BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Har du erfaring med ESDH og vil du gerne arbejde med journalisering, best practices og fagsystemer - så søger vi en ESDH-konsulent. Vi søger en ESDH-konsulent der har blik for gode arbejdsprocesser og god journaliseringspraksis på tværs af kommunens områder.
Udgangspunktet er vores ESDH system – SBSYS, men dagligdagen kan sagtens byde på andre sagsbærende systemer. Som ESDH-konsulent bliver du ansvarlig for den videre udvikling og den fortsatte implementering af SBSYS samtidigt med at du får en berøringsflade med øvrige fagsystemer og områder. Vi søger derfor en ESDH-konsulent der vil arbejde med journalisering i bred forstand.
Du skal drive den fortsatte organisatoriske implementering af SBSYS i tæt samarbejde med de mere tekniske personer, som står for driften og de løbende tekniske opdateringer. Som ESDH-konsulent får du en bred berøringsflade på tværs af kommunen og kommer bl.a. til at arbejde med:
Uddannelse og support
- Undervisning og organisering af superbrugernetværket
- Tovholder og sparringspartner for fagområderne ift. journalisering
- Vedligeholdelse og opdatering af vejlednings materiale
- Supportopgaver, når opgaven kræver lidt mere end vores generelle support kan klare
- Løbende dialog med Brugerklubben, som er ejer og udvikler af SBSYS og de øvrige kommuner der anvender SBSYS
Implementeringsopgaver
- Løbende udrulning og implementering af ny funktionalitet i både SBSYS og webklienterne
- Integrationer til fagsystemer og den fælles kommunale infrastruktur
- Udstilling af data for systemer og borgere
Journalisering og arkivering
- Understøttelse af organisationen omkring god journaliseringspraksis i SBSYS og andre sagssystemer
- Sparringspartner i forhold til arkivering
Systemopsætning og vedligeholdelsesopgaver
- Implementering af “de gode arbejdsprocesser”
- Løbende udnyttelse af nye funktionaliteter i SBSYS og relaterede systemer
- Opsætning og tilpasning af SBSYS og webklienterne
- Opsætning og dataafgrænsning ift.. den fælleskommunale infrastruktur
- Test og udrulning af opdatering og ny funktionalitet
I jobbet som ESDH-konsulent får du stor mulighed for at tilpasse den endelige opgavesammensætning ud fra dine kompetencer og ønsker. Vi søger en person der har erfaring med ESDH systemer og som kan være med til at drive forandringer i organisationen. Det er ikke et krav at have SBSYS erfaring.
Som ESDH-konsulent bevæger du dig i feltet mellem system og slutbruger og derfor er det vigtigt at du har stærke kommunikative- og formidlingsmæssige evner.
Om os og dit team
Vi er en afdeling med ca. 70 dedikerede og specialiserede kolleger, fordelt på seks teams. Afdelingen står i en forandringsproces, hvilket skyldes, at der er sket en samling af opgaver indenfor IT, Digitalisering, Fagsystemer og Informationssikkerhed. Du vil derfor møde en ny afdeling (Digitalisering og IT), hvor vi konstant arbejder på at udvikle og forbedre vores IT-strategi og hvor dine ideer og input vil være med til at forme vores strategiske initiativer, projekter og kultur.
Du bliver en del af teamet Fagsystemer og applikationer hvor vi hvor vi arbejder med forskellige systemer og applikationer på tvær af kommunen. Vi prioriterer samarbejdet højt og opbygger et godt samspil med områderne. Dagligdagen i teamet er præget af høj professionalisme og vi hjælper hinanden med at løse udfordringerne. Teamet håndterer forskellige systemer og der er gode muligheder for at få indflydelse på sammensætningen af arbejdsopgaver.
Praktisk
Løn og ansættelsesvilkår sker i henhold til kvalifikationer og gældende overenskomst. Du vil blive en del af Digitalisering og IT, og du vil referere til lederen af teamet Fagsystemer. Forventet tiltrædelse snarest muligt.
For yderligere oplysninger om stillingen kan du kontakte teamleder Ole Gram Clausen på telefon 2898 2194.
Send din ansøgning, CV, eksamensbevis fra din uddannelse og eventuelt yderligere materiale senest den 23. juni 2024 kl. 12.00. Samtaler afholdes løbende. Vi glæder os til at høre fra dig.
Frederiksberg er en levende by med et dynamisk bysamfund. Byens sjæl bygger på vores historie og klassiske arv og er med til at præge den spændende udvikling af Frederiksberg som en grøn, sund og pulserende del af Hovedstaden.
Vi er en moderne kommune, der betjener 104.305 borgere. Frederiksberg Kommune ønsker at fremme ligestillingen og opfordrer derfor alle kvalificerede til at søge uanset alder, køn, religion, etnisk tilhørsforhold eller handicap.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Frederiksberg Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Analyse, Strategi, Digitalisering og IT, Smallegade, 1, 2000 Frederiksberg
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 23-06-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6064155