Studentermedhjælpere med analyseevner

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Brænder du for opgaver, der kræver høj faglighed og analytiske kompetencer? Har du sans for detaljen, og vil du være en del af arbejdet med sikring af datakvaliteten i BBR (Bygnings- og Boligregistret)? Så er det dig, vi har brug for!

Vær med til at sikre en sikker og velfungerende dataanvendelse
Du bliver en del af kontoret BBR i Vurderingsstyrelsen. Kontoret har ansvaret for Bygnings- og Boligregistret (BBR), hvor oplysninger om alle bygninger i landet registreres. BBR er et centralt kontor i Vurderingsstyrelsen, hvor BBR-oplysninger bl.a. indgår i de nye ejendomsvurderinger.

Vi står for drift og udvikling af BBR og understøtter en sikker og velfungerende dataanvendelse og sagsbehandling. Derudover bidrager vi til de mange faglige afklaringer, som naturligt er en del af dette arbejde.

Vi søger en studentermedhjælper til et af vores i alt 10 teams. Arbejdstiden er ca.15 timer om ugen.

Din rolle
Du får en vigtig rolle i forhold til udvikling og gennemførelse af konkrete dataanalyser med henblik på datakvalitetsløft. Du får et indgående kendskab til brugen af forskellige offentlige grunddata fx ejeroplysninger, adresser, matrikler, CVR og BBR. Hos os får du mulighed for at udvikle dine analytiske kompetencer sammen med erfarne kolleger. Du får et studenterjob, der udvikler dig i forhold til dit fag, og hvor vi i arbejdstidstilrettelæggelsen tager hensyn til dine studier.

Mere konkret spænder dine opgaver over:

  • opsætning og udførelse af SQL-analyser
  • opsætning og installering af databaser
  • indlæsning af data
  • organisering og indeksering af data
  • anvendelse af data med og uden geografiske egenskaber
  • opdatering og vedligeholdelse af data, der anvendes i driften i BBR
Vi har et tæt samspil på tværs af kontoret, og du skal derfor trives med at samarbejde i mange forskellige relationer.

Samarbejdsorienteret og imødekommende
Vi forestiller os, at du er i gang med en længerevarende uddannelse med fokus på dataanalyser. Du har erfaring med udførelse af SQL-analyser og er vant til at arbejde med databehandling i Excel.

Du en skarp analytiker og dygtig til at kommunikere både på skrift og i tale. Du trives med at arbejde sammen med kolleger, som har en anden faglig baggrund end dig selv, og du er hjælpsom, nysgerrig og fuld af gå-på-mod.

Bliv en del af et stærkt ejendomsdatamiljø
I BBR-kontoret får du ca. 35 engagerede kolleger med forskellige uddannelses- og erhvervsmæssige baggrunde. Vores opgaver dækker bredt, eftersom vi både servicerer kommunerne, Skatteforvaltningen og andre offentlige myndigheder.

”Vi arbejder sammen på kryds og tværs, og det øger kvaliteten i alt, vi laver. Og så er vi gode til at hjælpe hinanden, og det skaber en arbejdsglæde og et stærkt kollegaskab” fortæller din nye kontorchef Christopher Stryhn Møller og fortsætter ”Som leder tror jeg på fleksibilitet og en høj grad af åbenhed. Det mener jeg fremmer samarbejdet, og understøtter dig i din personlige og faglige udvikling”.

Kontakt og ansættelsesvilkår
Send din ansøgning med CV og eksamensbevis via linket ”Søg stillingen” senest søndag den 8. oktober 2023.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte kontorchef i BBR, Christopher Stryhn Møller, på telefonnummer 72 37 99 53.

Der vil forud for ansættelsen blive indhentet straffeattest.

Løn og ansættelsesvilkår sker i henhold til Fællesoverenskomsten mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes organisation – Det Statslige Område og Cirkulære om organisationsaftalen for Kontorfunktionærer, laboranter, IT-medarbejdere (HK) i Staten. Arbejdstiden er gennemsnitlig 15 timer om ugen med mulighed for fleksibilitet i eksamensperioder.

Ansættelsesområdet er Skatteministeriet med tilhørende institutioner. Dit arbejdssted bliver Lindevangs Allé 8-12, 2000 Frederiksberg. Tiltrædelse snarest muligt.

Læs mere om BBR på www.vurdst.dk/bbr/.

Læs mere om ansættelse i Vurderingsstyrelsen på www.vurdst.dk/job.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Frederiksberg Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Skatteforvaltningen, Frederiksberg Lindevangs Alle, Lindevangs Alle, 2000 Frederiksberg

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 08-10-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5913239

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet