Ambitiøs teamleder til drift og vedligehold af Frederiksberg Kommunes ejendomme

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vi søger en ambitiøs teamleder, der vil være med til at sætte faglig og ledelsesmæssig retning for vores driftsteam, da vores nuværende teamleder er blevet tilbudt et attraktivt job uden for Frederiksberg Kommune.


Vi søger dig, der har erfaring med planlægning, analyse, styring og eksekvering af drift og vedligehold. Som leder er du åben, lyttende og som viser tillid til dine medarbejdere. Du kommer til at indgå i en faglig og social stærk enhed, hvor du bidrager med egen erfaring, så vi sammen sikrer vedligehold og optimal drift af de kommunale ejendomme på Frederiksberg.

Du skal sammen med støtte fra 2 fagkoordinatorer understøtte enhedschefen i at udvikle og optimere Ejendomsservice og Drift som en samlet enhed sammen med de øvrige tre teamledere, der har ansvaret for selvstændige teams af håndværkere og viceværter.

Som teamleder bliver du personaleleder og faglig sparringspartner for ca. 16 tekniske rådgivere og driftskonsulenter i driftsteamet, der sammen sikrer koordinering og gennemførelse af energi- og vedligehold og daglig drift og service på den kommunale ejendomsportefølje. Vi dækker både projekt-, bestiller-, controller- og udfører funktioner med et årligt budget for akutte og planlagte arbejder på +100 mio. kr. Teamet har samtidig en række udviklingsopgaver inden for databaseret ejendomsdrift, energieffektiviseringer og kundeservice.
Vi vil se det som en fordel, hvis du har en teknisk baggrund som fx bygningskonstruktør, ingeniør eller anden erfaring fra det byggetekniske område. Du har erfaring med at lede vedligehold og drift af større ejendomsportefølje og du er vandt til at rumme forskelligheden blandt brugere og lejere. Det er samtidig en fordel men ikke et krav, hvis du har erfaring fra en politisk ledet organisation.

Vi forventer,

  • Du er en synlig personaleleder, der viser tillid, inddrager medarbejderne og sætter fælles retning
  • Du skaber tydelighed om prioriteringen af opgaver og ressourcer og sikrer fremdrift og sparring for teamets drift- og vedligeholdelsesopgaver
  • Du er servicemindet kan skabe en god dialog med alle niveauer i organisationen
  • Du er kommunikativt stærk – også skriftligt, da du skal udarbejde skriftlige oplæg til mange forskellige aktører.
  • Du har evnen til at tænke strategisk og drive udviklings- og forandringsprojekter inden for Facility Management med fokus på ejendomsdrift og porteføljestyring. Det er samtidig en forventning, at du har et godt greb om økonomistyring
  • Er forhandlingsvant og kan sikre fremdrift i projekter gennem solide forhandlinger, der skaber løsninger og fremdrift på projekterne

Vi tilbyder muligheden for at præge udviklingen inden for drifts- og ejendomsområdet. Du bliver en del af en social og dynamisk arbejdsplads, hvor du får mulighed for stor indflydelse på udformningen af arbejdsdagen og en bred berøringsflade med spændende udviklingsopgaver. Du vil som teamleder referere til enhedschefen for Ejendomsservice og Drift.

Løn og ansættelsesvilkår er i henhold til gældende overenskomst med mulighed for forhandling af individuelle tillæg efter kvalifikationer og erfaring. Starttidspunktet for ansættelsen forventes at være den 8. januar 2024.
 
For yderligere oplysninger om stillingen kan du kontakte Ejendomsservice og Driftschef, Peter Borgselius på tlf. 2898 4384.
Ansøgning og CV sendes, så den er modtaget senest den 13. november 2023 kl. 12.
Samtaler afholdes i uge 46 og 47. For kandidater, der går videre til 2. runde afholdes samtaler i uge 47 og 48, hvor der indgår test i skriftlig fremstilling.

Ejendomsservice og Drift er en enhed i afdelingen By, Byggeri og Ejendomme, som hører under By- og Miljøområdet i Frederiksberg Kommune., Driftsteamet i Ejendomsservice og Drift er det ene af tre teams i enheden. De tre teams i enheden står i fællesskab for drift og service af de kommunale ejendomme, i alt ca. 495.000 m2, herunder både klassiske projekt-, bestiller-, controller- og udfører-funktioner, men i høj grad også udviklings- og effektiviseringsprojekter. De tre teams i enheden er Ejendomskontoret, Bygningsservice og Driftsteamet.

Frederiksberg er en levende by med et dynamisk bysamfund. Byens sjæl bygger på vores historie og klassiske arv og er med til at præge den spændende udvikling af Frederiksberg som en grøn, sund og pulserende del af Hovedstaden.
Vi er en moderne kommune, der betjener 104.305 borgere. Frederiksberg Kommune ønsker at fremme ligestillingen og opfordrer derfor alle kvalificerede til at søge uanset alder, køn, religion, etnisk tilhørsforhold eller handicap.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Frederiksberg Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Frederiksberg Kommune, Smallegade 1, 2000 Frederiksberg

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 13-11-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5931476

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet