Teamleder med kompetencer inden for drift- og faglig ledelse til Hjemmeplejen

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Som teamleder i Hjemmeplejen vil du spille en nøglerolle i at håndtere komplekse udfordringer inden for behandling, pleje og omsorg med borgeren i centrum.

Om os
Vores kommunale hjemmepleje på Frederiksberg er inddelt i tre områder og med et tværgående område. Vi rummer ca. 450 ansatte i alt. De vakante teamlederstillinger er i område 10 og område 20, hvor hvert område har ca. 130 social- og sundhedsassistenter, -hjælpere og sygeplejersker samt administrativt personale. Den lokale ledelse består af en områdeleder og fire teamledere. Vi holder til på centrale adresser i vores skønne grønne kommune. Vi har mellem de forskellige områder et tæt samarbejde og vores tværgående område, understøtter områderne, med bl.a. en dygtig og velfungerende kvalitetsorganisation, et callcenter og Frederiksberg kommunes akutteam, de to sidste dækker hele døgnet. Vi har også vores kommunale læge og farmaceut som vigtige samarbejdspartner. Så sikre vores serviceteam den daglige vedligeholdelse af vores biler, cykler og mobiler/tablet.
Det daglige arbejde som teamleder består i teamledelse, hvor vi i den tværfaglige kontekst leder de forskellige teams af dedikeret sundhedsfagligt personale. Her er vores evne til at facilitere samarbejde og udvikling på tværs af faggrupper afgørende, for at personalet kan levere bedst mulig behandling til vores borgere. Vi arbejder i det daglige også meget med faglig ledelse, hvor vi sørger for at vores personale er i stand til at tackle komplekse pleje- og behandlingsudfordringer, samt at de følger de nyeste retningslinjer og bedste arbejdsgange i det daglige arbejde.
I hjemmeplejen kommer vi som ledere ikke udenom det spændende arbejde med driftsledelse. Her er vi ansvarlige for at koordinere og optimere de daglige ydelser og kørelister for det udekørende personale, i samarbejde med det udekørende personale og vores planlæggere. Dette indebærer at arbejde kontinuerligt med komplekse vagtplaner, ressourceallokering og opgavefordeling på tværs af forskellige borgerforløb og opgaver.

Om dig
Vi søger en engageret teamleder med en dyb forståelse for kompleksiteten i hjemmeplejen og evnen til at arbejde tværfagligt, derudover skal du:

  • være autoriseret sygeplejerske.
  • have erfaring med ledelse fra hjemmepleje/hjemmesygepleje, alternativt primær sektor. Det vil være en fordel, hvis du allerede har kendskab til servicelov og sundhedslov, da du skal være leder for såvel social- og sundhedshjælpere, social- og sundhedsassistenter og sygeplejersker, som leverer både hjemmehjælp og sygepleje.
  • have lederuddannelse på diplom niveau eller lignende, eller villighed til at tage en lederuddannelse.
  • være en teamplayer, men samtidig evne at arbejde selvstændigt og målrettet, samt være synlig, have en anerkendende og tillidsvækkende tilgang som en naturlighed.
  • være en dygtig kommunikator.

Så er det vigtigt, at du har fokus på faglighed, kvalitet og rehabilitering kombineret med effektiv drift og ressourcestyring.

Vi tilbyder en spændende stilling og udfordrende stilling i en dynamisk hjemmepleje med et højt fagligt niveau. Med mulighed for personlig og faglig udvikling i et komplekst og tværfagligt miljø.
Gode kollegiale relationer og et støttende arbejdsmiljø, samt løn og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst.

Vi søger teamleder til vores aftenvagt, her vil du have fremmøde primær i dagtimerne (9-16.30), med tilstedeværelse i aftenvagtens tavlemøde kl. 15.30-16.00 og så vil det forventes, at der er fremmøde ca. to gange ugentligt frem til kl. 20.  Vi er åbne overfor andre mødetider, så lad ikke arbejdstiden fra holde dig at søge en spændende lederstilling.

Ansøgning:
Hvis du brænder for at lede i en kompleks og tværfaglig hjemmepleje, og du har de nødvendige kvalifikationer, bedes du sende din ansøgning og CV via vores rekrutteringssystem på hjemmesiden Frederiksberg Kommune. Du vil blive guidet igennem rekrutteringsprocessen, når du klikker på knappen ’’Ansøg’’ nederst på siden.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte områdeleder Thomas Svendsen på tlf.: 2898 3351 eller områdeleder Christina Andersson på tlf.: 2898 3257.

Vi ser frem til at modtage din ansøgning og byde dig velkommen til vores ledergruppe i Frederiksberg kommunes Hjemmepleje.

Ansøgningsfristen er d. 6. november 2023. Samtaler afholdes d. 9. november.
 
Frederiksberg Kommunes ledelsesgrundlag sætter en tydelig retning for god ledelse.Læs om de grundlæggende værdier for god ledelse og de tre centrale spørgsmål, som alle ledere i Frederiksberg Kommune skal arbejde med

Frederiksberg er en levende by med et dynamisk bysamfund. Byens sjæl bygger på vores historie og klassiske arv og er med til at præge den spændende udvikling af Frederiksberg som en grøn, sund og pulserende del af Hovedstaden.
Vi er en moderne kommune, der betjener 104.305 borgere. Frederiksberg Kommune ønsker at fremme ligestillingen og opfordrer derfor alle kvalificerede til at søge uanset alder, køn, religion, etnisk tilhørsforhold eller handicap.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Frederiksberg Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Frederiksberg Kommune Hjemmeplejen, Howitzvej 5, 2000 Frederiksberg

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 06-11-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5929222

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet