BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Afdeling for Cura og Supporten, som er organiseret i Center for Digitalisering under Sundheds- og Omsorgsforvaltningen (SUF) i Københavns Kommune, søger to engagerede supportmedarbejdere, som skal hjælpe med at understøtte og yde support til SUF’s mange forskellige enheder (f.eks. hjemmepleje, træning, plejehjem)
Om stillingerne
- Supportteamet
Du bliver en del af supportteamet, som består af i alt 11 medarbejdere, hvoraf en er teamkoordinator. Dine opgaver kommer primært til at bestå af first-level-support, dvs. at besvare telefoniske og skriftlige henvendelser til supporten.
Supporten er åben mandag til fredag i tidsrummet 7.00-16.15, fredag dog til 14.15; supportteamet fordeler selv vagterne.
- Undervisningsteamet
Undervisningsteamet består af 4 medarbejdere fra supporten. Opgaven består af undervisning i den tekniske del af omsorgssystemet Cura, og du vil få den nødvendige oplæring.
Vi afholder ca. 1 dags undervisning om ugen.
Du har erfaring med eller kendskab til det borgernære arbejde, meget gerne fra SUF eller Socialforvaltningen (SOF), en anden kommune eller lign. Du kan for eksempel have været superbruger, ressourceperson eller underviser ift. et EOJ-system eller have anden tilsvarende relevant erfaring.
Det er en fordel, hvis du har en sundhedsfaglig baggrund, mens flair for teknik er en forudsætning, da supporten i SUF støtter medarbejderne i at anvende it-udstyr i det daglige arbejde.
Du er serviceminded, har gode formidlings- og samarbejdsevner også med kollegaer, som ikke deler din uddannelsesmæssige baggrund. Du er omhyggelig og gør dit bedste for at hjælpe dine kollegaer og de brugere, som ringer til supporten.
Du er nysgerrig og løsningsorienteret, og du er god til at afslutte dine opgaver. Du har tålmodighed til at lytte til medarbejdernes udfordringer og evner til at løse dem.
Du taler og skriver dansk på et højt niveau. Du er imødekommende og kan generelt yde god service over telefonen. Og så kan du bevare roen og overblikket, når der er travlt og hektisk.
Vi tilbyder
Du vil blive oplært i de værktøjer, som supporten benytter, herunder sagsstyringssystem og håndtering af telefoniske henvendelser.
Vi tilbyder dig et udfordrende arbejde i en åben og dynamisk organisation, der er præget af et højt tempo, humor og stort engagement i en uformel arbejdsform. Vi tilbyder store muligheder for personlig og faglig udvikling. Du får medindflydelse på arbejdstider og -opgaver samt gode kollegaer.
Vi glæder os til at høre fra dig.
Stillingerne er til besættelse snarest muligt.
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst afhængigt af kvalifikationer og efter forhandling med den forhandlingsberettigede organisation.
Yderligere oplysninger
Hvis du vil vide mere om stillingerne, er du velkommen til at kontakte teamkoordinator Peter Henriksen på 6010 1031 eller afdelingsleder Irene Keith Buchreitz på 2498 8889 (dog undtaget ugerne 28, 29, 30 og 31).
Du kan også læse om Sundheds- og Omsorgsforvaltningen i Københavns Kommune på www.kk.dk.
Søg via linket senest torsdag den 17. august 2023
Vi afholder førstesamtaler i uge 34 og andensamtaler i uge 35.
Om Sundheds- og Omsorgsforvaltningen
Vores hverdag handler om mennesker. I Sundheds- og Omsorgsforvaltningen er der fleksibel arbejdstid, som indebærer, at du har medindflydelse på din arbejdstid. Hvis du er sygeplejerske, SOSU-assistent eller SOSU-hjælper, har du derudover ret til at få fuld tid, hvis du ønsker det. Se mere om vores hverdag på www.vores-hverdag.dk.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Frederiksberg Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Københavns Kommune, Borups Allé 177, 2400 København NV
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 17-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1518&ProjectId=193347&DepartmentId=20962&MediaId=4780&SkipAdvertisement=true
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5876771