BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vil du være en del af et af de største og mest komplekse agile IT-transformationsprogrammer i Skatteforvaltningen? Vil du arbejde agilt med de nyeste teknologier, tæt på EU og de allerstørste leverandører i markedet? Vil du have mulighed for at gøre brug af alle dine faglige kompetencer?
…så er stillingen som test manager i TOLD domænet måske lige noget for dig. Her er der en fantastisk mulighed, for at være en del af et af de største udviklingsprogrammer i Danmark pt og for, via dine kompetencer og daglige virke, at have indflydelse på udviklingen og kvalitetssikringen af fremtidens toldprogram.
Indgå i et dynamisk og tværfagligt udviklingsmiljø med højt til loftet og rig mulighed for at gøre en forskel
I Toldprogrammet søger vi lige nu en test manager til at indgå i vores dynamiske og ambitiøse leveranceorganisation, der arbejder på at udvikle og implementere en række nye, moderne IT-løsninger til det danske toldvæsen.
Dine primære arbejdsopgaver vil være at:
- Udarbejde og vedligeholde en risikobaseret teststrategi og testplaner for projekterne i samarbejde med projektets deltagere, leverandører og øvrige interessenter
- være faglig ansvarlig for aktiviteter relateret til testplanlægning, testforberedelse og testafvikling
- rådgive de agile teams ved udarbejdelse og review af testcases for at opnå den optimale testdækning
- koordinere fremskaffelsen af testdata og at de rette testmiljøer er klar inden testafviklingen
- være ansvarlig for at resultater dokumenteres og rapporteres
- identificere og konfigurere applikationer og værktøjer til at understøtte Test Management
- Indgå i dialog med eksterne leverandører omkring testdækning og -kvalitet
Du har en relevant videregående uddannelse inden for IT, og har solid erfaring med test som fagdisciplin. Du har flere års erfaring som Test Manager, gerne fra IT-transformationsprojekter, hvor nye processer, datamodeller og IT-systemer skal udvikles og implementeres. Du kan omsætte forretningsbehov til systemkrav og kan dokumentere resultater fra lignende stillinger.
Derudover forventer vi, at du:
- har deltaget aktivt i alle testaktiviteter i softwarelivscyklus (SDLC)
- er metodestærk og kender din Test Manager værktøjskasse så godt, at du kan tilpasse den til den aktuelle situation
- har kendskab til teststyringsværktøjer, vi anvender Azure og Jira og det er en fordel, hvis du erfaring hermed
- har relevante certificeringer såsom, ISTQB Advanced Test Manager, Tmap, SAFe eller lign.
- har kendskab, og gerne erfaring, med testautomatisering
- erfaring/ kendskab til at binde krav fra udbud sammen med Agile artefakter
- er erfaren inden for agil udvikling, Build in quality og ”Shift-left”
- er god til at kommunikere (på dansk og engelsk)
Dit kontor
Du ansættes i kontoret Toldprojekter 1 med omkring 20 kolleger. Vi hjælper hinanden og arbejder tæt sammen for at øge kvaliteten i alt, hvad vi arbejder med. Der er en høj grad af fællesskabsfølelse og et godt samarbejde iblandt os.
Omgangstonen er uformel og du får nogle professionelle og kvalitetsbevidste kolleger. Vi lægger stor vægt på videndeling og læring og vi trives rigtig godt i vores arbejde. Der er gode muligheder for kompetenceudvikling og sparring og vi garanterer varierende og udfordrende arbejdsopgaver. I det daglige er du i tæt kontakt med eksterne konsulenter og har rig mulighed for at suge viden til dig. Desuden kommer du på kurser og uddannelser, der er relevante i forhold til din personlige udvikling.
Toldprogrammet (EUTK)
I Toldprogrammet er vi pt. ca. 400 medarbejdere, herunder både interne medarbejdere og eksterne konsulenter. Vi har mange forskellige uddannelses- og erhvervsmæssige baggrunde, hvilket skaber et dynamisk og kreativt arbejdsmiljø, hvor vi vægter læring og arbejdsglæde meget højt. Stemningen er god mellem os, omgangstonen uformel og selvom vi har travlt, spiller vi hinanden gode. Vi bor i moderne kontorfaciliteter på Frederiksberg lige ved Flintholm station og har fri parkering i kælderen.
Den nye EU-toldlovgivning medfører væsentlige ændringer både for det danske erhvervsliv og i Toldstyrelsen, hvor hovedparten af den samlede IT-portefølje skal udskiftes. Det vil have meget stor betydning for den danske import og eksport, for det indre marked, for vores danske virksomheder og for vores kolleger i Toldstyrelsen, som vi arbejder tæt sammen med.
Kontakt og ansættelsesvilkår
Send din ansøgning med CV, eksamenspapirer og eventuelle udtalelser via linket ”Søg stillingen” hurtigst muligt og senest den 01.01.2024.
Samtalerne vil foregå løbende, indtil vi har fundet de rette kandidater til opslaget.
Har du spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte souschef Søren Kops Gustafsen på telefon 72 37 62 82 eller på Soeren.Gustafsen@ufst.dk
Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende overenskomst for akademikere i staten (AC), overenskomst for kontorfunktionærer, laboranter og IT-medarbejdere (HK) eller overenskomst for Fuldmægtige m.fl. (DTS) i Skatteministeriet.
Der vil forud for ansættelsen blive indhentet straffeattest og referencer. Der kan indgå en logisk analyse og en personanalyse i ansættelsesforløbet.
Ansættelsesområdet er Skatteministeriet med tilhørende institutioner og dit arbejdssted vil være Osvald Helmuths Vej 4, 2000 Frederiksberg.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Frederiksberg Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Skatteforvaltningen, Frederiksberg OHV, Osvald Helmuths Vej, 2000 Frederiksberg
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 01-01-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5953544