kontrakt- og udbudskonsulent

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

En helt unik stilling inden for UDBUD OG KONTRAKTER i en helt særlig virksomhed, hvor du hver dag er med til at sætte turbo på den grønne omstilling

GENOPSLAG, for vi vil finde den rette

Dette er ikke endnu en udbudskonsulentstilling, hvor du kommer til at køre i det samme udbudshjul med rutineprægede udbudsopgaver dag ind og dag ud. Dette er en helt særlig kontrakt- og udbudsstilling, hvor din ekspertise hver eneste dag vil blive sat i spil på nye, strategiske og udviklende måder – både for dig og for din kommende arbejdsplads. CTR er heller ikke en almindelig virksomhed; vi skal i de kommende år lave investeringer for 1,5 mia. kr. og lykkes med en grønnere omstilling, og vi er blot 40 ansatte.

 

I CTR I/S opskalerer vi antallet af nye projekter i takt med den grønne omstilling af fjernvarmeforsyningen, og samtidig stiger vores behov for vedligeholdelse af vores eksisterende systemer. Derfor har vi oprettet en ny stilling som kontrakt- og udbudskonsulent, hvor vi med din erfaring skal styrke vores strategiske arbejde i vores kontraktstyring og udbudsfaser. Du kommer helt tæt på vores direktion og chefgruppe i de strategiske drøftelser om indkøb, vedligeholdelsesstrategier og projektplanlægning, og du kommer til at spille en meget central rådgiverrolle i de mange andre indkøbsfaser i resten af organisationen. Vi er en flad organisation, og du vil naturligt kunne bevæge dig på tværs af vores mange projekter og fagområder. I dag har vi eksterne konsulenter til at varetage selve udbudsprocesserne, og det forventer vi fortsat at gøre stor brug af. Din rolle bliver derfor først og fremmest defineret ud fra din faglige ekspertise og interesse, og hvordan vi de kommende år udvikler os som organisation på indkøbs- og udbudsområdet.

 

CTR leverer hver dag bæredygtig og forsyningssikker fjernvarme til mere end 250.000 hjem i hovedstadsområdet. Sidste år var 85 % af vores fjernvarme CO2-neutral, og over de kommende år skal vi helt i mål med den grønne omstilling. Vi har projekter for 1,5 mia. kr. i støbeskeen, og vi skal foretage indkøb til både vedligeholdelse og nye projekteringer. Derfor er der et stort behov for at kunne trække på en intern dygtig kollega. Vores nye kontrakt- og udbudskonsulent skal dels være med til at sikre overblik på tværs af vores mange projekter og kontrakter og dels supportere i forbindelse med genudbud mv.

 

Vi forventer, at nogle af dine opgaver løbende vil blive tilpasset din motivation og dine kompetencer i samspil med de behov, som vi har i CTR. Vi forestiller os, at du som udgangspunkt:

  • Tager ansvaret for, at vi har struktur og overblik i vores mange kontrakter. Du skal fx understøtte, at vi standardiserer vores materiale i forbindelse med indkøb og sikrer en større sammenhængskraft og smidighed i kontrakt- og indkøbsprocesserne. I denne sammenhæng vil det også give værdi, at vi udvikler vores paradigmer.
  • Tager styringen og løbende danner dig et tværgående overblik over vores mange indkøbsbehov og f.eks. er i stand til enten at pulje eller splitte udbudsprojekterne.
  • Sikrer, at vi løbende udvikler vores udbudsprocesser og får bygget oven på vores erfaringer for at få de bedste leverandøraftaler i hus, fx ved at arbejde med vores vurderingskriterier.

 

En dag hos os består derfor både af dybdegående desk-arbejde, løbende sparring og rådgivning af dine kolleger og af at være en væsentlig drivkraft i vores samarbejde med vores mange leverandører. Tre dage om ugen har vi også tilknyttet en husjurist, som hjælper med juridisk bistand i mange forskellige opgaver, og som man også kan gøre brug af, når der er behov for advokatbistand. Du bliver en del af vores tværgående stabsfunktion og vil referere til administrationschefen. Vi er fem kolleger i stabsfunktionen med hver vores faglige baggrund og arbejdsopgaver.

 

Du kan have opbygget dine kompetencer på forskellig vis, og der er mange veje til at få succes. Vi forestiller os, at du:

  • Har god erfaring med udbudsprocesser. Det er ikke afgørende, at du kender til forsyningsområdet, men har du erfaring fra mere tekniske udbudsprocesser, vil det være en fordel.
  • Motiveres af en selvstændig rådgiverrolle og samtidig er i stand til at bevæge dig rundt i mangeartede opgaver.
  • Er god til at skabe stærke relationer, levere faglig tyngde i din kommunikation og kan opbygge legitimitet i forbindelse med din funktion.

 

Du får rig mulighed for at udvikle dig i rollen, da vi er en mindre organisation med stor volumen i omsætning og opgaver, og vi er gode til at få sat alles kompetencer i spil og være en attraktiv arbejdsplads. Det vises bl.a. også i vores høje medarbejderanciennitet. Vi er en fleksibel arbejdsplads og har gode erfaringer med hjemmearbejdsdage. Vi mødes også på tværs til sociale arrangementer og nyder hinandens selskab.

 

Yderligere information

CTR I/S er Danmarks største varmetransmissionsselskab med en omsætning på 2,4 mia. kr., og vi køber og leverer fjernvarme til følgende kommuner: Frederiksberg, Gentofte, Gladsaxe, København og Tårnby. Vi står for drift og udvikling af transmissionssystemet og leverer hver dag bæredygtig, billig og forsyningssikker fjernvarme til mere end 250.000 hjem i hovedstads­området. I CTR er vi i dag 40 højt specialiserede og erfarne medarbejdere med stor interesse i vores arbejde. Vi tager sammen ansvar for vores fælles opgave – at levere bæredygtig og effektiv fjernvarme. Vi har en meget informativ hjemmeside, www.ctr.dk, hvor du kan læse mere om selskabets historie og udvikling, de politiske visioner og den administrative organisering.

 

Løn- og ansættelsesvilkår følger af din erfaring og dine kvalifikationer sammenholdt med gældende kommunal overenskomst. Herunder er en rigtig god pensionsordning en del af dine ansættelsesvilkår. Vi har flekstid, kantine med frokostordning, sundhedsforsikring, fitness, hjemmearbejde og andre personalegoder. Stillingen er en fuldtidsstilling på 37 timer inkl. frokostpause. Tiltrædelse er hurtigst muligt.

 

Har du spørgsmål om stillingen, er du også meget velkommen til at kontakte administrationschef Marianne Andersen på tlf. 6043 2552. Du kan også kontakte chefkonsulent i Genitor Mia Hvilshøj på tlf. 2245 1576.

Vi inviterer løbende til samtale, så skynd dig derfor at sende en ansøgning – vi glæder os til at høre fra dig.

Selvom vi afholder samtaler løbende, gør vi os umage i processen. Derfor afholder vi to samtaler med de rette kandidater, og vi gør brug af testforløb mellem samtalerne og anvender også en lille case i forbindelse med anden samtalerunde.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Frederiksberg Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

CTR I/S, Stæhr Johansens Vej, 2000 Frederiksberg

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 01-11-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5927587

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet