Vi søger 2 driftskonsulenter med HVAC-kompetencer til Ejendomsservice- og Driftsenheden i Frederiksberg Kommune

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Kan du lide at drifte og udvikle tekniske bygningsinstallationer på en stor og meget varierende ejendomsportefølje? Har du lyst til at blive en del af et skarpt og professionelt team? Så læs med her!

Stillingen som teknisk driftskonsulent
Vi søger to nye kolleger til vores driftsteam på 14 tekniske rådgivere og driftskonsulenter, som sammen sikrer koordinering og gennemførelse af energi- og vedligeholdelsesprojekter sammen med daglig drift og service på den kommunale ejendomsportefølje. Vi dækker både projekt-, bestiller-, controller- og udførerfunktioner. Vores samlede årlige budget for akutte og planlagte arbejder er +100 mio. kr.

Vi er en moderne FM-organisation under udvikling og med højt til loftet. Vi bestemmer i udpræget grad selv, hvordan vi løser både mindre driftsopgaver og større projekter. Opgaverne kan være meget forskelligartede og du vil derfor blive udfordret på en bred faglig pallette. Du får kompetente kollegaer, der har et godt drive og som prioriterer det sociale højt på arbejdspladsen.

Som teknisk driftskonsulent får du ansvar for at drifte kommunens mange tekniske anlæg, der tæller ventilation, brugsvands- og varmeinstallationer. Du er med til at sætte krav til de tekniske installationer, når vores projektenhed skal bygge nyt eller bygge om. Her varetager du driftens interesser og sikrer, at vi vælger de rette tekniske løsninger i samarbejde med rådgivere, entreprenører og andre interessenter.
Som teknisk driftskonsulent har du ansvar for, at dine installationsprojekter gennemføres til aftalt kvalitet, tid og økonomi i tæt dialog med rådgivere, bygherre og brugere. Sammen med dine kolleger sørger du for daglig kontrol og fejlsøgning på tekniske anlæg, bl.a. via vores omfattende CTS-anlæg og i systemet DaluxFM Helpdesk.

Vi forventer derfor, at du har en installationsteknisk baggrund som fx. ingeniør, maskinmester eller tilsvarende og har et godt teoretisk afsæt inden for vand, varme, ventilation og CTS, som du kan anvende hands-on på ejendommene. Du har gennemslagskraft, er imødekommende og du skal kunne prioritere dine opgaver. Men vigtigst af alt motiveres du af at drifte og optimere vores tekniske installationer til glæde for vores brugere.

Vi forventer, at du:

  • har en bred tværfaglig forståelse af de installationstekniske faggrupper under HVAC-fagene
  • har erfaring med projektledelse af større og mindre installationsprojekter, kan definere krav i projekter og gennemføre udbud, kontrahering og fagtilsyn.
  • kan udføre teknisk gennemgang og fejlfinding på varme- og ventilationsanlæg.
  • kan tilstands- og kvalitetsvurdere installationer for opdatering af FM-database (DaluxFM).
  • Har du kendskab til beskrivelsesværktøjerne fra Molio (BIPS) og/eller erfaring med commissioning (Cx), er det et plus.
  • er positiv, imødekommende og at ønsker at indgå i et team.
  • er en god kommunikator i både skrift og tale, og du kan kommunikere til mange forskellige interessenter og niveauer.

Vi tilbyder et udviklende job på en arbejdsplads med et godt socialt og fagligt miljø. Omgangstonen er uformel og præget af humor og hjælpsomhed og vi prioriterer at udvikle og hjælpe hinanden, så vi som samlet team bliver bedre og trives i fællesskabet. Du får stor indflydelse på udformningen af din arbejdsdag med flextid og mulighed for hjemmearbejde. Vi tilbyder et udfordrende job med en bred berøringsflade og spændende og varierede opgaver.

Spørgsmål og ansøgning
Arbejdstiden er som udgangspunkt 37 timer ugentligt og ansættelse sker efter gældende overenskomst og med aflønning efter kvalifikationer i henhold til principperne i Ny Løn. Vi har derudover en flextidsaftale for alle medarbejdere og andre personalegoder (fx træningscenter og fredagscafe).

Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Ejendomsservice og- Driftschef Peter Borgselius på 2898 4384 eller fagkoordinator og teknisk driftskonsulent Mathias Bernhard Berg Arendt på 2898 4366.

Vil glæder os til at læse din ansøgning. Ansøgningsfristen er den 30. november 2023 og ansøgning samt CV sendes via Frederiksberg Kommunes hjemmeside. Vi planlægger at holde 1. runde af samtaler den 7. og 8. december 2023 og evt. 2. runde af samtaler i uge 49. Ansættelse umiddelbart efter eller senest 1. februar 2024.

Ejendomsservice og Driftsenheden er en enhed under By, Kultur og Miljøområdet i Frederiksberg Kommune. Vi håndterer dagligt planlagte og akutte vedligeholdelsesopgaver på den kommunale ejendomsportefølje som er i stor variation fra klassiske palævillaer til nye moderne ejendomme. Porteføljen består af ca. 250 ejendomme fordelt på ca. 490.000 kvm, bestående af alt fra skoler, daginstitutioner, biblioteker og svømmehaller til beboelsesejendomme og plejecentre.
 

Frederiksberg er en levende by med et dynamisk bysamfund. Byens sjæl bygger på vores historie og klassiske arv og er med til at præge den spændende udvikling af Frederiksberg som en grøn, sund og pulserende del af Hovedstaden.
Vi er en moderne kommune, der betjener 104.305 borgere. Frederiksberg Kommune ønsker at fremme ligestillingen og opfordrer derfor alle kvalificerede til at søge uanset alder, køn, religion, etnisk tilhørsforhold eller handicap.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Frederiksberg Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Frederiksberg Kommune, Smallegade 1, 2000 Frederiksberg

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 30-11-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5940752

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet