Spændende stilling inden for HR og arbejdsmiljø i statslig it-organisation

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Finder du HR og arbejdsmiljø spændende? Er du god til at samarbejde med mange forskellige aktører og finde fælles løsninger i tæt samarbejde med ledelsen, medarbejderrepræsentanter og samarbejdspartnere på tværs af og uden for organisationen? Så er du måske vores nye kollega.

Udviklings- og forenklingsstyrelsen er en af Danmarks største, mest spændende og komplekse statslige it-organisationer, og vi søger en alsidig og ambitiøs kollega, der kan omsætte faglige komplekse løsninger til skarpe oplæg til ledelsen, Samarbejdsudvalg, Arbejdsmiljøudvalg samt øvrige samarbejdspartnere. En kollega der med et positivt mindset også kan løfte en bred vifte af opgaver inden for HR og arbejdsmiljø. En kollega, der trives med at sætte sig ind i forskellige problemstillinger, og som drives af at føre både operationelle og administrative opgaver til dørs.

Dine primære opgaver bliver at:

  • udarbejde og forberede sager og beslutningsoplæg til ledelsen
  • sagsbehandle inden for HR og arbejdsmiljø
  • indgå i og drive udvalgte HR og arbejdsmiljøaktiviteter i mål på tværs af organisationen
  • indgå i opgaver der er tilknyttet kontorets årshjul, som fx: PULS
  • yde bistand ved personalesager
Herudover kan der være controlling-opgaver i relation til HR-området og understøttelse af arbejdet med organisationstilpasninger, lønrammeadministration mm. Der kan tilgå yderligere HR og arbejdsmiljørelaterede opgaver i takt med, at du kommer ind i opgaveporteføljen.

Hvem er du?
Det er en forudsætning for at lykkes i jobbet, at du har flere års erfaring inden for HR-området, og det er samtidig en fordel, hvis du har nogle års erfaring fra en større offentlig organisation, og har siddet med sagsfremstilling fx i forbindelse med ledelses- eller direktionsbetjening.

Det er vigtigt, at du kan - og kan lide - at navigere i en kompleks organisation med mange prioriteringer. Du er god til at skabe relationer og nå resultater i fællesskab med dine kollegaer samt skabe tillid og opnå dialog med forskellige lag i organisationen.

Vi forestiller os, at du har en akademisk baggrund, som fx scient. pol, cand.merc. HRM, cand.soc.HRM, cand. polit, cand. Jur., eller tilsvarende opnåede kompetencer, og at du har fokus på at løse opgaver i samspil med de øvrige faglige miljøer, samtidig med, at du kan tage ansvaret for leverancen på dig.

Din nye arbejdsplads
Du kan se frem til spændende og udviklende opgaver, der understøtter, at styrelsen gennem udvikling og drift af it-løsninger sikrer fundamentet for finansiering af den offentlige sektor. Du får dygtige og dedikerede kolleger og gode muligheder for sparring. Både tempo og humør er højt. Der er højt til loftet, og som ansat har du stor mulighed for at have indflydelse på opgaveløsningen. Vi har en god stemning imellem os, omgangstonen er uformel og selv om vi har travlt, spiller vi hinanden gode med fokus på at komme i mål sammen.

Caroline Horst Andreasen, der har været i kontoret i et halvt års tid fortæller:

”I vores kontor er der højt til loftet på den måde, at der er rig mulighed for udvikling, masser at rive i og plads til, at du kan sige din mening. Du får med tiden mulighed for at præge din egen opgaveportefølje, så du sidder med lige dét, du synes er fedt og sjovt. Jeg har været ansat i knap 6 måneder, og har allerede fået lov til at sidde med nogle spændende sager, det har givet mig en indsigt i organisationen, og det har været meget lærerigt. Hvis du synes, det er fedt at få et kig ind i maskinrummet i en stor og kompleks organisation, så er du kommet til det rigtige sted.”

Kontakt og ansættelsesvilkår
Send din ansøgning med CV og eksamensbevis via linket ”Søg stillingen” senest den 4. august 2024.

Har du spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte souschef Annie Blynov på 7238 3803 eller kontorchef Niels Zachariassen på 7238 8912.

I forbindelse med ansættelsessamtalerne kan der blive anvendt test. Der vil forud for ansættelsen blive indhentet straffeattest og referencer.

Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende overenskomst for akademikere i staten (AC), overenskomst for kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere (HK) eller overenskomst for Fuldmægtige m.fl. (DTS) i Skatteministeriet.

Du bliver ansat i Skatteministeriet med tilhørende institutioner. Dit arbejdssted bliver Osvald Helmuths Vej 4, 2000 Frederiksberg - tæt på Flintholm Station.

Læs mere om at arbejde i Udviklings- og Forenklingsstyrelsen på www.ufst.dk/job-og-karriere

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Frederiksberg Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Skatteforvaltningen, Frederiksberg OHV, Osvald Helmuths Vej, 2000 Frederiksberg

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 04-08-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6074570

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet