Udbudsjurist til Frederiksberg Kommunes Økonomi og Udbudsafdeling

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Udbudsjurist til Frederiksberg Kommunes Økonomi og Udbudsafdeling

Ambitionerne er høje på Frederiksberg. Det gælder også indenfor indkøb og udbud. Vi skal sikre en bæredygtig transformation af kommunens forbrug, at kvaliteten lever op til borgernes behov og frigøre penge til de kommunale velfærdsopgaver. Motiveres du af at drive projekter og rådgive kollegaer i organisationen om juridiske problemstillinger inden for udbuds- og indkøbsfeltet, så er stillingen som udbudsjurist hos Økonomi og Udbud i Frederiksberg Kommune helt sikkert noget for dig. 

Hvem er vi

Udbud og Indkøb er en del af kommunens tværgående Økonomi og Udbudsafdeling. Vi har ansvaret for kommunens samlede indkøbsportefølje af varer og tjenesteydelser svarende til ca. 2 mia. kr. årligt. Vi driver indkøbsprojekter vedr. alt fra plejecenterdrift til IT-systemer og el-biler. Vores opgave er at inddrage den viden, der er i organisationen, i markedet samt hos andre relevante interessenter. Med den viden gennemfører vi udbuds- og indkøbsprojekter, der realiserer Frederiksberg Kommunes strategiske og politiske ambitioner og målsætninger. Vi arbejder med kategoristyring, hvilket betyder, at du får ansvaret for dine egne indkøbskategorier og du får mulighed for at specialisere dig og opbygge tætte relationer med dine samarbejdspartnere i organisationen.

Da vores dygtige udbudsjurist har fået nyt job, har vi brug for en kollega, der vil være med til at skabe resultater og gøre en forskel sammen med resten af afdelingen. Du vil blive en del af en faglig stærk og velfungerende gruppe på ni konsulenter heraf syv udbudskonsulenter, en contract manager og en indkøbskonsulent. Du kommer ligeledes til at samarbejde med de andre kollegaer i økonomiafdelingen og på tværs af organisationen. Derudover vil du indgå i indkøbsfællesskabet Indkøbscirkel Øst (ICØ), der udover Frederiksberg, består af Ballerup, Gentofte, Gladsaxe, Høje Taastrup, Lyngby-Taarbæk og Rudersdal kommuner. Her vil du får ansvaret for at gennemføre og deltage i tværkommunale udbud og indkøbsprojekter, samt indgå i den juridiske netværksgruppe, der understøtter et udbudsjuridisk sparringsnetværk på tværs af de syv kommuner. Der er generelt et tæt samarbejde mellem de syv kommuner, så du vil ofte opleve, at dine nærmeste kolleger sidder i en af de seks andre kommuner.

Vi arbejder i åbent kontorlandskab og lægger stor vægt på samarbejde og videndeling. Fagligheden og ambitionerne er høje, men vi er helt nede på jorden. Vi er en afdeling hvor, der er plads til forskellighed og til det sociale.

Stillingen

Som udbudsjurist bliver du projektleder med ansvar for at drive processerne i mål. Mere konkret vil din kommende opgaveportefølje bl.a. omfatte:

  • Projektledelse af udbudsprojekter både på Frederiksberg og på tværs af kommunerne i ICØ.
  • Forretningsorienteret rådgivning og sparring med interessenter i og uden for organisationen.
  • Generel juridisk rådgivning og opgaveløsning indenfor offentlig ret, herunder håndtering af aktindsigt
  • Udvikling af indkøbsområdet i en mere bæredygtig retning.
  • Markedsdialog, analyser og gevinstberegninger.

Om dig
Vi søger en engageret kollega med eksempelvis en juridisk uddannelsesbaggrund, det kan være cand.jur., cand.merc.jur. eller anden relevant uddannelsesbaggrund. Du kan være nyuddannet eller erfaren. Det vigtigste er, at du er motiveret og har interesse for at arbejde med udbud og indkøb. Hvis du ikke har erfaring vil du blive koblet tæt op med en af de erfarende kollegaer, således at du får en god indføring i at arbejde med indkøbsprojekter i Frederiksberg Kommune.

Vi ønsker at du lykkes og trives i rollen som udbudsjurist hos os. Derfor lægger vi vægt på, at du har følgende forudsætninger:

  • kan skabe resultater
  • er god til at drive projekter
  • har gennemslagskraft og er vedholden
  • er proaktiv og selvstændig
  • er struktureret, ansvarsfuld og lægger vægt på at yde rådgivning af høj kvalitet
  • er nysgerrig og god til at lytte til organisationens behov

Ansøgning og yderligere oplysninger

Ansøg online via linket nedenfor ved at uploade ansøgning, CV, mv. senest den 25. februar. Ansættelsessamtaler gennemføres løbende som ansøgningerne kommer ind. Stillingen er med henblik på tiltrædelse den 1. april eller snarest muligt.

Stillingen er en fuldtidsstilling på gennemsnitlig 37 timer ugentligt. Løn- og ansættelsesvilkår er i henhold til gældende overenskomst afhængigt af kvalifikationer og efter forhandling med den forhandlingsberettigede organisation med mulighed for at blive indplaceret som specialkonsulent.

Ønsker du yderligere oplysninger om stillingen, er du meget velkommen til at kontakte udbudschef Kasper Ejvang Tipsmark på telefon 2898 2050 eller på kani37@frederiksberg.dk.


Frederiksberg er en levende by med et dynamisk bysamfund. Byens sjæl bygger på vores historie og klassiske arv og er med til at præge den spændende udvikling af Frederiksberg som en grøn, sund og pulserende del af Hovedstaden.
Vi er en moderne kommune, der betjener 104.305 borgere. Frederiksberg Kommune ønsker at fremme ligestillingen og opfordrer derfor alle kvalificerede til at søge uanset alder, køn, religion, etnisk tilhørsforhold eller handicap.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Frederiksberg Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

KDO, Økonomi og Udbud, Smallegade 1,5. sal vær. 5.056, 2000 Frederiksberg

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 25-02-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5986863

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet