Skarp generalist med fokus på pladsfordeling og koordinering indenfor HR-området

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Stortrives du med koordinering og interessenthåndtering, og vil du gerne have ansvaret for at sikre den samlede pladsfordelingsmodel på vores lokationer? Bliver du motiveret af at få ting til at fungere i praksis, og vil du gerne udvikle både dine opgaver og dig selv? Så er du den kollega, vi søger til kontoret Strategisk HR og Organisation.

Udviklings- og forenklingsstyrelsen (UFST) er en af Danmarks største, mest spændende og komplekse statslige it-organisationer, og vi søger en erfaren og resultatorienteret generalist, der vil bidrage til at sikre optimal udnyttelse af vores kontorpladser i styrelsen.

Dine opgaver
I Strategisk HR og Organisation er vi 25 engagerede kolleger med forskellige faglige baggrunde og anciennitet og med fælles fokus på at levere brugbare resultater i forhold til at gøre styrelsen til en attraktiv arbejdsplads.

Din primære opgave bliver at sikre optimal udnyttelse af vores kontorpladser på UFSTs forskellige lokationer. Konkret kommer du til at:

  • udvikle og opdatere af pladsfordelingsmodel og -politikker
  • gennemføre undersøgelser og analyser for at identificere behov og forbedringsmuligheder for pladsfordelingen
  • håndtere af forespørgsler om ændringer i pladsfordelingen
  • koordinere med relevante interessenter
I takt med at du kommer ind i opgaverne, kommer du til også til at få andre HR relaterede opgaver.

Om dig
Det er afgørende, at du trives i en koordinerende rolle og kan lide at navigere i en kompleks organisation med mange interessenter og prioriteringer, hvor evnen til at skabe relationer og nå resultater i fællesskab med dine kollegaer er i fokus.

Vi forestiller os, at du har en relevant uddannelse og 2-5 års erfaring med lignende opgaver med fokus på planlægning, koordinering og interessenthåndtering - gerne fra en politisk styret organisation. Det er vigtigt for at lykkes i stillingen, at du tager ejerskab og ansvar for dine opgaver og følger dem til dørs. Vi har brug for, at du i en travl hverdag er personen, der mestrer at bevare overblikket og roen, når det går stærkt.

Din nye arbejdsplads
Vores kontor fungerer som både sparringspartner og bidragsyder til UFST’s ledere indenfor bl.a. lederudvikling, trivsel, arbejdsmiljø og de årlige PULS og tillægsforhandlinger. Alt sammen opgaver, der understøtter, at styrelsen gennem udvikling og drift af it-løsninger sikrer fundamentet for finansiering af den offentlige sektor. Du får dygtige og dedikerede kolleger og gode muligheder for sparring. Både tempo og humør er højt. Samtidig tilbyder vi fleksible rammer og gode udviklingsmuligheder for den rette kandidat.

Din kommende kollega Jane Schougaard fortæller:

Som medarbejder i HR bidrager jeg bl.a. til fokusområderne: Arbejdsmiljø og trivsel. Fordi det er mennesker, jeg påvirker gennem min opgaveløsning, giver det et element af uforudsigelighed, som bl.a. betyder, at jeg, sammen med min nærmeste leder, har et ansvar for at prioritere mine opgaver. Det ansvar og den frihed giver mig stor tilfredshed i mit arbejdsliv.”

Kontakt og ansættelsesvilkår
Send din ansøgning med CV og eksamensbevis via linket ”Søg stillingen” senest d. 13. november 2023.

Har du spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte souschef Cecilie Egeberg på 72 37 34 25.

I forbindelse med ansættelsessamtalerne kan der blive anvendt test. Der vil forud for ansættelsen blive indhentet straffeattest og referencer.

Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende overenskomst for akademikere i staten (AC), overenskomst for kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere (HK) eller overenskomst for Fuldmægtige m.fl. (DTS) i Skatteministeriet.

Du bliver ansat i Skatteministeriet med tilhørende institutioner. Dit arbejdssted bliver Osvald Helmuths Vej 4, 2000 Frederiksberg - tæt på Flintholm Station.

Læs mere om at arbejde i Udviklings- og Forenklingsstyrelsen på www.ufst.dk/job-og-karriere.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Frederiksberg Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Skatteforvaltningen, Frederiksberg OHV, Osvald Helmuths Vej, 2000 Frederiksberg

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 13-11-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5933458

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet