Studentermedhjælper med fokus på ejendomsskatteudvikling og rapportering

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Søger du faglige udfordringer, forskellige opgaver og en høj grad af autonomi på en arbejdsplads med et stærkt fællesskab? Er du god til at organisere og skifte fokus mellem detaljen og det store billede? Vil du løse samfundsvigtige opgaver på skatteområdet på tværs af IT-udvikling, projektstyring jura, drift og kommunikation? Så er du måske en af vores nye studentermedhjælpere.

Få et unikt indblik i skatteforvaltningen
Du bliver en del af et alsidigt team med forskellige fagligheder, der tilsammen har til opgave at sikre, at ejendomsbeskatningen i Danmark indrettes hensigtsmæssigt. I afdelingen Ejendomsbeskatning og Data har vi forretningsansvar for boligskattelån, grundskyld, dækningsafgift og ejendomsværdiskat, og sammen arbejder vi for at gennemføre et af landets mest komplekse reformprojekter.

Du kommer primært til at arbejde med forretningsudvikling af området for ejendomsskattelån, men du vil også komme til at spille en rolle inden for de andre områder i afdelingen. Du vil især komme til at arbejde med:

  • Koordinering af færdiggørelse og fejlrettelser af IT-systemet til administration af ejendomsskattelån. Det omfatter fx indberetning og håndtering af fejl, opgavestyring i JIRA og bidrage til at kravstille den fortsatte udvikling af systemet.
  • Rapportering til Vurderingsstyrelsens direktion og Skatteministeriets departement.
  • Understøtte sagsbehandlingen på beskatningsområdet og bidrage med at løse faglige problemstillinger.
Vi søger flere forskellige studentermedhjælpere, og du vil få mulighed for at påvirke dine arbejdsopgaver i teamet alt afhængig af dine interesser og kompetencer. Der er gode muligheder for at gøre karriere efter endt studie, enten hos os eller et andet sted i Skatteforvaltningen, hvad enten du vil være specialist, generalist, eller leder.

Din profil

  • Du søger faglig udvikling og er åben for at lære, også hvis det er uden for din kernefaglighed.
  • Du kan færdes i et politisk miljø, hvor der er stor offentlig interesse for vores arbejde.
  • Du søger et arbejdsfællesskab med sammenhold, som støtter hinanden fagligt.
  • Du kan navigere i skiftende prioriteringer og komplicerede problemstillinger. Du er analytisk og kan hurtigt samle en opgave op.
  • Du har interesse for organisering, IT-projekter, administration, offentlig ret og kommunikation.
  • Du er i et relevant uddannelsesforløb på enten bachelor eller kandidatniveau og har et til to år tilbage af din uddannelse.
Lidt om os
Du bliver en del af kontoret Forretningsudvikling Beskatning 1. Her er vi ca. 10 kolleger fordelt på to teams, hvor du vil være primært forankret i låneteamet. Dine nye kolleger sidder alle ved Vurderingsstyrelsens kontor på Lindevangs Allé på Frederiksberg, hvor du også vil have din daglige arbejdsplads. Arbejdstiden er i gennemsnit 15 timer om ugen med mulighed for fleksibilitet i eksamensperioder.

Kontakt og ansættelsesvilkår
Send din ansøgning med CV og eventuelt yderligere materiale via linket ”Søg stillingen” senest den 4. august 2024. Samtaler afholdes i uge 32 og 33.

Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte kontorchef Ander Ellesgaard på telefon 72 37 46 74.

Løn og ansættelsesvilkår sker i henhold til fællesoverenskomsten mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes organisation – Det Statslige Område og Cirkulære om organisationsaftalen for Kontorfunktionærer, laboranter, IT-medarbejdere (HK) i Staten. Ansættelsesområdet er Skatteministeriet med tilhørende institutioner.

Dit arbejdssted er Lindevangs Allé 8-12, 2000 Frederiksberg.

Vi vil forud for din ansættelse indhente en straffeattest.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Frederiksberg Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Skatteforvaltningen, Frederiksberg Lindevangs Alle, Lindevangs Alle, 2000 Frederiksberg

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 04-08-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6081898

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet