BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Er du en erfaren Test Manager/ SME? Mestrer du den agile testproces? Har du en teknisk baggrund og dybdegående ekspertise inden for test og kvalitetsstyring? Har du en track record med dokumentering af processer og skrivning af klare og effektive testcases og brugehistorier? Er du god til dialogbaseret samarbejde med et udviklingsteam? Hvis ja, så har vi en spændende mulighed til dig i Kontoret Brev- og Integrationsløsninger. Vi søger en engageret Test Manager/SME til vores relativt nye kontor, hvor vores testafdeling også er ved at tage form
Vores afdeling
Vores relativt nye kontor, hvor testafdeling også er ved at tage form, har ansvaret for de integrationsteknologier vi ønsker at benytte til at bygge fremtidens skattevæsen. Desuden er det fra vores systemer at al kommunikation fra Skatteforvaltningen til alle borgere og virksomheder flyder, idet vi har ansvaret for de komponenter der producerer og distribuerer breve og anden kommunikation via digitalpost eller fysisk print.
Vi er i en spændende udviklingsfase, hvor vi har fokus på at skabe et fundament, der skal sætte kvalitet og test på landkortet i organisationen. Her får du mulighed for at gentænke processer og skabe forbedringer, der gavner hele Skatteforvaltning.
Vi arbejder som Scrum-teams med udgangspunkt i de agile principper (SAFe).
Vi dyrker vores faglighed og har fokus på kontinuerlig læring, forbedring og på fortsat høj troværdighed og leverancesikkerhed, hvor kreativ tænkning og innovative ideer er velkomne, her er du med til at bygge noget fra grunden af.
Som kontorchef Morten Kvist udtrykker det: ” Vi har mulighed for at skabe det mest inspirerende kontor i hele organisationen ved at inkorporere vores høje faglighed og medarbejdertilfredshed ” Dette opnår vi kun gennem vores ambitiøse målsætninger og stærke ekspertise.
Vi leder specifik efter en Test Manager eller SME der kender til den finansielle sektor, måske endda med tidligere erfaring fra dette område. Kendskab til kontinuerlig levering er afgørende, da vi sætter en ære i at levere løsninger af højeste standard, der opfylder de komplekse behov i den finansielle verden. Hvis du har den rette baggrund, opfordrer vi dig til at ansøge og blive en del af vores dynamiske team
Din funktion i kontoret for Brev- og Integrationsløsninger
Du kommer til at arbejde i et team der har ansvaret for en strategisk vigtig komponent i Udvikling og Forenklingsstyrelsens integrationsplatform.
Du vil:
- Blive en del af et agilt team med fokus på API’er og integrationer
- Få mulighed for at arbejde med nye spændende teknologier og metoder
- Dokumentere vores processer og levere læsevenlig dokumentation
- Arbejde tæt sammen med kunden og forretning for at finjustere Testcases og Userstories
Du har en relevant IT-uddannelse f.eks. datalog, datamatiker eller anden teknisk uddannelse. Du er fagligt velfunderet, engageret og har lyst til at arbejde med andre i teams. Du behersker dansk i skrift og tale og gerne engelsk. Du arbejder efter agile arbejdsmetoder , fx Scrum, Du har praktisk erfaring med kvalitetssikring, med tilsvarende certificering som TM / SME vil du have en afgørende rolle i at udvikle og implementere Teststrategier herunder udarbejdelse af testcases og release notes. Du vil være ansvarlig for testprocessen, herunder udførelse af System integration Testning (SIT) og sikring af kontinuerlig levering opnås. Du vil spille en vigtig rolle i at analysere testkrav og identificere potentielle konflikter samt løsninger.
Vi arbejder med følgende produkter/løsninger
Det vil være en fordel hvis du har kendskab/erfaring med nedenstående punkter
- Integrations løsninger
- SPOCK/GEB
- REST API’er
- Kibana (Elastic search)
- Git
- Jira/Confluence
- Performance test
- Xray
- Glad for at arbejde i et kombineret udviklings- og driftteam
- Proaktiv og tager ejerskab for problemløsning
- God til at prioritere din egen tid
- Har fokus på leverancekvalitet og dokumentation
Ansøgning med Cv Erfaring som Test Manager / SME inden for den finansielle verden vil være en fordel.
Stærk teknisk baggrund or erfaring med test af applikation integrationer.
Certificeringer såsom ISTQB Foundation 2008 STQB, ISEB ATM 2021 og ISEB Advanced Test Manager vil være en afgørende fordel.
Du har en Scrum Master certificering (SMC2021) og dyb forståelse for Continuos Delivery.
Evne til at analysere komplekse testkrav og udarbejde effektive testplaner og testcases.
Erfaring med konflikthåndtering og forhandling.
Fremragende kommunikationsfærdigheder, både skriftligt og mundtligt.
Kontakt og ansættelsesvilkår
Ansøgning med CV, eksamenspapirer og eventuelle udtalelser bedes sendt via linket ”Søg stillingen” senest den 12. september 2023.
Der kan indgå test i ansættelsesforløbet.
Har du spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte Product Owner Leone H. Lauridsen på tlf. 31 90 65 05.
Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende overenskomst for akademikere i staten (AC), overenskomst for kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere (HK) eller overenskomst for Fuldmægtige m.fl. (DTS) i Skatteministeriet. Der vil forud for ansættelsen blive indhentet straffeattest.
Du bliver ansat i Skatteministeriet med tilhørende institutioner.
Arbejdsstedet er Osvald Helmuths Vej 4, 2000 Frederiksberg.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Frederiksberg Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Skatteforvaltningen, Frederiksberg OHV, Osvald Helmuths Vej 4, 2000 Frederiksberg
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 12-09-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=5001&ProjectId=171808&DepartmentId=9414&MediaId=2872&SkipAdvertisement=true
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5897917