Student til tværgående styringsopgaver i centralt økonomikontor

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Er du ambitiøs og vil du udvikle dine økonomiske kompetencer i en af Danmarks største it-organisationer? Og vil du være en del af et fagligt stærkt og socialt kontor? Så har vi en spændende stilling som studentermedhjælper i Center for Bevilling, Budget og Metode.

Strategisk styring på tværs af økonomiområdet
Som studentermedhjælper beskæftiger du dig med arbejdsopgaver vedr. strategisk styring og bidrager til opgaveløsningen på tværs af Center for Bevilling, Budget og Metode.

Dine vigtigste opgaver er følgende:

  • Bistå i arbejdet med at behandle henvendelser fra en række business controllere i styrelsen, vedrørende oprettelse af registreringselementer i vores økonomisystem, der understøtter den økonomiske styring både af enkelte aktiviteter og af alle aktiviteter på tværs af styrelsen. Arbejdet består i systematisk at forholde sig til de henvendelser, der kommer fra business controllerne, herunder i dialog med controllerne kvalitetssikre henvendelserne, så de lever op til fastlagte styringskrav, samt efterfølgende sikre oprettelsen af registreringselementerne.
  • Have ansvaret for styrelsens økonomi- og styringsportal. Arbejdet består i at bidrage til opbygning, vedligehold og justering af indholdet på styringsportalen, så indholdet på portalen er opdateret og relevant for styrelsens medarbejdere, der arbejder med styring
Samarbejdsorienteret og systematisk kollega
Du er i gang med en relevant videregående samfundsvidenskabelig uddannelse. Derudover lægger vi vægt på at:

  • du er systematisk, struktureret og detaljeorienteret
  • har gode samarbejdsevner, da du vil have en bred samarbejdsflade
  • tager ansvar og arbejder selvstændigt
Et spændende og socialt kontor
Du bliver en del af Center for Bevilling, Budget og Metode i fagområdet Ressource og Portefølje. I centret har vi ansvaret for den overordnede økonomistyring i Udviklings- og Forenklingsstyrelsen. Styrelsen har et årligt budget på mere end 5 mia. kr., der finansierer omkring 200 it-systemer samt en række igangværende it-projekter og -udviklingsprogrammer med betydelig politisk bevågenhed.

Vi tilbyder et stærkt fagligt miljø, hvor vi i fællesskab finder de gode løsninger. Du vil altid kunne spare med kontorets medarbejdere, og vi har en hyggelig og uformel omgangstone.

Du vil blive en del af et socialt kontor bestående af 26 medarbejdere, hvor vi af og til mødes uden for arbejdstiden.

Kontakt og ansættelsesvilkår
Send din ansøgning med CV og eksamenspapirer via linket Søg stillingen senest den 17. november 2023. Har du spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte teamkoordinator Michael Svendsen på telefon 7237 3532.

Stillingen er på gennemsnitlig 15 timer om ugen.

Der vil forud for ansættelsen blive indhentet straffeattest.

Løn og ansættelsesvilkår sker i henhold til Fællesoverenskomsten mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes organisation – Det Statslige Område og Cirkulære om organisationsaftalen for Kontorfunktionærer, laboranter, IT-medarbejdere (HK) i Staten.

Ansættelsesområdet er Skatteministeriet med tilhørende institutioner. Dit arbejdssted vil være Osvald Helmuths Vej 4, 2000 Frederiksberg.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Frederiksberg Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Skatteforvaltningen, Frederiksberg OHV, Osvald Helmuths Vej, 2000 Frederiksberg

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 17-11-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5933561

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet