BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Kan du som leder stå i spidsen for en professionel service management enhed, der med fokus på samarbejde og værdiskabelse, er et vigtigt fundament for sikker og stabil drift i Skatteforvaltningen? Så er du måske vores nye kontorchef til Udviklings- og Forenklingsstyrelsen.
Fagområdet Told og Infrastruktur søger til området Infrastrukturdrift og Services en kontorchef til kontoret Service Management og Styring, som har ansvar for at drifte og videreudvikle Skatteforvaltningens tværgående service management systemer og processer.
Ansvar for både processer og systemer
Enheden sikrer operationel og strategisk styring af it-service management processer og systemer internt i styrelsen samt i Administrations og Servicestyrelsen med en HR-løsning. Procesmæssigt på centrale driftsprocesser så som incident, problem, change management og service requests. Mens enheden systemmæssigt har ansvar for en itsm-cloudplatform, en cloudbaseret integrationsplatform samt en rapporteringsplatform i PowerBI.
Overordnet sikrer kontoret effektive end-to-end-processer via integrationer til interne systemer og eksterne leverandører, og vi understøtter datadrevet beslutningstagen via ledelsesrapportering og opfølgning herpå
Kontoret består af 40 engagerede medarbejdere fordelt på fem teams med hver sin faglige teamkoordinator, hvor næsten alle opgaver løses med interne ressourcer. Da kontoret er tværgående, får du et tæt samarbejde med mange interessenter i styrelsen samt en tæt relation til forretningen på hr-service management området.
Dedikeret leder med interesse for service management
Du har en relevant videregående uddannelse og erfaring med service management – både fra et proces- og systemperspektiv. Du har formentligt gjort dig dine første leder erfaringer indenfor it-området fra en politisk styret organisation, men sikkert er det, at du motiveres af at skabe struktur og fremdrift gennem team-work i en travl hverdag.
Vi lægger stor vægt på, at du sammen med os fremmer samarbejde, udvikler medarbejdernes potentialer og skaber følgeskab. Har du desuden visioner for effektivisering og automatisering, så lover vi dig, at de kommer i spil. Du er løsningsorienteret og kan omsætte problemstillinger til konkrete resultater for at matche operative krav, og endeligt taler og skriver du dansk og engelsk på forhandlingsniveau.
Kontakt og ansættelsesvilkår
Send din ansøgning med CV og relevante dokumenter bedes sendt via linket ”Søg stillingen” senest d. 12. august 2024.
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte fungerende underdirektør Thomas Hennecke på 7237 2375.
Er du tjenestemand, stiles ansøgningen til Kongen.
Der vil indgå en logisk test og en personanalyse i ansættelsesforløbet. Du vil skulle opgive mindst to referencer. Der vil blive indhentet straffeattest.
Ansættelse sker under forudsætning af, at du kan sikkerhedsgodkendes til klassifikationsgraden ”Hemmeligt”, da du skal arbejde med klassificerede informationer og systemer. Godkendelsen sker på baggrund af en sikkerhedsundersøgelse, som foretages af Politiets Efterretningstjeneste
Løn- og ansættelsesvilkår forhandles i overensstemmelse med rammeaftale om kontraktansættelse af chefer i staten. Stillingen indplaceres i løngruppe 1, svarende til lønramme 37. Ansættelse sker som udgangspunkt på åremål, men der vil eventuelt være mulighed for varig ansættelse.
Du bliver ansat i Skatteministeriet med tilhørende institutioner.
Arbejdsstedet er Osvald Helmuths Vej 4, 2000 Frederiksberg.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Frederiksberg Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Skatteforvaltningen, Frederiksberg OHV, Osvald Helmuths Vej, 2000 Frederiksberg
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 12-08-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6079786