Studentermedhjælp med interesse i snitfladen mellem kommunikation og IT

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Har du lyst til at arbejde med koordinering og kommunikation inden for IT i Skatteministeriets koncern? Er du skrap til at koordinere, planlægge og formidle. Så er det dig vi søger til det helt nye MOMS domæne arkitekturteam.

Vi er et nyoprettet team i momsdomænet i Udviklings- og Forenklingsstyrelsen, der vedligeholder domænearkitekturen og sikrer at Skattestyrelses vision udmøntes i konkrete initiativer. Der er mange stakeholders at inkludere og informere, både internt i Udviklings- og Forenklingsstyrelsen, i Skattestyrelsen, i Departementet og hos andre myndigheder. Vi har derfor behov for en kollega der kan være med til at sætte sit præg på kommunikationsstrategien, og som forstår vigtigheden i at være transparant og tydelig i sin kommunikation.

Formidling og koordinering er nøgleord
Teamet varetager en lang række opgaver inden for momsdomænet herunder målarkitektur, plan for udmøntning af Skattestyrelsens visioner på momsområdet, monitorering af digitaliseringsinitiativer fra EU og OECD, arkitektursamarbejde med andre EU-lande, tværgående koordinering på moms domænet, og en masse andre spændende opgaver. Vigtigst er vores opgave som Skattestyrelsens sparringspartner. Vi skal sikre at de er inkluderet og informeret om alle aktiviteter i momsdomænet. Du får en vigtig rolle i at sikre et tillidsfuldt og succesfuldt partnerskab med Skattestyrelsen.

Vi forventer at du:

  • Har erfaring med kommunikation blandt en større interessentgruppe
  • Er præcis, kort og letforståelig i din skriftlige kommunikation
  • Kan formidle teknisk kompliceret stof til interessenter og partnere der ikke har stor teknisk indsigt
  • Arbejder struktureret, er omhyggeligt og med sans for planlægning, koordinering og opfølgning
  • Er initiativrig og opsøgende, både i forhold til at forstå domænet, men også i forhold til at forstå vores partneres behov
  • Kan balancere at arbejde både selvstændigt og i et team
  • Taler og skriver engelsk
Vi forestiller os desuden at du studerer på kandidatniveau, og ser gerne at du enten har speciale inden for kommunikation eller informationsstudier, gerne i kombination med IT.

Dine opgaver bliver blandt andet:

  • Fastlægge og implementere strategier, processer og retningslinjer for kommunikation og koordinering
  • Interessentstyring
  • Forberede præsentationsmateriale, både på engelsk og på dansk og holde oplæg på kontormøder, fællesmøder mm.
  • Evaluering og opfølgning på workshops og andre aktiviteter
  • Varierende administrative opgaver, planlægning af møder, koordinering af kurser, mm.
Kontakt og ansættelsesvilkår
Send din ansøgning sammen med CV og eventuelt yderligere materiale via linket ”Søg jobbet”. Ansøgningsfristen er senest den 11. april 2024. Samtaler afholdes løbende.

Har du spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte Teamlead Nadia Felby nadia.felby@ufst.dk/+4572376753 eller kontorchef Ricky Nymann ricky.nymann@ufst.dk/+4572370669.

Du ansættes på overenskomstvilkår i henhold til overenskomst for kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere (HK).

Arbejdstiden er gennemsnitlig 15-20 timer om ugen med mulighed for fleksibilitet i eksamensperioder.

Tiltrædelse snarest muligt. Der vil forud for ansættelsen blive indhentet straffeattest.

Dette er en genpublicering.

Der kan indgå diverse personlighedstest i ansættelsesprocessen.

Du bliver ansat i Skatteministeriet med tilhørende institutioner. Dit arbejdssted bliver Osvald Helmuths Vej 4, 2000 Frederiksberg - tæt på Flintholm Station.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Frederiksberg Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Skatteforvaltningen, Frederiksberg OHV, Osvald Helmuths Vej, 2000 Frederiksberg

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 11-04-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6015848

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet