Kursuskoordinator til UFST Akademi

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vi er på udkig efter en imødekommende og serviceorienteret kursuskoordinator til at hjælpe med at planlægge, organisere og administrere vores kurser og uddannelser.

Om UFST Akademi
UFST Akademis opgave er at udvikle, koordinere og gennemføre interne kurser og uddannelser målrettet Udviklings- og forenklingsstyrelsen. Vi er en engageret flok, som arbejder på tværs af opgaver og med en høj grad af sparring og videndeling i det daglige.

UFST Akademiet er en del af kontoret Akademi og Metodemodel i afdelingen Metode, som understøtter UFSTs ways of working med kvalitetssikring, implementering, koncept- og metodeudvikling, undervisning og træning på tværs af styrelsen. Afdelingen som helhed er præget af en uformel tone og en høj faglighed.

Opgaver og ansvar
Som kursuskoordinator vil du spille en central rolle i at sikre, at vores kompetenceudviklingstilbud bliver en succes. Du vil samarbejde tæt med vores undervisere og deltagere for at sikre en smidig og vellykket gennemførelse af kurserne. Dine ansvarsområder vil omfatte, men er ikke begrænset til:

  • Planlægning og koordinering af kurser og undervisningsaktiviteter
  • Håndtering af tilmelding og registrering af kursusdeltagere
  • Koordinering af undervisere
  • Udvikling og opdatering af kursusbeskrivelser i Sharepoint og Campus
  • Administrativt arbejde, herunder varemodtagelse, bestilling af forplejning, bookning af lokaler og andre ad hoc-opgaver
  • Håndtering af kommunikation før og efter kursusaktiviteter
  • Support og håndtering af fællespostkasse
  • Vejledning af medarbejdere og ledere til valg af de rigtige kursus i samarbejde med det øvrige team.
Om dig
For os er det vigtigste, at du har et stort koordinerings- og servicegen, og at du har lyst til at indgå i et team, hvor vi lykkes sammen. Erfaring med kursuskoordinering, eventkoordinering eller beslægtede opgaver foretrækkes. Herudover er det en fordel, men ikke et krav, at du har erfaring fra politisk styrede organisationer.

Som person er du skarp og hurtig til at skabe relationer og i stand til at engagere interessenter på alle niveauer af organisationen.

Derudover forventer vi, at du:

  • har mod på til at håndtere flere opgaver samtidigt
  • har kommunikations- og samarbejdsevner
  • er dygtighed i eller lyst til at blive bedre til at bruge ​​Office-pakken og flere andre softwaresystemer, herunder Sharepoint og Campus.
  • Evnen til at arbejde proaktivt, selvstændigt og tage initiativ
Kontakt og ansættelsesvilkår
Ansøgning med CV og eksamenspapirer bedes sendt via linket ”Søg stillingen” senest den 16. oktober 2023.

Har du spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte kontorchef Mette Jensen på tlf. 7237 3297 eller specialkonsulent Mikael Andreassen på tlf. 7237 8797.

I forbindelse med ansættelsessamtalerne kan der blive anvendt test. Der vil forud for ansættelsen blive indhentet straffeattest og referencer.

Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende overenskomst for akademikere i staten (AC), overenskomst for kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere (HK) eller overenskomst for Fuldmægtige m.fl. (DTS) i Skatteministeriet.

Du bliver ansat i Skatteministeriet med tilhørende institutioner. Dit arbejdssted bliver Osvald Helmuths Vej 4, 2000 Frederiksberg - tæt på Flintholm Station.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Frederiksberg Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Skatteforvaltningen, Frederiksberg OHV, Osvald Helmuths Vej, 2000 Frederiksberg

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 16-10-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5917014

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet