BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vi søger dig, der kan få plads til det hele på byens veje, fortove og cykelstier i god ro og orden.
Til vejområdet i Frederiksberg Kommune søger vi en ny kollega, der er klar på nye faglige udfordringer. Du skal kunne tale med entreprenører og borgere i en venlig tone. Du vil både komme rundt på tilsyn i byen og bruge tid på kontoret til sagsbehandling.
Dine opgaver vil være at behandle ansøgninger om råden over vej, når entreprenører har brug for at opstille kraner, containere, stilladser mm. på fortove, cykelstier og veje, ligesom du skal behandle ansøgninger om gravetilladelser. Du vil også skulle vejlede om skilteplaner, så trafikken kan afvikles sikkert. Du får selvstændigt ansvaret for myndighedsbehandlingen i et område af Frederiksberg. Ud over det primære opgaveområde indgår du i andre opgaver i teamet. Du får en spændende hverdag med mange forskelligartede udfordringer og et godt kollegialt sammenhold.
Den ledige stilling er forankret i et team på 8 medarbejdere, der er vejmyndighed og samtidig har ansvaret for vejdrift. Teamet sørger for at kommunens offentlige veje og private fællesveje er vedligeholdte, så de er sikre at færdes på. Herudover varetager teamet øvrige myndighedsbehandling på vejområdet f.eks. tilladelse til råden over vej, gravetilladelser, overkørsler, ladestandere, arrangementer, udeservering m.v.
Vi leder efter en kollega, der fremstår med autoritet og samtidig har en servicemindet tilgang til samarbejdet med byens borgerne og entreprenører samt vores øvrige samarbejdspartnere. I dette job får du samtidig mulighed for at blive skarp på lovgivningen og vores retningslinjer på området. Vi sørger naturligvis for at klæde dig godt på til jobbet med en god introduktion og relevant oplæring.
Desuden forventer vi, at du:
• er robust og en positiv og glad person
• er ansvarlig, omhyggelig og engageret i din opgaveløsning
• taler og skriver dansk og kan tilpasse din kommunikation efter dem, du kommunikerer med
• er struktureret og god til at samarbejde
• kan begå dig i Office-pakken og sætte dig ind i nye systemer, f.eks. vores ansøgningssystem
• er udadvendt
• er en holdspiller
Vi tilbyder:
• et spændende job og en afvekslende hverdag, hvor du til tider skal have mange bolde i luften
• en dynamisk arbejdsplads med mulighed for stor indflydelse og faglig udvikling, varierende og spændende opgaver med masser af frisk luft i forbindelse med tilsyn
• et godt socialt og fagligt miljø med engagerede og humørfyldte kollegaer og samarbejde på tværs i organisationen
• et uddannelsesprogram, så du er klædt godt på til dine opgaver
• sparring om opgaverne med henblik på fælles forståelse og fælles læring
Uddannelse og erfaring
Din uddannelse er ikke afgørende. Det er en fordel, at du f.eks. har en baggrund som tilsynsførende på vejområdet, vejformand eller lignende og eventuelt har erfaring med myndighedsbehandling, behandling af skilteplaner, deltagelse i fremdrifts- og
byggemøder samt tilsyn og telefonisk samarbejde med entreprenører. Du kan også have erfaring fra et entreprenørfirma. Der kan være mange relevante veje til denne stilling, og vi sætter pris på en bred faglighed i teamet. Stillingen ønskes besat 1. juni men vi venter gerne på den rette kandidat.
Løn og ansættelsesvilkår
Ansættelse sker efter gældende overenskomst og med aflønning efter kvalifikationer i henhold til principperne i Ny Løn. Arbejdstiden er 37 timer ugentligt. Vi har flekstid, så arbejde og familieliv kan hænge sammen.
Byliv og Drift
Vejteamet er placeret i Byliv og Drift, som er en enhed i Vej, Park og Miljø. Byliv og Drift varetager desuden vedligeholdelse af kirkegårde, grønne områder og legepladser. Du vil derfor blive en del af en afdeling på 22 kolleger, hvor der er et godt arbejdsmiljø.
Hvis du ønsker yderligere oplysninger om stillingen, er du velkommen til at kontakte Teamkoordinator Maria Kær Møller, på 3821 4220 eller chef for Byliv og Drift, Susanne Viuf på 3821 4220.
Frederiksberg er en levende by med et dynamisk bysamfund. Byens sjæl bygger på vores historie og klassiske arv og er med til at præge den spændende udvikling af Frederiksberg som en grøn, sund og pulserende del af Hovedstaden.
Vi er en moderne kommune, der betjener 104.305 borgere. Frederiksberg Kommune ønsker at fremme ligestillingen og opfordrer derfor alle kvalificerede til at søge uanset alder, køn, religion, etnisk tilhørsforhold eller handicap.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Frederiksberg Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Frederiksberg Kommune, Smallegade 1, 2000 Frederiksberg
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 31-05-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6025115