BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Har du gode samarbejdsevner, er grundig og struktureret, og kunne du tænke dig at arbejde med en bred vifte af administrative opgaver inden for sikkerhed i en af landets største it-organisationer? Så er du måske vores nye kollega!
Vi søger en ny kollega til koordinering og udførsel af interne, administrative opgaver af generel karakter samt at understøtte styring og koordinering på tværs af organisationen.
Bliv en del af kontoret Fælles Sikkerhed
Du bliver ansat i kontoret Fælles Sikkerhed, som er kendetegnet ved stærk faglighed, mange varierede opgaver, stor berøringsflade og høj trivsel. Kontoret består af 26 medarbejdere fordelt på fire teams.
Arbejdsopgaver
Du vil primært skulle løse opgaver direkte for kontorchefen og souschefen men vil også indgå i løsning af opgaver i teamet Implementering.
Desuden bliver din opgaver:
- Varemodtagelse af fakturaer og opfølgning på kontorets økonomi og budget
- ESDH-superbruger med ansvar for journaliseringsinstruks for kontoret (vi bruger WorkZone, og du får mulighed for at deltage i relevante kurser)
- Superbruger af Jira i kontoret (du får mulighed for at deltage i relevante kurser)
- Rapportering
- Forefaldne administrative opgaver
- Onboarding af nye medarbejdere og konsulenter.
- Du har sans for struktur og er nysgerrig, og du er god til skriftlig formidling
- Du har et stort drive og en positiv indstilling og lægger vægt på kvalitet i dit arbejde
- Du tager ansvar og følger op og kan bevare overblikket
- Du har en relevant videregående uddannelse eller har erhvervet tilsvarende kompetencer via dit erhvervsarbejde – gerne fra en større offentlig organisation
- Du er udadvendt og god til at skabe relationer og bidrager gerne til den gode stemning i kontoret.
- Vi tilbyder gode arbejdsforhold og stor fleksibilitet, så den enkelte medarbejder har mulighed for at opretholde en god balance mellem arbejdsliv og privatliv
- Vi har stor fokus på at fastholde den gode trivsel i kontoret
- Vi lægger vægt på selvstændighed i opgaveløsningen.
Send din ansøgning sammen med CV via linket ”Søg stillingen” senest den 20. juni 2024. Vi afholder samtaler i løbet af juni måned.
Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte kontorchef Max Andersen på telefon 72376292.
Du skal være opmærksom på, at der eventuelt til samtalerne kan anvendes test.
Forinden ansættelse, indhentes der reference samt straffeattest.
Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende overenskomst for akademikere i staten (AC), overenskomst for kontorfunktionærer, laboranter og IT-medarbejdere (HK) eller overenskomst for fuldmægtige m.fl. (DTS) i Skatteministeriet.
Ansættelse er betinget af, at du kan sikkerhedsgodkendes af Politiets Efterretningstjeneste til niveauet HEM, og at du kan opretholde sikkerhedsgodkendelsen i hele din ansættelsesperiode.
Ansættelsesområdet er Skatteministeriet med tilhørende institutioner og dit arbejdssted vil være Osvald Helmuths Vej 4, 2000 Frederiksberg.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Frederiksberg Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Skatteforvaltningen, Frederiksberg OHV, Osvald Helmuths Vej, 2000 Frederiksberg
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 20-06-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6064240