Servicemedarbejder til Hjemmeplejen - Skab de optimale arbejdsbetingelser

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vi søger en ny kollega til vores serviceteam i Hjemmeplejen, som består af tre dedikerede medarbejdere og en daglig leder. Hovedopgaven i teamet er at sikre, at de ydre rammer omkring Hjemmeplejen i forhold til eksempelvis udlevering af mobiler, tablets, arbejdstøj, tjenestecykler, biler, nøgler, bygninger mv. fungerer. Teamet bistår ligeledes med praktiske opgaver på Hjemmeplejens tre lokationer i kommunen, fx i form af vedligeholdelsesopgaver og rekvirering af håndværker. 

Hjemmeplejen er en stor organisation med ca. 450 ansatte, hvoraf størstedelen er hjemmesygeplejersker, sosu-assistenter og sosu-hjælpere. Som servicemedarbejder er din vigtigste opgave at sikre, at medarbejderne kan udføre deres arbejde så uproblematisk som muligt, hvad angår det udstyr, de er afhængige af. Det omhandler blandt andet klargøring og personlig opsætning af telefoner og tablets, mindre supportopgaver på IT-udstyr, printere mv., daglig drift af Hjemmeplejens biler, batteriskift på elektroniske dørlåse hos borgere o. lign. 

Du skal også være behjælpelig med at sikre overblik og registrering af vores mange devises, cykler, biler mv., så du skal være fortrolig med at arbejde i Excel og til en vis grad også lagerstyring. Disse kompetencer har du måske fra et tidligere job på et hospital, i en kommune eller virksomhed, hvor du har beskæftiget dig med service, IT, praktiske opgaver og lignende. 

Kompetencer:

  • Anvender IT ubesværet inkl. Excel
  • Gode kommunikative evner i skrift og tale
  • Praktisk erfaring fra lignende stilling med opsætning- og eller klargøring af tablets og mobiltelefoner, service og lign.
  • Kørekort

Vi søger en medarbejder der:

  • Har overblik og arbejder selvstændigt og målrettet
  • Er proaktiv
  • Er serviceminded, fleksible, positiv og imødekommende, og altid arbejder professionelt og med respekt for andres faggruppers faglighed.
  •  Sætter en ære i at få tingene til at fungere, så de sundhedsfaglige medarbejdere kan levere høj kvalitet og tryghed til borgerne. 

Ansættelse sker efter gældende HK-overenskomst. Stillingen er som udgangspunkt på 37 timer ugentligt. 

Ansøgningsfristen er torsdag den 19. september 2024, kl. 12.00. Vi afholder løbende ansættelsessamtaler, og ønsker tiltrædelse hurtigst muligt.

Hvis du har spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte daglig leder af Serviceteamet Oliver Sperling på telefon 3821 3314 eller mobil 2898 3370 eller via mail olsp03@frederiksberg.dk.


Frederiksberg er en levende by med et dynamisk bysamfund. Byens sjæl bygger på vores historie og klassiske arv og er med til at præge den spændende udvikling af Frederiksberg som en grøn, sund og pulserende del af Hovedstaden.
Vi er en moderne kommune, der betjener 104.305 borgere. Frederiksberg Kommune ønsker at fremme ligestillingen og opfordrer derfor alle kvalificerede til at søge uanset alder, køn, religion, etnisk tilhørsforhold eller handicap.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Frederiksberg Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Frederiksberg Kommune Hjemmeplejen, Howitzvej 5, 2000 Frederiksberg

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 19-09-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6106955

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet