Spændende stillinger som Portefølje- og Strategistyringskonsulenter i en dynamisk sikkerhedsorganisation

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vi søger både erfarne og ambitiøse nyuddannede til stillinger som portefølje- og strategistyringskonsulenter i vores dynamiske team. Hvis du har solid erfaring med topledelsesbetjening eller er nyuddannet med stor interesse for strategiarbejde og en skarp formidlingsevne, vil vi gerne høre fra dig!

Om kontoret
I vores team får du en central rolle i at understøtte ledelsen i en kompleks og dynamisk sikkerhedsorganisation og sikre, at vores strategiske mål realiseres effektivt og præcist. Du bliver en del af teamet for Porteføljestyring og Strategi i kontoret for Sikkerhedsstandarder og Portefølje.

Vi er et lille, men voksende team, hvor det vil være muligt at påvirket teamets udvikling og opbygning samt præge teamsamarbejdet. Vi løfter i flok og støtter hinanden i de mange forskellige opgaver, vi står overfor, samtidig med at vi har det sjovt. Uanset om du er erfaren eller nyuddannet, vil du opleve en stejl læringskurve, hvor teamwork, struktur og en positiv atmosfære er kernen i vores arbejde.

Som portefølje- og strategistyringskonsulent vil du være ansvarlig for at:

  • Rådgive og støtte topledelsen i strategiske beslutningsprocesser gennem udarbejdelse af skarpe analyser, rapporter og præsentationer, der muliggør informeret og effektiv beslutningstagning.
  • Videreudvikle og vedligeholde organisationens porteføljestyringsproces, herunder overvågning og optimering af strategiske initiativer for at sikre alignment med organisationens overordnede mål.
  • Formulere præcise skriftlige oplæg og sager, der kan præsenteres klart og overbevisende for topledelsen, så komplekse sikkerhedsrelaterede emner bliver let forståelige.
  • Sekretariatsbetjene styregrupper og topledelsen, herunder forberede møder og afrapporteringer i samarbejde med relevante interessenter.
  • Understøtte og facilitere tilsyn og revisioner, herunder planlægge og forberede nødvendige møder på tværs af involverede kontorer og indsamle relevant materiale.
Om dig
Vi søger både erfarne kandidater og nyuddannede, vi forestiller os, at du har en relevant akademisk baggrund, fx cand.merc., cand.polit., cand.oecon., cand.scient.pol. eller lignende.

  • For erfarne kandidater: Besidder mindst 3 års erfaring med portefølje- og strategiarbejde i større organisationer og har dokumenteret erfaring med betjening af topledelsen.
  • For nyuddannede: Har relevant erfaring fra studiejob eller praktikforløb og et stort drive for at lære og udvikle sig inden for porteføljestyring og strategiarbejde.
Om du er erfaren eller nyuddannet, så er det dog vigtigt at du har en skarp pen og evnen til at formulere komplekse problemstillinger på en klar og præcis måde, gerne med kendskab til Slotsholmsmetoden. Derudover stærke analytiske evner og kan omsætte komplekse data til klare og handlingsrettede anbefalinger.

Vi søger kolleger som er proaktive, selvstændige og i stand til at drive processer fremad i en stor og kompleks organisation, og som trives med at arbejde struktureret og omhyggeligt med sans for planlægning, koordinering og opfølgning.

For at få succes i jobbet, så er du udadvendt og kommunikativ, med evnen til at formidle komplekse emner klart til forskellige målgrupper. Sidst men ikke mindst, så har du højt humør og kan bevare et konstruktivt og positivt fokus selv når opgaverne er mange og tempoet højt.

Vi tilbyder:

  • Udfordrende og indflydelsesrige stillinger i en dynamisk sikkerhedsorganisation med stor bevågenhed.
  • Muligheden for at arbejde tæt på beslutningstagerne og have direkte indflydelse på organisationens strategiske retning.
  • Et stærkt fagligt miljø med dygtige kolleger og rig mulighed for personlig og faglig udvikling.
  • Attraktive løn- og ansættelsesvilkår, der matcher dine kvalifikationer og erfaringer.
  • Stor fleksibilitet i en travl hverdag, hvor vi lægger vægt på balance mellem arbejdsliv og privatliv.
Kontakt og ansættelsesvilkår
Send din motiverede ansøgning, CV og eventuelle relevante bilag via linket ”Søg jobbet” senest d. 12-09-2024. Samtaler afholdes løbende, og der vil evt. blive gennemført logik og personlighedstest i processen.

Har du spørgsmål til stillingerne, er du velkommen til at kontakte fungerende kontorchef Christian Gehler på tlf. 72 37 31 56.

Forud for ansættelse vil der blive indhentet straffeattest samt reference.

Du skal være opmærksom på, at ansættelse sker under forudsætning af, at du via Politiets Efterretningstjeneste kan sikkerhedsgodkendes til klassifikationsgraden HEMMELIGT (HEM), da du skal arbejde med klassificerede dokumenter og systemer.

Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til den til enhver tid gældende overenskomst for akademikere i staten(AC), overenskomst for kontorfunktionærer,laboranter og It medarbejdere (HK) eller overenskomst for Fuldmægtige m.fl. (DTS) i Skatteministeriet.

Opstart hurtigst muligt eller senest d. 1. november 2024.

Ansættelsesområdet er Skatteministeriet med tilhørende institutioner. Dit arbejdssted vil indtil videre være Osvald Helmuths Vej 4, 2000 Frederiksberg.  

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Frederiksberg Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Skatteforvaltningen, Frederiksberg OHV, Osvald Helmuths Vej, 2000 Frederiksberg

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 12-09-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6103298

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet