Skatteforvaltningen, Frederiksberg OHV: Ambitiøs Quality Manager med øje for forbedringer

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vil du arbejde målrettet med kvalitetssikring og forbedringstiltag i Danmarks største offentlige it-hus? Vil du være med til at udvikle standarder og metoder, der gavner digitaliseringen af den danske skatteforvaltning? Brænder du for at skabe forandringer, hvor kvalitet er omdrejningspunktet? Så er det dig, vi er på udkig efter.

I Udviklings- og Forenklingsstyrelsen (UFST) får du et job med mening. Vi er i gang med en spændende og ambitiøs opgave, hvor vi i samarbejde med de øvrige styrelser i Skatteministeriet skal udvikle de helt rigtige it-løsninger, som understøtter Skatteforvaltningens område. Et område, der er med til at sikre fundamentet for finansieringen af den offentlige sektor i Danmark.

Kvalitetssikring og Test er et af tre metodekontorer, der er fælles om at udvikle, definere og udbrede standarder og rammer på tværs af styrelsen. Det er vigtigt for os, at hele organisationen har så gode betingelser som muligt for at kunne eksekvere effektivt. Og samtidig have blik for god kvalitet. Metoder, standarder og værktøjer er derfor et strategisk prioriteret område med stort ledelsesmæssigt fokus i UFST. Et stort fokusområde for kontoret i 2023 er fortsat udvikling og implementering af rammer og retningslinjer samt understøttende kompetenceudvikling.

En del af en højt prioriteret opgave i UFST
Vi søger en Quality Manager, der har lyst til at arbejde med modenhed og metodeudvikling i hele styrelsen. Vi er i en spændende udviklingsfase, hvor vi har fokus på at skabe et fundament, der skal sætte kvalitet og test på landkortet i organisationen. Du får muligheder for at gentænke processer og skabe forbedringer, der gavner hele Skatteforvaltningen.

Som Quality Manager vil dine opgaver være varierende og sprede sig over tidlige kvalitetssikringsprocesser som kvalitetsstyring, kodekvalitet og klassisk test management.

Dine opgaver vil blandt andet omfatte at:

  • Udvikle, vedligeholde og implementere standarder indenfor kvalitetsområdet
  • Implementere rammerne for kvalitetssikring fra krav til release
  • Rådgive og samarbejde med interessenter om de strategiske rammer
  • Være en aktiv del i vidensdeling og uddannelse på tværs af organisationen

Hvem er du?
Du er fagligt stærk og brænder for kvalitetssikring. Du motiveres af at skabe resultater, der lever op til styrelsens forventninger. Du er én, der kan samarbejde med alle, og du er god til at formidle dit budskab både skriftligt og mundtligt. Din evne til at skabe relationer, kommunikere og rådgive, bruger du til at sikre forankring af metoder og standarder, der gavner modenheden indenfor kvalitetssikring og test i UFST.

Du har en relevant uddannelse og gerne flere års praktisk erfaring indenfor kvalitetssikring og test. Vi forventer, at du:

  • Har kendskab til agile arbejdsmetoder, fx Scrum
  • Evner at kunne agere på strategisk og operationelt niveau
  • Har praktisk erfaring med kvalitetssikring, styring og test med tilsvarende certificering
  • Har gennemslagskraft og erfaring med procesoptimering
  • Har drive og er god til at sikre involvering af dine interessenter
Er du klar til at gøre en forskel i en politisk styret organisation, og synes du, at jobbet lyder spændende, vil du vil få en leder, der har fokus det gode samarbejde og stærke relationer. Vi løfter i fællesskab med fokus på leverancen og fremdrift i opgaverne. Vi lever efter UFSTs værdier, læs mere på www.UFST.dk

Kvalitetssikring og Test
Du bliver en del af kontoret Kvalitetssikring og Test, der er ansvarlige for at definere rammerne og forudsætningerne, der understøtter ensartet og effektivt arbejde med kvalitetssikring og test i styrelsen.
Vi har fokus på at spille hinanden gode, og vi samarbejder om at øge kvaliteten af vores forskellige produkter og serviceydelser. I UFST har vi derudover fokus på medarbejderudvikling, professionelt såvel som menneskeligt, og du vil derfor lande et sted, der vil sætte din udvikling i højsædet.

Kontoret er i rivende udvikling og organisationen ligeså. Vi er ambitiøse og har en nysgerrig kultur samt en uformel tone. En positiv og proaktiv tilgang til problemløsning er yderst værdsat. Du kan forvente en varieret hverdag med mange spændende opgaver og en stejl læringskurve. Der er mulighed for selv at sætte sit præg på opgavernes karakter og udførelse.

Kontakt og ansættelsesvilkår
Ansøgning med CV, eksamenspapirer og eventuelle udtalelser bedes sendt via linket ”Søg jobbet” senest 10. september 2023. Vi afholder samtaler løbende.

Der kan indgå diverse test i forbindelse med rekrutteringsforløbet.

Har du spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte QA-manager Thorbjørn Sune Thorup på telefon 72 37 68 15 eller kontorchef Emely Amlong på telefon 72 37 45 67.

Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende overenskomst for akademikere i staten (AC), overenskomst for kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere (HK) eller overenskomst for Fuldmægtige m.fl. (DTS) i Skatteministeriet.

Der vil forud for ansættelsen blive indhentet straffeattest og referencer.

Ansættelsesområdet er Skatteministeriet med tilhørende institutioner. Arbejdsstedet er Osvald Helmuths Vej 4, 2000 Frederiksberg.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Frederiksberg Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Skatteforvaltningen, Frederiksberg OHV, Osvald Helmuths Vej 4, 2000 Frederiksberg

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 10-09-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=5001&ProjectId=171687&DepartmentId=9414&MediaId=2872&SkipAdvertisement=true

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5895214

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet