Kom og hjælp os med at få det hele til at glide i dagligdagen

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

FLEKSJOB: ADMINISTRATIV PROJEKTMEDARBEJDER TIL GLOBAL FORENING

Vi søger en ny kollega i fleksjob til vores velfungerende team på Globalnyt. Globalnyt er et online nyhedsmedie, der dækker hele verden – mest den, der ligger langt fra Danmark. Mediet udgives af foreningen Globalnyt, der har til formål at ”oplyse danskerne om globale spørgsmål”.

Globalnyts team består af chefredaktør, chef for partnerskaber og fundraising, 4 journalister, 1 dataanalytiker, og 1-2 studentermedhjælpere. Vi har en ekstern bogholder, 2 frivillige kasserere, og en arbejdende forperson og næstforperson for bestyrelsen.

Da vi er i vækst og udvikling, søger vi en ny kollega, der har lyst til at hjælpe os med den daglige drift og projektadministration. Der er tale om en fastansættelse. Medarbejderens opgaver udføres i tæt samarbejde med ledelsen og de redaktionelle medarbejdere. Du skal kunne arbejde mellem 12 og 16 timer effektivt pr. uge.

Ønskede faglige kvalifikationer

Du behøver ikke have en kæmpe viden om globale forhold, så længe du har: • Erfaring med og lyst til at tage ansvar for administrative driftsopgaver • Erfaring med projektkoordinering, regnskaber og afrapportering • En evne og vilje til at arbejde systematisk og have overblik over vores mange projekter • Stor erfaring med Microsoft Office og særligt excel.

Personlige kompetencer

Vi forventer, at du er serviceminded, er ansvarsfuld og har lyst til at bidrage med at få tingene til at glide på en travl redaktion med ret flad struktur og rimeligt højt til loftet. Samt at du arbejder selvstændigt, har overblik og er struktureret i dit arbejde.

Vi ser gerne, at du trives med at håndtere mange bolde i luften og kan tage hektisk arbejdssituation med et smil. Du har empati og respekt for menneskers forskellighed, og så er du en teamplayer. Vi vægter det gode samarbejde, åbenhed, humor og godt humør.

Eksempler på arbejdsopgaver: • Administration af ansættelser, ajourføring af personalearkivet og div. lister, samt arkivering/journalisering af div. dokumenter • Vedligeholdelse af div. skabeloner samt personalehåndbogen • Systematisering/udvikling af arbejdsgange og rutiner i administrationen • Udarbejdelse af sygefraværsstatistikker til ledelsen samt administration af diverse refusioner • Projektkoordinering med fokus på praktiske implementeringsopgaver, monitorering, budget og regnskab • Kvalitetssikre driftsregnskabsmateriale til bogholder, herunder kontering af bilag • Lav-praktiske opgaver og ærinder, der får dagligdagen på kontoret til at køre

Globalnyt er en hyggelig arbejdsplads med gode og sunde relationer. Vi har stor erfaring med at ansætte medarbejdere i forskellige beskæftigelsesordninger, på deltid, o.l. Vi er en socialt ansvarlig virksomhed, og arbejder målrettet med at fastholde det gode arbejdsmiljø.

Send din motiverede ansøgning med relevante bilag samt mulige referencer til: forperson@globalnyt.dk Spørgsmål til stillingen kan stilles til sven.johannesen@globalnyt.dk eller pernille.brix@globalnyt.dk

Vi vurderer ansøgningerne løbende og ser frem til at modtage din ansøgning snarest muligt.

Tiltrædelse: 1.3.2024 eller snarest derefter.

Se mere på www.globalnyt.dk

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Frederiksberg Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Foreningen Globalnyt, Pile Alle, 2000 Frederiksberg

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 18-03-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6002027

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet