BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Kunne du tænke dig et studiejob, hvor du får mulighed for at prøve kræfter med opgaver inden for HR og arbejdsmiljø? Så kan det være, du er vores nye studentermedhjælper!
Udviklings- og forenklingsstyrelsen er en af Danmarks største, mest spændende og komplekse statslige it-organisationer. I vores kontor, Strategisk HR og Organisation, har vi ansvaret for at sikre, at styrelsens ledere og medarbejdere står på det bedst mulige fundament i forhold til udførelsen af det daglige arbejde. Sammen med dine kolleger og chefer skal du sikre understøttelsen af bl.a. direktionen ift. udarbejdelse af notater samt sikre projektledelse af interne HR-projekter.
I kontoret er vi ca. 25 kolleger med forskellige baggrunde og fagligheder. Fælles for os alle er, at vi har fokus på det gode samarbejde og på at vi både trives, udvikles og udfordres. Der er gode muligheder for sparring og vi lover både varierende og udfordrende opgaver. Der vil derudover også være mulighed for kurser og uddannelser, der er relevante i forhold til din udvikling.
Om jobbet og din fremtidige rolle
En del af vores opgaver i kontoret omfatter også de fysiske rammer, Facility Management og dermed arbejdsmiljøet. Du vil komme til at spille en stor rolle i vores indsatser, der skal bidrage til at styrke vores arbejdsmiljø og trivsel i styrelsen.
Som studentermedhjælper vil du bidrage med at løse en bred vifte af HR-opgaver, der har med Facility Management og arbejdsmiljø at gøre.
Dine opgaver vil primært være at:
- Koordinere og udarbejde kommunikation inden for arbejdsmiljø og Facility Management
- Vedligeholde og videreudvikle eksisterende kommunikationskanaler, herunder SharePoint
- Understøtte arbejdsmiljøorganisationen med de opgaver som er beskrevet i den lovpligtige arbejdsmiljøplan
- Udarbejde sager til direktionen inden for arbejdsmiljø og Facility-området
- Bistå med udarbejdelse af procesbeskrivelser inden for Facility Management og arbejdsmiljø
- Agere i et samarbejdsfelt mellem vores forskellige interne og eksterne interessenter, og samtidig håndtere de forventninger og behov som vores organisation har på området
Hvem er du?
Vi forestiller os, at du er i gang med en relevant videregående uddannelse på kandidatniveau inden for HR eller arbejdsmiljø. Du motiveres af at arbejde sammen med mange forskellige fagligheder på tværs af områder. Du skal ligeledes også trives i at tage ansvar for at nå i mål med egne opgaver. Det vil være en fordel, hvis du har erfaring fra andet studiejob gerne i en offentlig forvaltning eller lignende.
Det er vigtigt, at du evner at kombinere dit gå-på-mod med kreativitet, humor, kommunikative evner og herigennem skabe gode resultater. Du skal i lighed med alle andre i enheden bidrage til et både fagligt stærkt og positivt samarbejdsmiljø.
Hvad tilbyder vi?
Vi er ambitiøse, ansvarlige og du får professionelle og kvalitetsbevidste kollegaer med fokus på fagligheden. Der er højt til loftet, hvorfor man som ansat har stor mulighed for at have indflydelse på opgaveløsningen. Vi har en god stemning imellem os, omgangstonen er uformel og selv om vi har travlt, spiller vi hinanden gode med fokus på at komme i mål sammen.
Din nye arbejdsplads
Du kan se frem til spændende og udviklende opgaver, der understøtter, at styrelsen gennem udvikling og drift af it-løsninger sikrer fundamentet for finansiering af den offentlige sektor. Du får dygtige og dedikerede kolleger og gode muligheder for sparring. Både tempo og humør er højt. Samtidig tilbyder vi fleksible rammer og gode udviklingsmuligheder.
Kontakt og ansættelsesvilkår
Send din ansøgning med CV og eksamensbevis via linket ”Søg stillingen” senest d. 21. august 2024.
Har du spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte kontorchef Niels Zachariassen på 72388912 eller souschef Cecilie Egeberg på 72373425.
Arbejdstiden vil være 10-15 timer ugentligt i gennemsnit med mulighed for fleksibilitet i eksamensperioder.
Løn og ansættelsesvilkår sker i henhold til Fællesoverenskomsten mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes organisation – Det Statslige Område og Cirkulære om organisationsaftalen for Kontorfunktionærer, laboranter, IT-medarbejdere (HK) i Staten. Der vil forud for ansættelsen blive indhentet straffeattest og referencer.
Du bliver ansat i Skatteministeriet med tilhørende institutioner. Arbejdsstedet er Osvald Helmuths Vej 4, 2000 Frederiksberg.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Frederiksberg Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Skatteforvaltningen, Frederiksberg OHV, Osvald Helmuths Vej, 2000 Frederiksberg
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 21-08-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6093818