BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vil du være med til at styre økonomi og kontrakter i en af Danmarks største it-organisationer? Arbejder du struktureret og proaktivt samt har flair for koordinerende og administrative opgaver? Så er det måske dig vi søger til vores kontor! Vi søger generalister som trives og motiveres af de administrative opgaver og som kan skabe overblik og gennemsigtighed over de økonomiske nøgletal.
I Udviklings- og Forenklingsstyrelsen (UFST) drifter og udvikler vi samfundskritiske it-systemer, så den samlede Skatteforvaltning kan løse sin opgave. Du vil blive en del af et kontor, der arbejder med statens gældsinddrivelsessystem. Hos os kan du være med til at sikre fundamentet for finansieringen af den offentlige sektor og samarbejde med kollegaer, der brænder for opgaven.
Kollegiale relationer giver god opgaveløsning
Du kan se frem til varierende og udfordrende arbejdsopgaver. Vi har gode muligheder for læring, sparring og kompetenceudvikling. Du vil være kontorets administrative støtte og i samarbejde med kontorchefen tilrettelægger I de administrative opgaver. Dine arbejdsopgaver udføres i samarbejde med projektledelse, kontorchef samt med det tværgående økonomi- og ledelsessekretariat.
Dine opgaver vil primært være:
- Controlling af løbende drift og optimering af arbejdsgange (SAP/ Workflow 365)
- Daglig sparring omkring økonomiske beslutninger
- Rapportering i samarbejde med kontorchefen
- Bestillings- og høringskoordination
- Kontraktopfølgning
- Administrative opgaver fx med oprettelse af nye medarbejdere, rettighedsstyring, bestilling af udstyr mv.
- Interne kontroller
Vi forestiller os, at du har en relevant administrativ uddannelse - gerne med indsigt i økonomi og jura, som fx Administrationsbachelor, cand.merc., HD-R eller lignende. Vi forestiller os at du har nogle års erfaring med regneark, bogføring og indblik i indkøbsformer i det offentlige. Det vil være en fordel, men ikke et krav, hvis du har erfaring fra lignende stilling i en politisk styret organisation. Nyuddannede kan også komme i betragtning.
For at trives og lykkes i stillingen er det vigtigt, at du:
- Er god til at skabe relationer og kan begå dig på alle niveauer i organisationen
- Kommunikerer godt i skrift og tale
- Har en proaktiv og selvstændig tilgang til de forskelligartede opgaver
- Arbejder struktureret
- Har et veludviklet servicegen og at du gerne vil bidrage til udviklingen af kontoret
I kontoret Gældssystemer Komponenter er vi 15 ambitiøse og ansvarlige kollegaer. Vi driver en række systemkomponenter, der indgår i gældsinddrivelsesdomænet. Vi lægger vægt på vidensdeling, læring og at vi har det sjovt og udfordrende, når vi går på arbejde. Samtidig tilbyder vi en fleksibel arbejdsplads og rammen for en god work-life balance.
I forbindelse med din onboarding vil du få et grundigt introduktions- og oplæringsforløb, så du hurtigt kan arbejde selvstændigt med opgaverne. Du får varierende arbejdsopgaver og gode muligheder for udvikling.
Udviklings- og Forenklingsstyrelsen har en velfungerende personaleforening med et udvalg af klubber og aktiviteter, et velbesøgt motionsrum, fredagsbar og sociale events, hvor vi som medarbejdere har mulighed for at netværke med hinanden - også uden for de vante rammer.
Kontakt og ansættelsesvilkår
Send din ansøgning med CV, eksamenspapirer og evt. udtalelser via linket ”Søg stillingen” senest den 7. september 2023. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte kontorchef Ditte Møllegaard Christensen på LinkedIn eller på tlf. 72 37 26 84.
Vi holder samtaler løbende. Der kan indgå en logisk- og personlighedstest i forbindelse med rekrutteringsforløbet.
Tiltrædelsesdatoen er 1. november 2023 eller hurtigst muligt.
Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende overenskomst for akademikere i staten (AC), overenskomst for kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere (HK) eller overenskomst for Fuldmægtige m.fl. (DTS) i Skatteministeriet.
Der vil forud for ansættelsen blive indhentet straffeattest.
Ansættelsesområdet er Skatteministeriet med tilhørende institutioner. Arbejdsstedet er Osvald Helmuths Vej 4, 2000 Frederiksberg.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Frederiksberg Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Skatteforvaltningen, Frederiksberg OHV, Osvald Helmuths Vej 4, 2000 Frederiksberg
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 07-09-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=5001&ProjectId=171586&DepartmentId=9414&MediaId=2872&SkipAdvertisement=true
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5894029