BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Har du et skarpt blik for at få budget og regnskab til at stemme? Har du et højt fagligt niveau og stærke samarbejdsevner? Så kunne et job i kontoret for Økonomi og Styring være noget for dig. Vi har altid spændende opgaver og lægger vægt på udvikling i vores opgaveløsning og for dig som medarbejder.
Vær med til at sikre mest mulig arbejdsmiljø for pengene I kontoret har vi et kontinuerligt fokus på, hvordan vi får mest mulig arbejdsmiljø for pengene. Du bliver en del af et team, der sætter en ære i at holde styr på pengene og sikre, at de bruges korrekt. Vi ønsker at styrke vores økonomiopfølgning og sikre vores direktion det bedst mulige beslutningsgrundlag. Derfor er det vigtigt, at du har en sikker hånd på driften, samtidig med du har blik for udviklingsmuligheder og nye løsninger.
Vi har en uformel omgangstone og let til grin. Du bliver en del af et kontor, hvor vi hjælper hinanden og sparrer på tværs. Du vil derfor opleve at blive taget godt imod, og at der altid er kollegaer parat til at sætte dig godt i gang.
Dine primære opgaver er regnskab og bogføring, ligesom du vil få en rolle i udarbejdelsen af grundbudget, udgiftsopfølgning og flerårsbudgetter. Du skal desuden være faglig ressourceperson og sparringspartner på tværs af Arbejdstilsynet. Du får derfor en bred kontaktflade med hele organisationen og bliver en vigtig sparringspartner for mange kolleger.
Dine kommende opgaver er bl.a.:
- Regnskab herunder løbende opfølgning på korrekt kontering, lave regnskabserklæringer samt udarbejde konteringsvejledning.
- Bogføring af f.eks. tilskudsfinansierede aktiviteter, udbetalinger og fakturering.
- Afstemninger af f.eks. fordringer til gældsstyrelsen, interimskonto m.v.
- Bidrage til udarbejdelse af grundbudget og udgiftsopfølgninger.
- Udarbejdelse af løbende økonomiopfølgning til direktionen.
- Bidrage til udvikling af flerårsbudget for Arbejdstilsynet.
- Bidrage til udarbejdelse af årsrapport.
Derudover forestiller vi os, at du:
- Har et højt fagligt niveau, en stærk analytisk sans, arbejder struktureret og har sans for detaljen.
- Har gode kompetencer inden for Excel og er god til at se sammenhænge i data.
- Formidler budskaber på en let tilgængelig måde både i fx notater, Power Point-præsentationer og på møder.
- Er opsøgende, imødekommende, har gode samarbejdsevner og et højt engagement.
Du bliver ansat som fuldmægtig på overenskomsten for akademikere i staten. Med de rette kvalifikationer er der mulighed for ansættelse som specialkonsulent. Hvis du ikke har en akademisk uddannelse bliver du ansat som kontorfunktionær efter OAO-S-fællesoverenskomsten, organisationsaftalen for kontorfunktionærer, laboranter og IT-medarbejdere (HK) i statens tjeneste.
Spørgsmål og ansøgning Fik du ikke svar på alle dine spørgsmål? Så er du velkommen til at kontakte kontorchef Winnie Poder Bjerregaard på tlf.nr. 72208581.
Har du spørgsmål til løn- og ansættelsesvilkår, er du fra den 1. august velkommen til at kontakte fuldmægtig Tina Kjærsgaard i Beskæftigelsesministeriets HR på tlf.nr. 51622762.
Vi ser mangfoldighed som en styrke og opfordrer alle interesserede ansøgere uanset personlig baggrund til at søge stillingen.
Send din ansøgning, cv og eksamenspapirer elektronisk senest torsdag den 10. august 2023.
Vi forventer at afholde samtaler i uge 33.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Frederiksberg Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Arbejdstilsynet, Landskronagade 33, 2100 København Ø
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 10-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=5001&ProjectId=170624&DepartmentId=6067&MediaId=338&SkipAdvertisement=true
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5877009