BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Har du lyst til at arbejde i en af Danmarks største IT-organisationer, hvor du kan få en praktisk vinkel på dit studie, og drømmer du om at få kendskab til arbejdet med samfundskritiske IT-løsninger? Så kan det være dig, vi står og mangler i kontoret Selskabssystemer i Udviklings- og Forenklingsstyrelsen.
Studentermedhjælper med fokus på systemdrift og fejlhåndtering
Som studentermedhjælper i kontoret Selskabssystemer vil du få indsigt i arbejdet med flere af skatteforvaltningens store IT-systemer til selskabs- og udbytteskat. Du får dine egne ansvarsområder, som giver dig berøring med en bred vifte af arbejdsopgaver. Opgaverne drejer sig overordnet set om at bistå kontorets systemejere med den daglige drift og understøtte ITSM processer, herunder:
- Bistand ifm. fejlhåndtering: Sagsoprettelser, -opfølgning og -lukning
- Oprydning og strukturering af digitalt materiale
- Håndtering af indgående post til fællespostkasse
- Bistand til behandling af diverse kontrolopgaver
- Bistand ifm. leverandørhåndtering
- Fakturamodtagelse og timeafstemning
- Journalisering i Workzone
Hvad ønsker vi os af dig?
Du er i gang med en relevant IT-uddannelse, gerne ved IT-Universitetet, hvor du er sidst i din bacheloruddannelse eller i starten af kandidatuddannelsen. Du er selvstændig, fagligt velfunderet og glad for at sætte dig ind i nye opgaver og områder. Det falder dig naturligt at samarbejde med mange kolleger og på tværs af teams og faggrupper. Du har blik for detaljen og er samtidig god til at strukturere. Og så er du nysgerrig på at arbejde i en IT-organisation!
Og hvad kan du forvente af os?
I Udviklings- og Forenklingsstyrelsen under Skatteministeriet er hovedopgaven at udvikle og forenkle de IT-løsninger og forretningsprocesser, der understøtter Skatteforvaltningen og skaber fundamentet for finansieringen af den offentlige sektor – til gavn for hele samfundet. I kontoret Selskabssystemer, hvor vi nu vil byde en studentermedhjælper velkommen, er vi 15 kolleger, der arbejder med drift, vedligehold og videreudvikling af IT-systemer til behandling af selskabs- og udbytteskat. På trods af mange opgaver og deadlines vægter vi en god og uhøjtidelig atmosfære højt, og vi er glade for både vores indbyrdes holdånd og det brede, stærke samarbejde, vi har med andre kontorer, styrelser og eksterne interessenter. Vi arbejder i dag meget fleksibelt i en teamstruktur uden faste pladser. Balancen mellem arbejds- og privatliv vægtes højt, og vi har stor fokus på medarbejdernes trivsel.
Kontakt og ansættelsesvilkår
Arbejdstiden vil ligge på 15-20 timer pr. uge, og ansættelsen sker pr. 1. februar 2024 eller snarest muligt. Oplæring kommer primært til at foregå onsdage og torsdage, så det er vigtigt, at du kan arbejde disse dage, særligt i starten af din ansættelse. Send din ansøgning med CV, eksamenspapirer og eventuelle udtalelser via linket ”Søg stillingen” senest den 3. januar 2024. Har du spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte kontorchef Christina Juhl Nielsen på tlf. 72 37 51 92.
Der vil forud for ansættelsen blive indhentet straffeattest.
Løn- og ansættelsesvilkår fastlægges i henhold til Fællesoverenskomsten mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisation – Det Statslige Område og Cirkulære om Organisationsaftalen for Kontorfunktionærer, Laboranter, IT-medarbejdere (HK) i Staten. Du bliver ansat i Skatteministeriet med tilhørende institutioner. Arbejdsstedet er Osvald Helmuths Vej 4, 2000 Frederiksberg, tæt på Flintholm Station.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Frederiksberg Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Skatteforvaltningen, Frederiksberg OHV, Osvald Helmuths Vej, 2000 Frederiksberg
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 03-01-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5953044