BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Tager du styringen, og er du dygtig til at samarbejde og skabe forståelse mellem flere parter? Og brænder du for at arbejde med teknologier, processer og kultur og løbende bidrage til optimering og læring? Så er det dig, vi leder efter til en stilling med store udviklingsmuligheder.
Vi søger en erfaren teknisk Product Manager, som kan stå i spidsen for en række tværgående teams, der alle understøtter udvikling og drift af it-systemer til gældsinddrivelse med hhv. teknisk platform og CI/CD-pipelines, automatiseret regressionstest af brugergrænseflade samt QA- og release-processer.
Området Gæld i Udviklings- og Forenklingsstyrelsen fungerer som teknologipartner for Gældsstyrelsen og består af seks kontorer, der tilsammen varetager den overordnede samlede styring i relation til projekter og øvrige udviklingsaktiviteter samt vedligehold og it-drift på inddrivelsesområdet for de to fagsystemer PSRM og DMI, en række it-komponenter samt inddrivelsesområdets datavarehus.
Din organisatoriske forankring vil være i kontoret Gældssystemer Erhverv, Test og Pipeline, og du får en bred samarbejdsflade med områdets øvrige kontorer og med Gældsstyrelsen. Vi arbejder agilt inden for SAFe-rammeværket, og du vil derfor indgå i de arbejdsmetoder, som anvendes i SAFe.
Dine arbejdsopgaver kan bl.a. bestå i at:
- sætte de faglige rammer for de tværgående teams i kontoret og bidrage til fx valg af teknologier, arkitektur og drifts- og procesoptimeringstiltag
- hjælpe med teknisk sparring til teams og relevante stakeholders.
- sikre løbende overholdelse af det overordnede roadmap på området fsva. de tværgående teams
- koordinere med de øvrige Product Managers i Gæld
Du har en relevant uddannelse og en solid it-teknisk forståelse. Du er en naturlig diplomat og er dygtig til at samarbejde med forskellige fagligheder i et alsidigt miljø med mange interessenter, hvor klar kommunikation og information er nøglen til gode arbejdsgange og succes. Du har praktisk erfaring på det statslige, regionale eller kommunale område, som ansat eller konsulent og med en baggrund som fx softwareudvikler, it-arkitekt, testspecialist, Product Owner eller Product Manager.
Derudover forventer vi, at du:
- er strategisk skarp, har stor eksekveringsevne og kan samarbejde med alle slags mennesker om at nå i mål.
- har forståelse for DevOps- og QA-processer, -principper og –tools.
- er initiativrig, pragmatisk og løsningsorienteret.
- har erfaring med faglig ledelse af teams og god til at kommunikere.
Hvorfor vælge os?
Du kan se frem til at blive en del af et velfungerende og succesfuldt digitaliseringsdomæne i staten, hvor vi arbejder med flere udviklingsmodeller og fagligheder i store fælles program increments. Vi har et tæt og tillidsbaseret samarbejde med Gældsstyrelsen og adresserer vores udfordringer åbent og samarbejder så vidt muligt på baggrund af fælles data. Vi hjælper hinanden og vægter samarbejde om opgaverne højt. Omgangstonen er uformel, og vi holder løbende sociale aktiviteter af forskellig karakter.
Dynamisk arbejdsmiljø og god work-life-balance
Du vil blive en del af kontoret Gældssystemer Erhverv, Test og Pipeline. Arbejdet i kontoret er karakteriseret af en høj faglighed, en åben dialog og stor respekt for hinanden. Du får en leder, der tror på tillidsbaseret ledelse, uddelegering af ansvar samt faglig og personlig udvikling. Du bliver samtidig en del af en organisation, Udviklings- og Forenklingsstyrelsen, hvor der er rig mulighed for udvikling og vekslende opgaver i et attraktivt arbejdsmiljø.
Kontoret er placeret på Frederiksberg og arbejder sammen med den øvrige it- og dataorganisation på inddrivelsesområdet tæt sammen med Gældsstyrelsen om at sikre optimal it- og dataunderstøttelse af styrelsens arbejde.
Du får et grundigt introduktions- og oplæringsforløb i, hvordan Udviklings- og Forenklingsstyrelsen fungerer. Der er fleksibilitet i hverdagen til at få arbejde og fritid til at hænge sammen, og du har mulighed for at gøre en positiv forskel for samfundet.
Kontakt og ansættelsesvilkår
Send din ansøgning med CV samt eksamenspapirer og evt. udtalelser via linket ”Søg stillingen” senest 3. januar 2024.
Samtaler vil blive afholdt umiddelbart efter fristens udløb. Tiltrædelse ønskes snarest muligt.
Spørgsmål besvares gerne af kontorchef Christian Schmidt-Madsen på telefon 72 37 94 15 eller via LinkedIn.
Der kan i forbindelse med ansættelsessamtalerne blive brugt case og test. Der vil forud for ansættelsen blive indhentet straffeattest og referencer.
Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende overenskomst for akademikere i staten (AC), overenskomst for kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere (HK) eller overenskomst for Fuldmægtige m.fl. (DTS) i Skatteministeriet.
Du bliver ansat i Skatteministeriet med tilhørende institutioner. Dit arbejdssted bliver Osvald Helmuths Vej 4, 2000 Frederiksberg - tæt på Flintholm Station.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Frederiksberg Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Skatteforvaltningen, Frederiksberg OHV, Osvald Helmuths Vej, 2000 Frederiksberg
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 03-01-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5960789