BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Motiveres du af sikre solid administrativ understøttelse af ledelse og direktion? Kan du understøtte helhedstænkning og se dig selv i en aktiv planlægnings- og koordinerende rolle, hvor du er ansvarlig for at igangsætte og drive tværgående opgaver igennem fra start til slut? Trives du i en varieret hverdag, hvor du sikrer overblik og tænker to skridt frem? Så er det det måske dig vi mangler som vores nye kollega i TEC’s Økonomi- og Ledelsessekretariat
Hvem er TEC?
På TEC uddanner vi fagligt stolte og dygtige mennesker. Vi har mere end 30 erhvervsuddannelser, teknisk gymnasium: H.C. Ørsted Gymnasiet, EUX, 10. klasse og kurser og efteruddannelse til faglærte og ufaglærte. Hvert år sikrer vi, at 20.000 mennesker får en uddannelse af høj kvalitet med fokus på erhvervsrettet dannelse og innovation. Vi understøtter elevernes teknologiske og erhvervsrettede dannelse med undervisning, der gør eleverne bevidste om værdier, normer, kvalitetskrav og kultur, der knytter sig til de enkelte erhverv og videregående uddannelser. Vi uddanner stolte håndværkere og kompetente studerende
Vi professionaliserer vores ledelsesbetjening
I Økonomi og Ledelsessekretariatet er vi pt. 9 medarbejdere. Vi arbejder med økonomi, jura, ledelsesinformation, indkøb og ledelsesbetjening. Aktuelt er vi optaget af at professionalisere vores ledelsesbetjening. Det betyder, at vi fokuserer på vores processer, vores planlægning, vores roller, ansvar og kvalitet. Det arbejde skal du hjælpe os med at vi lykkes med – og så skal du have mod til mere!
Vi har brug for dig der kan planlægge, styre og eksekvere
Du motiveres af at ”få styr på det” og ser udfordringer i at drive små såvel som større dagsordner og opgaver/projekter frem i organisationen. Det gør du sammen med ledere, chefer og direktion. Aktuelt har vi fokus på at effektivisere og strukturere udvalgte administrative processer, dataunderstøtte vores kvalitetsarbejde, udvikle vores strategi og ledelsespraksis – og der er flere opgaver i vente. Du vil også skulle varetage faste opgaver som
- Årlige elevtrivselsundersøgelser (ETU)
- Etablering og betjening af chefgruppeforum
- Styringsrapport til direktion
- Årshjul for stabsområdet samt etablering af årshjul for økonomi i ØLS
- Overblik over sager til direktion- og udvalgsforas samt koordination, udarbejdelse og kvalitetssikring af sagsfremstillinger hertil
- Opfølgning på tilsyn samt øvrige henvendelser fra ministerium, direktion og chefer
- Rekruttering og onboarding
- Administrativ støtte til afdelingschef for Økonomi- og ledelsessekretariatet i form af overblik over sager til direktion og øvrige udvalg, henvendelser til- og fra afdelingschefen samt ad hoc-opgaver
Vi forventer, at du:
- Har 2-5 års erfaring med ledelses- og mødebetjeningsopgaver fra et ledelsessekretariat, stabsenhed eller lign.
- har blik for effektive arbejdsprocesser og kan samarbejde bredt organisationen om at implementere disse
- Har veludviklede projekt- eller procesledelseskompetencer, herunder effektiv inddragelse og eksekvering af opgaverne.
- Ser dig selv som en ”service provider”, der agerer udadvendt, bygger netværk i organisationen og arbejder aktivt i relationer og med andre fagligheder end din egen
- Besidder analytisk kapacitet der gør, at du kan trække det væsentlige frem og skrive notater, oplæg, sagsfremstillinger og mindre analyser
- Er en stærk formidler der evner at sætte pen til papir – også når det skal gå stærkt!
Om Økonomi- og Ledelsessekretariatet
Økonomi- og Ledelsessekretariatet er i gang med en konsolideringsfase. Det betyder, at vi har et fokus på at samle vores respektive faglige områder og bruge hinanden, der hvor det giver mening. Vi har en ambition om i højere grad at være proaktive i vores ledelsesunderstøttende aktiviteter, så vi hjælper chefer, direktion og bestyrelse med at træffe gode beslutninger rettidigt. Dertil kommer at vi ønsker at udvikle en ”vi” kultur hvor vi i fællesskab sparrer og udvikler de ydelser sekretariatet skal levere. Alt dette bliver du en del af som vores nye kollega. Du kan se frem til at blive en del af en arbejdsplads hvor vi prioriterer samarbejdet og har en god ”work-life balance”.
Løn og vilkår
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst mellem Finansministeriet og akademikere i Staten.
Ansættelsesstedet er TEC, Stæhr Johansensvej 7, 2000 Frederiksberg.
TEC er en sund arbejdsplads med røgfri arbejdstid, og vi har en række foreninger, der arrangerer sociale aktiviteter på tværs.
Vi glæder os til at høre fra dig
Synes du ovenstående lyder interessant, så er vi meget interesseret i at høre mere om din motivation for at blive en del af vores team.
Vi er en mangfoldig arbejdsplads og opfordrer alle interesserede, uanset etnisk tilhørsforhold, religion, køn eller alder, til at søge stillingen.
Søg via linket her på siden senest tirsdag d. 27. februar.
Du bedes uploade CV og andre relevante uddannelsespapirer sammen med din ansøgning.
Der kan blive gennemført test/case som en del af ansættelsesprocessen.
Vi ser frem til at byde dig velkommen.
Ønsker du at vide mere om stillingen eller har du spørgsmål, er du meget velkommen til at kontakte chef for Økonomi og Ledelsessekretariatet Kasper Jessen-Winge på tlf. 21961976.
Hvis du vil vide mere om TEC?
På Job på TEC kan du lære os bedre at kende og høre mere om vores organisation.
Du kan læse mere om TEC på www.tec.dk.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Frederiksberg Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Teknisk Erhvervsskole Center Frederiksberg, Stæhr Johansens Vej , 2000 Frederiksberg
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 27-02-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5991957