Teamleder med regnskabsbaggrund søges til konsulentvirksomhed i hjertet af København

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Har du mod på personaleledelse? Trives du som faglig sparringspartner og med hands-on opgaver? Og vil du være en del af et team med dygtige og dedikerede kolleger, der leverer regnskabs- og konsulentydelser? Så har vi en interessant stilling til dig hos Business Supporting ApS.

Business Supporting ApS blev etableret i 2012 og ejes af Baagøe Schou statsautoriseret revisionsaktieselskab. De er et team af erfarne regnskabskonsulenter, som yder assistance med alle opgaver inden for bogholderi og administration, herunder regnskab og økonomistyring. Business Supporting og Baagøe Schou statsautoriseret revisionsaktieselskab holder til i charmerende lokaler med højt til loftet lige ved Nørreport St.

Spændende karrieremulighed som Teamleder hos Business Supporting ApS
I rollen som teamleder vil du få en spændende og alsidig hverdag, hvor du vil gå forrest og lede et team på fire selvstændige regnskabskonsulenter. Herudover vil du få ansvar for egen kundeportefølje inden for små og mellemstore virksomheder, og løse opgaver inden for bogholderi og administration.

Derudover vil du blive inddraget i den fremtidige ekspansion af virksomheden, herunder digitalisering, videreudvikling, optimering og automatisering af interne processer samt implementering af nye ydelser.

Din profil
Vi søger en profil, som har en god regnskabs- og forretningsforståelse og mod på personaleledelse. Du har solid erfaring med regnskab, og har flere års erfaring med bogholderi- og regnskabsopgaver – og gerne fra konsulent- eller revisionsbranchen. 

Som person er du struktureret og evner at bevare overblikket, i en til tider hektisk hverdag. Du er tillidsvækkende, udadvendt og skaber nemt relationer. Du brænder for at arbejde med kunder, yder altid en god service og skaber værdi for kunderne.

Det er en klar fordel, at du har erfaring med flere forskellige økonomisystemer, er rutineret bruger af Excel og har stærke IT kompetencer. Der arbejdes primært i e-conomic. Har du erfaring med digitale løsninger vil det ligeledes være en fordel. Virksomheden har flere udenlandske kunder og du behersker derfor engelsk i skrift og tale.

Arbejdet udføres primært fra kontoret i indre by, men der er også mulighed for hjemmearbejdsdage efter behov.

Du tilbydes

  • En udviklende stilling i en innovativ og ambitiøs virksomhed i vækst
  • Mulighed for personaleledelse, erfaring er ikke et must!
  • Stor indflydelse på din hverdag
  • En arbejdsplads med en uformel omgangstone som følge af en flad organisationsstruktur
  • Fleksibel arbejdstid og stor grad af frihed

Ansøgningsproces
Er du interesseret i stillingen, så søg jobbet ved at sende dit CV til os på linket herunder hurtigst muligt. Vi behandler ansøgningerne løbende.

Kontakt
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Senior HR- og rekrutteringskonsulent Corinne Frey hos Accountor Danmark, som varetager rekrutteringen for Business Supporting, på telefon +45 30 700 666.
 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Frederiksberg Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Accountor, Herlev Hovedgade 195, 2730 Herlev

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 06-09-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://accountor.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=37b37790-b3af-4253-8593-1847af65990d

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5876983

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet