Ledelsesstøtte til fagdirektør

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Har du lyst til at arbejde tæt på ledelsen i en stor it-organisation, der understøtter samfundskritiske opgaver? Kan du lide at arbejde i krydsfeltet mellem ledelsesbetjening og processtyring i et kontor med et stærkt fagligt og socialt fællesskab? Så er du måske vores nye kollega.

Du arbejder selvstændigt, sikrer fremdrift og skaber overblik
Du bliver en del af et dynamisk team, der betjener fagdirektør og underdirektører i Told og Infrastruktur, som er et af Udviklings- og Forenklingsstyrelsens seks fagområder.

Du vil blive tilknyttet som ledelsesstøtte for fagdirektøren og kommer til at løse opgaver med koordinering af sager, materiale til møder i direktionen og til områdets direktørkreds samt sikre, at fagdirektøren er klædt på til møder og det daglige arbejde i styrelsen. Du får et centralt og selvstændigt leveranceansvar, men løser selvfølgelig dine opgaver i tæt samarbejde og sparring med dine kollegaer i kontoret. Du får en bred kontaktflade på tværs af styrelsen.

Opgaverne er forskelligartede, og til tider fortrolige – alle med et fokus på bedst muligt at understøtte fagdirektørens centrale ansvarsområder. Dine primære opgaver bliver at:

  • være tovholder på bestillinger med selvstændigt ansvar
  • strukturere, skrive, følge op på og kvalitetssikre sager til ledelsen
  • samle og bearbejde ledelsesinformation med bidrag fra mange dele af organisationen
  • understøtte fagdirektøren i det daglige arbejde
Opgaverne stiller krav til dine skriftlige og mundtlige formidlingsevner, din sans for struktur og detaljer samt din evne til at samarbejde på tværs med mange interessenter.

Du følger opgaven hele vejen med skarpt blik for samarbejdsproces og slutprodukt
Din uddannelsesmæssige baggrund er mindre væsentlig, men det er en fordel at have mindst et par års erfaring fra den offentlig sektor. Vi stræber efter at have en bred faglig profil på tværs af teamet, så vi altid har kompetencerne til at løse opgaverne.
Fordi vores opgaveløsning spænder bredt (fx koordinering og afvikling af ledelsesmøder, opfølgning på bestillinger, organisatoriske opgaver, udarbejdelse af præsentationer, skriftlige beslutningsoplæg mv.), er det din profil som generalist, din nysgerrighed på opgaverne, din lyst til samarbejde og gerne din erfaring fra lignende funktioner i politisk ledede organisationer, som vi er på udkig efter.

Som person er det vigtigste, at du:

  • arbejder struktureret, målrettet og vedholdende – også inden for korte deadlines
  • har en god forståelse for politiske, organisatoriske og samfundsmæssige problemstillinger
  • trives i en udadvendt rolle, hvor du er imødekommende og kan etablere stærke relationer
  • er en nysgerrig, venlig og imødekommende kollega
  • evner at omsætte og formidle kompleksitet til let forståelige budskaber
Bliv en del af et team, hvor kollegial sparring er drivkraft for god ledelsesbetjening
Udviklings- og Forenklingsstyrelsen varetager drift og udvikling af it- og dataløsninger i tæt samarbejde med fagstyrelser og departement i Skatteministeriets koncern.

Du bliver en del af Økonomi- og ledelsessekretariatet for fagområdet Told og Infrastruktur, som skal sikre den samlede styring af områdets komplekse opgaveportefølje. Du kan se frem til at blive en del af et ledelsesstøtteteam med seks kolleger og en souschef, der arbejder tæt sammen med sekretariatets økonomiteam. Vi sætter kollegial sparring og trivsel højt, og vi går langt for at hjælpe hinanden. Der er fleksibilitet i hverdagen til at få arbejde og privatliv til at hænge sammen.

Kontakt og ansættelsesvilkår
Ansøgning med CV og eksamensbevis bedes sendt via linket ”Søg stillingen” senest den 7. januar 2024.

Spørgsmål besvares gerne af kontorchef Andreas Stubberup Nielsen på 72376376.

Der kan indgå en logisk test og en personanalyse i ansættelsesforløbet, og der vil forud for ansættelsen blive indhentet straffeattest.

Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende overenskomst for akademikere i staten (AC), overenskomst for kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere (HK) eller overenskomst for Fuldmægtige m.fl. (DTS) i Skatteministeriet.

Du bliver ansat i Skatteministeriet med tilhørende institutioner. Dit arbejdssted bliver Osvald Helmuths Vej 4, 2000 Frederiksberg.

Læs mere om at arbejde i Udviklings- og Forenklingsstyrelsen på www.ufst.dk/job-og-karriere.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Frederiksberg Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Skatteforvaltningen, Frederiksberg OHV, Osvald Helmuths Vej, 2000 Frederiksberg

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 07-01-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5956333

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet