BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vil du sammen med os designe Skattekoncernens fremtidige infrastruktur og stå i spidsen for udvikling med både open source og de nyeste Microsoft teknologier? Og vil du være med til at fremtidssikre den interne drift i et professionelt setup med dygtige medarbejdere og robuste driftsrutiner, der kan skaleres til nye systemer? Så er du måske vores nye kontorchef til Infrastruktur Operations i Udviklings og Forenklingsstyrelsen.
Dit ansvarsområde
Infrastruktur Operations er driftsansvarlig og systemejere af flere samfundskritiske systemer, middleware komponenter samt databaser. Dertil har kontoret ansvar for Exchange og MS365 platformen samt processer for håndtering af en lang række centrale HR-data, så 13.000 medarbejdere i Skatteministeriets koncern har adgang til de rette data på det rigtige tidspunkt.
Vi arbejder kontinuerligt med at fremtidssikre, automatisere og bruge de nyeste teknologier for at videreudvikle eksisterende systemer, indgå i projekter med henblik på hjemtagelse af systemer og rådgive i forbindelse med udviklingsprojekter.
Sammen med fem andre infrastrukturkontorer sikrer vi en effektiv og sikker drift indenfor platforms- og datacenterdrift, Service Management (ITSM), DEVOPS og Support. Vi har på tværs af området et tæt samarbejde dedikeret til infrastruktur og deltager ligeledes i nogle af samfundets største og mest spændende it-projekter.
Du træder ind i et ledelsesteam med en souschef, en controller og fire teamkoordinatorer, som sikrer handlekraft tæt på de selvledende teams. Kontorets teams anvender ITSM alle Jira, Confluence samt en tilnærmet SAFe-metode.
Din profil
Vi søger en erfaren it-driftschef, som primus motor til at bringe alle kompetencer i Infrastruktur Operations i spil med henblik på professionelle leverancer, kompetenceopbygning og solid forståelse for forretningens service behov. Du er en autentisk leder med erfaring fra en større it-organisation og med en visionær indstilling for it-infrastruktur, governance, automatisering samt udvikling af standarder, driftsrutiner og sikkerhedsprocesser. Har du kendskab til budgetprocesser og udbud i SKI er det en fordel.
Du har forståelse for strategi og kan omsætte dette til praktik og implementering. Det afgørende er, at du inddrager dine medarbejdere så ansvar følger indsigt, og du kommunikerer ubesværet på alle niveauer for at skabe transparens og følgeskab. Taler og skriver dansk og engelsk på forhandlingsniveau.
Det vi tilbyder
Du kan se frem til varierende og udfordrende arbejdsopgaver med gode muligheder for læring og kompetenceudvikling. Vi lægger stor vægt på balance mellem fritid og arbejde, og at vi har det sjovt selvom der kan være travlhed. Vi har en velfungerende personaleforening med et spændende udvalg af klubber, aktiviteter og sociale arrangementer udover de events, som vi selv arrangerer i kontoret.
Vi har et godt klima med høj medarbejdertrivsel, hvor der er plads til forskellighed, og vi sætter pris på høj faglighed og en imødekommende stemning.
Kontoret ligger blot få 100 meter fra Flintholm Station, så det er nemt at komme på kontoret med metro/S-tog. Der er desuden parkeringskælder til fri afbenyttelse for medarbejdere.
Kontakt og ansættelsesvilkår
Send din ansøgning med CV og relevante dokumenter bedes sendt via linket ”Søg stillingen” senest d. 16. juni 2024. Vi forventer at afholde samtaler i takt med, at ansøgningerne indkommer og opstart hurtigst derefter, så vent ikke med at sende din ansøgning til sidste øjeblik. Stillingen er i Lønramme 37 og der forventes ansættelse på åremål (5 år).
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte fungerende Underdirektør Thomas Hennecke på 7237 2375.
Der vil indgå en logisk test og en personanalyse i ansættelsesforløbet. Du vil skulle opgive mindst to referencer og du skal kunne sikkerhedsgodkendes.
Er du tjenestemand stiles ansøgningen til Kongen.
Stillingen er klassificereret i lønramme 37. Løn- og ansættelsesvilkår forhandles i overensstemmelse med rammeaftale om kontraktansættelse af chefer i staten. Stillingen indplaceres i løngruppe 1, svarende til lønramme 37. Ansættelse sker som udgangspunkt på åremål, men der vil eventuelt være mulighed for varig ansættelse.
Du bliver ansat i Skatteministeriet med tilhørende institutioner.
Arbejdsstedet er Osvald Helmuths Vej 4, 2000 Frederiksberg.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Frederiksberg Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Skatteforvaltningen, Frederiksberg OHV, Osvald Helmuths Vej, 2000 Frederiksberg
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 16-06-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6057321