BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vil du gerne have bred erfaring med administration, drift og udvikling af Skatteforvaltningens IT-løsninger? Vi søger lige nu en studentermedhjælper til at hjælpe os med forskellige opfølgnings- og koordineringsopgaver.
Som studentermedhjælper hos os i UFST får du mulighed for at prøve kræfter med mange forskellige typer opgaver. Du kommer til at arbejde sammen med erfarne kolleger, der sætter IT-faglighed højt, og du vil gennem arbejdet få indsigt i mange områder indenfor administration, drift og udvikling af Skatteforvaltningens IT-løsninger.
Du bliver en del af et kontor med en uformel omgangstone, hvor vi hjælper hinanden og samarbejder om opgaverne. Kontoret varetager en række forretningssystemer, herunder systemgrundlaget for B-skat, Punktafgifter og Statens Regnskab. Der er tale om både SAP-systemer og mainframe-baserede systemer. Du kommer til at arbejde tæt sammen med kontorets Service Level Manager og autorisationsteam.
Varierede opgaver indenfor bl.a. opgavekoordinering, brugeradministration og leverandørstyring
Dine opgaver varierer, men vil tage afsæt i dine kompetencer og erfaring, hvor der også vil være mulighed for at præge arbejdsopgaverne. De omfatter bl.a. bistand til:
- Udarbejdelse og opdatering af lister og mødemateriale i bl.a. MS Lists, Power BI og Power Point ifm. samarbejdsfora med andre styrelser i Skatteforvaltningen
- Opdatering af opgaveporteføljen på de forskellige fagsystemer
- Brugeradministration i SAP
- Planlægning af og deltagelse i møder og workshops samt efterfølgende opfølgning
- Ledelsesstøtte herunder opdatering af styringsark i forbindelse med adgangskontrol, ferie og ressourcetræk
- Mulighed for at håndtere mere selvstændige opgaver relateret f.eks. til dokumentation og test afhængigt af dine kompetencer
- Ad-hoc opgaver fx relateret til revision og interne kontroller.
Vi forestiller os, at du er i gang med en relevant videregående uddannelse indenfor IT, offentlig administration eller lign. Du interesserer dig for IT-systemer, koordinering, administrative opgaver mv., og er god til at kommunikere med mennesker på tværs af fagligheder. Det er vigtigt, at du metodisk kan håndtere forskelligartede og flere opgaver på en gang.
Som person er du er struktureret, omhyggelig og trives i et travlt og dynamisk miljø. Mange af dine arbejdsopgaver involverer brugen af Excel, og det vil være en fordel at have godt kendskab til programmet. Det vægter positivt, hvis du har kendskab til MS Lists og PowerBI, men det er ikke et krav. Du er udadvendt og imødekommende, og det ligger dig naturligt at levere på et højt serviceniveau, ligesom du ønsker at gøre en positiv forskel.
Bliv en del af et fagligt stærkt og uformelt fællesskab
Vi er 20 kolleger i kontoret Regnskabs- og Opkrævningssystemer, som engageret går op i at løse vores opgaver med et højt fagligt niveau. Vi spænder bredt, hvad angår alder, anciennitet i Skatteforvaltningen og interesser. Vi har et godt sammenhold, hvor der er plads til at have det sjovt – og der er altid mindst én, som er god for en tør kommentar.
Der er et højt tempo i kontoret med mange forskelligartede opgaver, så vi sørger for et grundigt introduktions- og oplæringsforløb, så du kommer godt fra start. Du får varierende og udfordrende arbejdsopgaver, samtidig med at der er gode muligheder for kompetenceudvikling gennem bl.a. studierelevante kurser som f.eks. ITIL.
Kontakt og ansættelsesvilkår
Vi glæder os til at modtage din ansøgning med CV, eksamensbevis og andre relevante dokumenter via linket ”Søg stillingen” senest torsdag den 14. september 2023. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Bente Kristensen på telefon 22 62 01 27.
Vi holder samtaler løbende, så send din ansøgning allerede i dag.
Arbejdstiden er i gennemsnit 15 timer om ugen med mulighed for fleksibilitet i eksamensperioder.
Tiltrædelse snarest muligt. Forud for ansættelsen indhenter vi straffeattest og evt. referencer.
Løn og ansættelsesvilkår sker i henhold til Fællesoverenskomsten mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes organisation – Det Statslige Område og Cirkulære om organisationsaftalen for Kontorfunktionærer, laboranter, IT-medarbejdere (HK) i Staten.
Du bliver ansat i Skatteministeriet med tilhørende institutioner. Arbejdsstedet er Udviklings- og Forenklingsstyrelsens lokation på Osvald Helmuths Vej 4, 2000 Frederiksberg.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Frederiksberg Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Skatteforvaltningen, Frederiksberg OHV, Osvald Helmuths Vej 4, 2000 Frederiksberg
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 14-09-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=5001&ProjectId=171866&DepartmentId=9414&MediaId=2872&SkipAdvertisement=true
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5899241