BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vi søger en problemknuser med et godt overblik, der finder glæde i at støtte CBS’ godt 21.000 studerende og 2000 medarbejdere med deres IT-problemer.
I løbet af din elevperiode vil du få kendskab til endpoint management (Windows/Mac), netværksprintere, softwareløsninger, netværksopsætning samt daglig support af de omkring 300 forskellige systemer, som CBS har i deres systemportefølje. Du kommer til at møde CBS’ brugere både ansigt til ansigt i skranker og på kontorer på forskellige lokationer samt over telefonen og skriftligt via vores sagssystem. Det er derfor vigtigt, at du besidder gode kommunikationsegenskaber og er i stand til at supportere vores brugere via de forskellige kanaler.
Vi arbejder i IT-supporten med fejlfinding, dokumentation og kommunikation, og for os handler det om at finde den gode løsning, som sikrer stabil drift og gør, at medarbejdere og studerende på CBS har en problemfri arbejdsdag. Det vigtigt for os, at du er med på at dele viden på tværs med alle kollegaer i IT-afdelingen, og bidrage til at skrive dokumentation ind i vores knowledgebase.
Eksempler på dine opgaver kan være:
Ad-hoc IT-support i vores fysiske skranker (”Campus Desks”)
Udarbejdelse af dokumentation, guides og vidensdeling
Almindelige tekniske opgaver inden for AV i vores undervisningslokaler og mødelokaler
Troubleshooting af sager blandt andet indenfor AD, O365, VDI, Windows, Mac, Print, Filshares, DNS, telefoni og netværk
Deltage engageret i at yde en god service overfor vores brugere
Installation og re-installation af klienter til medarbejdere på CBS
Du kan svare ja til følgende:
Du skal have bestået grundforløbet på Data- og Kommunikationsuddannelsen eller tilsvarende, men der er mulighed for også at få grundforløbet under uddannelsen
Du har let ved at sætte dig ind i nyt udstyr og nye systemer
Du taler engelsk og dansk
Du er mødestabil
Du tager ansvar for den gode oplevelse
Du er imødekommende og service-minded
Du vil gerne ud på campus og møde kollegaer og brugere
Du arbejder struktureret og har ordenssans
Hvem er vi?
I vores team i IT-supporten trives vi med at løse problemer, og leverer god service overfor vores brugere. Vi er en stor flok på 20 faste medarbejdere og ca. 25 studentermedhjælpere. Vi er mange, og det er vigtigt for os, at brugerne ser os som én samlet support, uanset om de taler med Allan, Julie eller Ali. Du kommer til at sidde i et åbent kontorlandskab på vores campus på Solbjerg Plads, da det for os er vigtigt med god sparring og muligheden for let at kunne tale med hinanden.
I IT-supporten er god service og samarbejde i højsædet, og vi bidrager alle i fællesskab til at sikre at vi er mere end et telefonnummer og en serviceportal. Vi er fordelt på to lokationer på Frederiksberg, men har aktiviteter i alle CBS’ bygninger der ligger spredt ud over Frederiksberg.
Foruden IT-Supporten består IT-afdelingen af enhederne Systemintegration, Drift, Arkitektur og Projekt med i alt 80 fastansatte medarbejdere. Vi vægter samarbejdet på tværs meget højt og ser det som vores fornemste opgave sammen at levere de rette IT-services til CBS.
Vi tilbyder:
Fokus på at give dig en god start og oplæring samt løbende sparring, så du er bedst muligt rustet til at løse dine opgaver
En varieret hverdag, hvor du skal tænke kreativt og løsningsorienteret
Muligheden for at fordybe dig i svære opgaver, der udvikler dine IT-evner
Et alsidigt miljø, der aldrig står stille, og som udvikler din evne til at tænke ”på tværs”
En uformel omgangsform
Yderligere oplysninger kan fås ved henvendelse til IT-support chef Jeppe Udklit Svendsen, js.it@cbs.dk, +45 4185 2228.
Løn og ansættelsesvilkår
Ansættelse og aflønning sker i henhold til Det Statslige Område (OAO-S-fællesoverenskomsten) og efter organisationsaftalen mellem Skatteministeriet og Dansk Metal. Arbejdstiden er 37 timer ugentligt.
Stillingen er til besættelse 1. september 2024.
Stillingen er en 2-årig uddannelsesstilling og i løbet af uddannelsestiden vil der indgå skoleophold på TEC.
Ansøgningsfrist
Ansøgningsfristen er den 8. juli 2024. Samtaler forventes at blive afholdt i uge 28.
Din ansøgning
Du søger stillingen online ved at åbne linket ”søg online”, hvor du udfylder ansøgningsformularen samt vedhæfter ansøgning med oplysninger om tidligere beskæftigelse, eksamenspapirer og CV.
Ansøgningsfrist: 08-07-2024
WE TRANSFORM SOCIETY WITH BUSINESS
CBS er et globalt anerkendt business universitet med dybe rødder i den nordiske, socioøkonomiske model. Vi har et bredt fokus på erhvervslivets og samfundets udfordringer i det 21. århundrede. Derfor har vi en samlet portefølje af tværfaglig forskning og uddannelse af høj kvalitet, der har styrket generationer af fagfolk og ledere i den private sektor og andre steder.
Universitetet ligger på Frederiksberg og har ca. 21.000 fuldtids- og deltidsstuderende, 760 fuldtidsansatte videnskabelige medarbejdere, 210 ph.d.-studerende og 680 administrative medarbejdere samt en portefølje af bachelor-, kandidat-, MBA/EMBA-, ph.d.-og efter-/videreuddannelser udbudt på både dansk og engelsk.
Med vores globale profil følger en forpligtelse til at bidrage til udviklingen af transformative kompetencer hos studerende, kandidater og virksomhedsledere gennem vores uddannelsesaktiviteter og muligheder for livslang læring. Komplekse udfordringer kræver en fælles indsats, og derfor fokuserer vores strategi på at styrke nuværende og starte nye partnerskaber med andre videnskaber, erhvervslivet, myndigheder og civilsamfundet.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Frederiksberg Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Copenhagen Business School, Solbjerg Plads, 2000 Frederiksberg
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 08-07-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6074638