og en kort ansøgning nu og senest den 15. november 2023 via linket.
Vi forventer at afholde samtaler løbende samtaler og lukker for stillingsopslaget, når stillingen er besat.
Vi ønsker stillingen besat 1. januar 2024
DM opfatter mangfoldighed som et aktiv. Vi opfordrer derfor alle kvalificerede til at søge stillingen, uanset etnisk baggrund, køn, seksuel orientering, funktionsnedsættelse, religion eller alder.
Om DM
DM er en fagforening med mere end 68.000 medlemmer på det akademiske arbejdsmarked. DM arbejder for et samfund, der muliggør et bæredygtigt arbejdsliv, og for at sikre de bedste løn- og arbejdsvilkår og et stærkt fagligt handlerum for medlemmerne.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Frederiksberg Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
DM, Peter Bangs Vej, 30, 2000 Frederiksberg
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 15-11-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5936089