BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Som vores nye kollega inden for digital formidling bliver du en del af kontoret Told Projekter 2, der blandt meget andet, driver Onboarding Management (OM). OM-teamet beskæftiger sig blandt andet bredt med digital formidling og implementering i relation til det nye Toldkodeks (EUTK), som Udviklings- og Forenklingsstyrelsen er med til at udvikle og implementere for Toldstyrelsen. I øjeblikket forbereder vi os til at kunne håndtere de sidste releases frem mod 2025. Og netop fordi vi er ved at være færdige med at udvikle de nye Toldsystemer, er denne stilling en tidsbegrænset ansættelse til 31-12 2024.
Idet OM-teamet er overgået til digitale undervisningsmaterialer (vejledningsvideoer, navigationsvideoer og skriftlige vejledninger) har vi brug for en mediemedarbejder, som kan styre og producere video- og lydprodukter i samarbejde med resten af teamet.
For at kunne udføre vores opgaver, samarbejder vi med en række dygtige kollegaer fra andre områder i Udviklings- og Forenklingsstyrelsen og ikke mindst fra Toldstyrelsen samt andre styrelser under skatteministeriet.
Samarbejde og udvikling af undervisningsmaterialer
Som udvikler af digitale læringsmaterialer, arbejder du tæt sammen med andre medlemmer af OM-teamet. Du har et særligt fokus på digital formidling. Du har sammen med dit team et medansvar for at skabe dialog og koordinering med det øvrige implementeringsprogram, særligt de teams med ansvar for systemudvikling.
Derudover skal du:
- Deltage i udvikling OM’s digitale læringsportefølje
- Deltage i tilrettelæggelse af den digitale produktion
- Udarbejde og bistå til afvikling af workshops inden for video- og lydproduktion
- Være vores video- og lyd-”go-to person”, der rådgiver OM-teamet vedrørende produktion af video og lyd.
Vi forstiller os, at du kan dokumentere dit know-how i forhold til video og lydproduktion på højt niveau. Vi forventer, at du har dyb erfaring med digital formidling og har lyst til at videregive din viden. Det er en fordel, hvis du har erfaring med at samarbejde i en it-organisation, hvor tingene kan gå stærkt og at du har lyst til at arbejde i en organisation, som arbejder efter en tilpasset agil metode. .
For at lykkes i stillingen, er det vigtigt, at du:
- Brænder for at udvikle læringsmaterialer inden for digital kommunikation
- Kan skabe visuelt lækre produkter
- Evner at omsætte komplicerede informationer, processer og strategier til klart og forståeligt sprog
- Er nysgerrig over for det, du ikke forstår, og har en veludviklet sans for at bygge broer på tværs af fagligheder og ansvarsområder
- Formår at håndtere mange interessenter, der indimellem har roller og ønsker, som konflikter med hinanden
- Er en passioneret formidler både intern og ekstern
- Er god til at deltage i at planlægge, prioritere og realisere teamets leverancer også under et til tider stort arbejds- og tidspres.
Kontakt og ansættelsesvilkår
Send dit CV med en motivation for jobbet samt eksamenspapirer via linket ”Søg stillingen” senest d. 7. marts. Vi gør opmærksom på, at dette er et genopslag.
Ansættelsen er tidsbegrænset til d. 31.12.2024.
Har du spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte Souschef Line Hemmingsen på telefon: 72371531.
Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende overenskomst for akademikere i staten (AC), overenskomst for kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere (HK) eller overenskomst for Fuldmægtige m.fl. (DTS) i Skatteministeriet. Der vil forud for ansættelsen blive indhentet straffeattest.
Ansættelsesområdet er Skatteministeriet med tilhørende institutioner og dit arbejdssted vil være Osvald Helmuths Vej 4, 2000 Frederiksberg.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Frederiksberg Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Tidsbegrænset ansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Skatteforvaltningen, Frederiksberg OHV, Osvald Helmuths Vej, 2000 Frederiksberg
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 07-03-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5999141