BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vil du spille en vigtig rolle og være med til at udvikle, drifte, supportere og sikre korrekt anvendelse af arbejdsmarkedsområdets fagsystemer? Så er det nu, du skal slå til.
Trives du i et alsidigt job, hvor drift og udvikling af fagsystemer går hånd i hånd med en beskæftigelsesindsats, der kontinuerligt er i udvikling, og hvor du skal samarbejde med mange aktører, er du måske vores nye fagsystemkonsulent?
Vi er i gang med en mindre organisationsændring. Vi forventer derfor, at vi bliver en del af en tværgående afdeling - ”Digitalisering og IT”, hvor du sammen med andre dedikerede og specialiserede kolleger, skal være med til at understøtte de mange fagsystemer, der anvendes i Arbejdsmarkedsafdelingen.
Arbejdsmarkedsafdelingen består af 8 centre, der understøtter alle ledige mellem 18-65 år i Frederiksberg Kommune. Afdelingen arbejder efter visionen, at beskæftigelse handler om det gode liv for den enkelte og i meningsfulde fællesskaber med andre. Derfor arbejder de for at gøre beskæftigelsesindsatsen så effektfuld som muligt blandt andet gennem det kommende digitale jobcenter og med inddragelse af borgerens perspektiv, så flest mulige frederiksbergborgere er i arbejde og uddannelse.
Som en understøttende funktion til Arbejdsmarkedsafdelingen, vil du komme til at arbejde med mange typer af projekter og opgaver – lige fra digitalisering, RPA-løsninger, udbud af fagsystemer til daglig drift og udvikling af fagsystemernes muligheder, som understøtter deres vision. Vi arbejder metodisk og struktureret med afprøvning, udvikling og implementering af vores løsninger i samarbejde med kolleger, driften, borgere og samarbejdspartnere.
Vi søger derfor en medarbejder med solid og bred erfaring med administration af fagsystemerne på arbejdsmarkedsområdet, som er i stand til at sætte sig ind i relevant lovgivning og kunne omsætte denne til registreringspraksis. Har du erfaring med fagsystemer og digitalisering inden for andre områder, så hører vi også gerne om det.
Dine opgaver:
- IT-faglig systemadministration
- Facilitering af superbrugerorganisation
- Leverandørkontakt
- Support
- Formidling af releases og kommunikation ift. driftsstatus
- Undervisning og kompetenceudvikling af superbrugere og slutbrugere
- Implementering
- Controlling
- Deltagelse i Erfamøder og faglig sparring
Vi ser gerne, du har praktisk erfaring med lignende opgaver fra tidligere stillinger
Dine kvalifikationer:
Du skal:
- kunne administrere systemer som bl.a. Fasit, VITAS, Booking, EG Sundhed
- have forståelse for snitflader mellem fag- og ydelsessystemer og DFDG
- kunne forklare systemanvendelse – have gode formidlingsevner i både skrift og tale
- kunne arbejde struktureret – prioritere og følge op på opgaver
- have personlig gennemslagskraft
- være nysgerrig og løsningsfokuseret i forhold til forretningen
- have gode samarbejdsevner – du skal arbejde sammen med mange aktører
- være motiveret og omstillingsparat – evne forandringer og trives med dem
Vi tilbyder:
- et team med fagligt dygtige og engagerede kollegaer
- et spændende, varieret og udfordrende job med mulighed for faglig videreudvikling
- et godt arbejdsmiljø med plads til mangfoldighed og humor
- flekstid indenfor tidsrummet 7-17 og mulighed for hjemmearbejde
- en centralt beliggende arbejdsplads på Frederiksberg Rådhus med let adgang til offentlige transportmidler
- en meningsfuld arbejdsplads i Danmarks syvende største kommune
Sådan søger du stillingen:
Hvis du kan se dig selv i ovenstående, så send os din ansøgning med CV, eksamenspapirer og eventuelle bilag senest fredag den 12. april kl. 16. Vi planlægger at afholde samtaler i uge 16-17 med henblik på ansættelse senest pr. 1. juni.
Vil du høre mere om stillingen, så kontakt kontorchef Morten Stelling på tlf. 2898 5916 eller koordinator Hanne Højen på tlf. 2898 5924.
Lønnen fastsættes ud fra dine erfaringer og kvalifikationer efter gældende overenskomst og forhandling mellem kommunen og den relevante faglige organisation. Der er tale om en fast stilling på 37 timer ugentligt med flekstidsordning.
Frederiksberg er en levende by med et dynamisk bysamfund. Byens sjæl bygger på vores historie og klassiske arv og er med til at præge den spændende udvikling af Frederiksberg som en grøn, sund og pulserende del af Hovedstaden. Vi er en moderne kommune, der betjener 104.305 borgere. Frederiksberg Kommune ønsker at fremme ligestillingen og opfordrer derfor alle kvalificerede til at søge uanset alder, køn, religion, etnisk tilhørsforhold eller handicap.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Frederiksberg Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Frederiksberg Kommune, Smallegade 1, 2000 Frederiksberg
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 12-04-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6018678